ثبت رکورد زیر ۸ دقیقه‌ای جهنم سبز برای مینی جان کوپر Works GP جدید

دوشنبه 3 تیر 98 ساعت 14:36
ثبت رکورد زیر 8 دقیقه‌ای جهنم سبز برای مینی جان کوپر Works GP جدید

شرکت مینی از فرصت مسابقه ۲۴ ساعته نوربورگ رینگ برای نمایش یک نمونه اولیه مدل جدید جان کوپر Works GP به خوبی استفاده کرده است. این مدل به عنوان قوی‌ترین هاچ بک حال حاضر شرکت در این مسابقه موفق شده تا رکورد خوبی در پیست معروف آلمانی نوربورگ رینگ نوردشلایف به ثبت برساند. مینی می‌گوید این خودرو موفق شده Loop شمالی را زیر هشت دقیقه طی کند.

زمان یک دور کامل رسمی این خودرو بعداً اعلام خواهد شد و هنوز، آزمایش‌های کامل این خودرو در دست انجام هستند. اگر بخواهیم مقایسه‌ای انجام بدهیم، جان کوپر Works GP قبلی یک دور کامل پیست مذکور را در ۸ دقیقه و ۲۳ ثانیه طی کرده بود و با این اوصاف، نسخه جدید احتمال نیم دقیقه زودتر این کار را انجام خواهد داد. حتی با وجود این که پرفورمنس پیست برای خودروهایی خیابانی مانند جان کوپر Works GP شاید معیار سنجش ایده آلی نباشد، ولی ثبت چنین زمانی برای این خودرو واقعاً فوق العاده است.

مینی جان کوپر Works GP جدید

ما اطلاع داریم که این خودرو بیش از ۳۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت، ولی میزان خروجی قدرت دقیق آن هنوز اعلام نشده است. همان طور که در تصاویر این خودرو می‌توانید ببینید، جان کوپر Works GP برخی قطعات آیرودینامیکی جدید فوق العاده خواهد داشت. مدل نهایی بعد از رونمایی قرار است در سال ۲۰۲۰ در تیراژ محدود ۳ هزار دستگاهی وارد بازار شود. اکنون که می دانیم جان کوپر Works GP جدید در مقایسه با مدل قبلی خود در پیست نوربورگ رینگ سریع‌تر است، به نظر شما آیا این خودرو قادر به شکستن رکورد ۷ دقیقه و ۴۳.۸ ثانیه‌ای هوندا سیویک تیپ آر هم خواهد بود یا نه؟ فعلاً باید منتظر ماند و دید، ولی اگر این اتفاق افتاد به هیچ وجه متعجب نشوید.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar