رشد ۵۱ درصدی فروش محصولات لامبورگینی

شنبه 20 بهمن 97 ساعت 13:19
رشد 51 درصدی فروش محصولات لامبورگینی

به نظر می‌رسد که کمپانی لامبورگینی موفق شده است با رشد بی‌سابقه میزان فروش محصولاتش، رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت برساند.

لامبورگینی که همواره یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای لوکس و اسپرت در دنیا به شمار می‌رود، اخیراً با انتشار جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرده است که میزان فروش آن در بازارهای جهانی با رشد بی نظیر و کم سابقه‌ای مواجه بوده و بدین ترتیب توانسته است رکورد جدیدی را برای خود بر جای بگذارد.

این طور که به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۸ میلادی سال موفقیت آمیزی برای کمپانی خودروسازی لامبورگینی به شمار رفته است چون که توانسته است پنج هزار و ۷۵۰ دستگاه خودرو را طی یک سال به فروش برساند که در مقایسه با سال پیش از آن یعنی ۲۰۱۷ میلادی، شاهد یک رشد و افزایش ۵۱ درصدی بوده است.

لامبورگینی به عنوان یکی از خودروهای لوکس و اسپرت در جهان شناخته می‌شود که هر ساله با مدل‌های جدیدی توسط مشتریان و علاقمندان این خودروی ایتالیایی خریداری و استفاده می‌شود.

بر اساس گزارش وب سایت موتور ۱، همچنین در افزایش فروش و درآمدزایی این کمپانی، مدل کراس اوور اوروس با میزان فروش یک هزار و ۷۶۱ دستگاه نقش مهم و بسزایی در موفقیت و رکوردشکنی این خودروساز ایفا کرده است.

لامبورگینی محصولات خود را توسط ۱۵۷ نمایندگی فعال در ۵۰ کشور جهان به فروش می‌رساند که بزرگترین بازار فروش آن کشور ایالات متحده آمریکا با فروش یک هزار و ۵۹۵ دستگاه در سال گذشته یعنی اختصاص یک سوم سهم آن از بازارهای جهانی محسوب می‌شود.

پس از ایالات متحده، از بزرگترین بازارهای فروش خودروهای لامبورگینی می‌توان به انگلستان، ژاپن، آلمان، چین، کانادا و در نهایت ایتالیا اشاره کرد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar