شورلت کوروت C8 نسخه اروپا صفر تا صدی ۳.۷ ثانیه ای دارد

بروزرسانی در: سه شنبه 18 آبان 00 ساعت 11:50
شورلت کوروت C8 نسخه اروپا صفر تا صدی 3.7 ثانیه ای دارد

حتی شورولت کوروت C8 نسخه پایه، زمانی که به پکیج Z51 مجهز شود، می‌تواند در ۲.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد که این امر فقط در مورد نسخه آمریکایی این خودرو صدق می کند چرا که کوروت C8 برای بازار اروپا قدرت کمی کمتری دارد. بر این اساس در شتابگیری کمی کندتر است.

برای ترسیم تصویری بهتر از عملکرد کوروت با مشخصات اروپایی،  یک مجله خودرویی در یوتیوب C8 استینگری را آزمایش کرد. ویدیوی کوتاه آن که در زیر میبینید حاوی بسیاری از مشخصات و اعداد شتابگیری این خودرو است.

همانطور که میبینید شتاب ۰-۱۰۰ این خودرو در نسخه اروپایی حدود ۳.۷ ثانیه است. همچنین، کوروت جدید ۴۷۵ اسب بخار ۶۱۳ نیوتن متر گشتاور در نسخه اروپا و در مقابل ۴۹۰ اسب بخار و ۶۳۷ نیوتن مترگشتاور در نسخه آمریکایی دارد.

شتاب ۰ تا ۲۰۰ کیلومتر برساعت در ویدیو ۱۳.۹ ثانیه طول می کشد و این عددی است که ما واقعاً نمی توانیم با ادعاهای شورولت مقایسه کنیم.یک مجله خودرویی همچنین این خودرو را در یک مسافت ۱۰۰۰ متری آزمایش کرد و کوروت آن را در ۲۱.۷ ثانیه و با سرعت ۲۴۸ کیلومتر بر ساعت طی کرد.

به عنوان نکته پایانی، اخیراً، کوروت Z06 جدید و قدرتمندتر ثابت کرد که ماشینی با توانایی فوق العاده است. یک عکس لو رفته که صفحه نمایش محصول Chevy را نشان می دهد، زمان یک چهارم مایل را ۱۰.۶ ثانیه را نشان می دهد که واقعاً چشمگیر است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar