رندری کوپه از نمونه اولیه سدان آکورا اینتگرا ۲۰۲۳

بروزرسانی در: دوشنبه 24 آبان 00 ساعت 14:30
رندری کوپه از نمونه اولیه سدان آکورا اینتگرا 2023

آکورا اینتگرا پس از ۱۵ سال غیبت بازگشته است و خیلی ها از ظاهر نمونه اولیه (پروتوتایپ) چندان خوشحال نشدند. برخی می گویند نسبت هایی در فرم ظاهری بدنه خودرو به کار رفته است بیشتر برای یک خودروی کوپه مناسب است تا سدان فستبک و و وجود دو در اضافی چندان رضایت بخش نیست، برخی دیگر نیز میگویند این خودرو صرفا یک هوندا سیویک است که ظاهر آن تغییر یافته است!

اینکه ما اینتگرا را از سالها قبل به عنوان یک خودروی کوپه میشناسیم امری درست است وشاید علت اینکه برخی ها چندان از نمونه اولیه اینتگرا خوشحال نیستند همین بیس ذهنی باشد که بی تاثیر هم نیست.

اینتگرا 2023

در این راستا اقای Marouane Bembli، که با نام The Sketch Monkey در یوتیوب شناخته می شود، راه حلی دارد. او احساساتی مشابه بسیاری از شما داردو بنابراین نمونه اولیه Integra 2023 را به چیزی تبدیل کرد که احتمالاً همه دوستش دارند و آن هم نمونه کوپه که در تصویر زیر مشاهده میکنید.

رندری کوپه از نمونه اولیه سدان آکورا اینتگرا 2023

رندری کوپه از نمونه اولیه سدان آکورا اینتگرا ۲۰۲۳

آقای Bembli تناسبات جلو و عقب را نیز بهبود بخشید تا شکل بسیار شیک تری به اینتگرا بدهد. او همچنین جلوپنجره را کوچکتر کرد، تغییراتی در سپر ایجاد کرد و حتی مجموعه ای از چرخ های JDM را به آن داد. البته وجود بال نیز در همچین تیپ خودرویی واجب بود که در رندر جدید پیاده سازی شده است. با تمام اصلاحات به کار رفته باید بگوییم که این کوپه غیر رسمی آکورا اینتگرا بسیار داغتر از نمونه اولیه معرفی شده اخیر به نظر می رسد. نسبت‌ها قطعاً بهتر هستند.

نظر شما در مورد رندری که اقای Bembli طراحی کرده است چیست؟ کوپه یا سدان؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar