شاسی‌ بلند فراری اواخر سال ۲۰۲۲ می آید

دوشنبه 8 فروردین 01 ساعت 12:07
شاسی‌ بلند فراری اواخر سال 2022 می آید

فراری با انتشار عکسی از شاسی‌ بلند خود اعلام کرد که این ماشین را تا پایان امسال رونمایی خواهد کرد. این اولین تصویری است که فراری از این مدل، که پوروسانگ نامیده شده منتشر می‌کند. به گفته کارخانه تولید پوروسانگ اواخر سال ۲۰۲۲ آغاز شده و از سال ۲۰۲۳ به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

پوروسانگ در این عکس در اتاقی با نور کم نشان داده شده است. با کمک نرم‌افزارهای گرافیکی و روشن‌تر کردن عکس، تصویر بهتری از نمای جلو خودرو دیده می‌شود. این عکس و تصاویری که مخفیانه از ماشین در حال آزمایش گرفته شده نشان می‌دهد که پوروسانگ بیشتر از یک شاسی‌بلند به یک استیشن شبیه است.

رسانه‌ها همزمانی انتشار این عکس را با پیروزی‌های تیم فرمول یک فراری بی‌علت ندانسته‌اند. دو راننده فراری در اولین مسابقه فصل در بحرین مقام اول و دوم را کسب کردند و برخی از خبرنگاران می‌گویند فراری از این فرصت برای تبلیغ محصول جدیدش استفاده کرده است.

همچنین لوتوس، رقیب انگلیسی فراری، قرار است این هفته از اولین شاسی‌بلند خود رونمایی کند. این گمانه‌زنی مطرح شده که کارخانه ایتالیایی با انتشار عکس پیش‌دستی کرده تا آمدن ماشین خود را به مردم یادآوری کند.

علاوه بر شاسی‌بلند لوتوس، لامبورگینی اوروس، بنتلی بنتایگا و آستون مارتین DBX رقیبان اصلی فراری هستند. خودروساز ایتالیایی ابتدا علاقه‌ای به ساخت شاسی‌بلند نداشت، اما عطش بازار برای این فرم از ماشین باعث شد تا مدیران کارخانه در نهایت به ساخت آن تن دهند.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar