رونمایی از لوگوی جدید فولکس واگن R

سه شنبه 16 مهر 98 ساعت 16:48
رونمایی از لوگوی جدید فولکس واگن R

شرکت فولکس واگن اخیراً در طول برگزاری نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۹ از لوگوی جدید VW خود رونمایی کرد. آن‌ها امروز از یک لوگوی جدید دیگر نیز پرده برداشته‌اند. خانم‌ها، آقایان، این شما و این لوگوی جدید فولکس واگن R!

فولکس واگن این لوگو را مدرن، خاص و زیبا توصیف می‌کند. اگر نظر ما را بخواهید بپرسید، اگر از ابتدا نمی‌دانستیم که به لوگوی جدید فولکس واگن R نگاه می‌کنیم، تشخیص حرف R در آن می‌توانست برای ما کار سختی باشد. فولکس واگن در طراحی آن خواسته نهایت سادگی و مینیمالیستی را رعایت کند.. لوگوی قبلی بیش از حد ساده بود و گاهی اوقات برخی افراد حتی آن را با یک حرف بزرگ R اشتباه می‌گرفتند. لوگوی فولکس واگن R قدیمی را می‌توانید روی مدل‌های قبلی گلف آر ببینید. در لوگوی جدید خطوط عمودی سمت چپ نیز حذف شده‌اند.

رونمایی از لوگوی جدید فولکس واگن R

اولین خودرویی که این لوگو را قرار است روی آن ببینیم فولکس واگن اطلس کراس اسپرت آر لاین می‌باشد که تقریباً ۳ روز دیگر رونمایی خواهد شد. بعد از آن، این لوگوی جدید قرار است روی تمامی مدل‌های آر لاین و دیگر نسخه‌های آر نصب شود. البته هنوز مطمئن نیستیم که فولکس واگن چه زمانی می‌خواهد یک خودروی R اختصاصی مانند گلف آر را روانه بازار کند. شرکت قبلاً گفته بود برنامه‌ای برای بازگرداندن این خودرو ندارد. البته شما هم اکنون می‌توانید گلف آر مدل ۲۰۱۹ را بخرید، ولی این خودرو در سال ۲۰۲۰ از خط تولید خارج خواهد شد. فولکس واگن برنامه مشخصی برای آینده این خودرو مشخص نکرده و فقط گفته که گلف آر دوباره باز خواهد گشت.

رونمایی از لوگوی جدید فولکس واگن R

البته، در خانواده محصولات فعلی شرکت مدل‌های نسخه آر لاین مختلفی وجود دارد که می‌توان از این لوگو روی آن‌ها استفاده کرد. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان جتا آر لاین، پاسات آر لاین، آرتئون آر لاین و به زودی، اطلس کراس اسپرت آر لاین را نام برد. باید اشاره کنیم که مدل‌های مذکور معمولاً تغییرات پرفورمنس بسیار اندکی دارند. در مدل‌های فولکس واگن پکیج آر لاین فقط ظاهری اسپرت تر و تجهیزاتی بیشتر به خودرو اضافه می‌کند.

فولکس واگن هنوز نگفته که آیا لوگوی R جدید در مدل‌های آر لاین و مدل‌های اختصاصی R با هم تفاوتی خواهند داشت یا نه. بالاخره باید راهی برای تشخیص یک خودروی واقعاً اسپرت با مدلی که فقط ظاهرش اسپرت است وجود داشته باشد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar