رونمایی از هفت طرح بدنه برای پورشه ۹۳۵ جدید + تصاویر

بروزرسانی در: دوشنبه 10 تیر 98 ساعت 16:43
رونمایی از هفت طرح بدنه برای پورشه 935 جدید + تصاویر

شرکت پورشه به منظور گرامیداشت یاد خودروی مسابقه‌ای موبی دیک اواسط دهه ۷۰ میلادی، قصد دارد ۷۷ نمونه از نسل جدید خودروی ۹۳۵ را بسازد. از آن جایی که در طراحی نسل جدید این خودرو از مدل‌های دهه ۷۰ میلادی الهام گرفته شده، بدون شک رنگ‌های بدنه طراحی شده برای آن‌ها نیز باید کلاسیک باشند. پورشه نیز دقیقاً همین کار را انجام داده است. این خودروساز آلمانی هفت تم مسابقه‌ای مختلف برای رنگ بدنه ۹۳۵ جدید طراحی کرده و بدون شک همه آن‌ها فوق العاده هستند.

در میان آن‌ها، دو تم قرمز برای ۹۳۵ جدید طراحی شده که یکی به نام سالزبورگ خطوط سفید و دیگری به نام مومو خطوط زرد رنگ روی خود دارند. تِم سالزبورگ به رنگ‌های خودروی پورشه ۹۱۷ اشاره دارد که در سال ۱۹۷۰ موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقه ۲۴ ساعته لومان شد. از سوی دیگر تم مسابقه‌ای مومو هم ما را به یاد ۹۳۵ قهرمانی که رانندگی‌اش به عهده مورتی بود می‌اندازد.

تم‌های مشکی نیز بسیار جذاب بوده و John Player Special با تزئینات طلایی خود واقعاً نیازی به معرفی ندارد. این تم یکی از نخستین پک‌های طراحی رنگ بدنه اواخر دهه هفتاد بود که با شنیدن این خبر به ذهن ما رسید و روی پورشه جلوه بسیار زیبایی دارد. تِم Interscope با تزئینات زیبای نارنجی خود را ابتدا روی خودروی قهرمان مسابقه ۲۴ ساعته دیتونا سال ۱۹۸۱ با رانندگی گرتسون و ردمن دیده بودیم.

تم‌های JPS Colors نیز در دو ترکیب رنگ مختلف عرضه شده که تم سفید و آبی Sachs و تِم فوق العاده زیبای سبز کم رنگ Vaillant توسط تیم مسابقه‌ای Kremer قبلاً استفاده شده بود. نهایتاً، یکی از زیباترین تم های ارائه شده تِم نارنجی و آبی خلیجی است که توسط خودروهای Wyer استفاده می‌شد.

با همه این اوصاف، اگر نظر ما را بپرسید، تِم مارتینی با رنگ‌های قرمز، سفید و آبی که هنگام معرفی پورشه ۹۳۵ جدید استفاده شده بود در میان همه این تم ها، بدون شک زیباترین است. هر تِم رنگی را که انتخاب کنید، این ابرخودروی تولید محدود ۷۰۰ اسب بخاری مبتنی بر مدل GT2 RS، قیمت پایینی نخواهند داشت. اگر بتوانید یکی از ۷۷ خریدار خوش شانس این خودرو باشید، باید بالای ۸۱۷ هزار دلار برای خرید آن بپردازید.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar