رونمایی از شورولت بلیزر و منلو ویژه بازار چین

سه شنبه 21 آبان 98 ساعت 16:48
رونمایی از شورولت بلیزر و منلو ویژه بازار چین

شرکت شورولت امروز تصاویر رسمی بیشتری از دو خودروی بسیار مهم خود برای بازار خودروی چین رونمایی کرده که شامل بلیزر با سه ردیف صندلی و منلو می‌باشد. شورولت منلو نخستین خودرو تمام الکتریکی شرکت برای دومین بازار بزرگ جهانی این کمپانی محسوب می‌شود. هر دو خودرو روز جمعه در مراسم Chevrolet Gala Night در شهر هه‌فی رونمایی شدند.

قبلاً پیش بینی می‌شود شرکت شورولت نسخه سه ردیف صندلی بلیزر را بلیزر XL نام گذاری کند، ولی این اتفاق نیفتاده است. نکته جالب در مورد خودرو این که اضافه کردن ردیف سوم صندلی‌ها طول بدنه خودرو را به تقریباً ۵ متر رسانده است. این افزایش طول بدنه خیلی آن را بزرگ‌تر از نسخه آمریکایی بلیزر نکرده است. تنها تفاوت‌های ظاهری بلیزر آمریکا و چین طول بین دو محور بیشتر نسخه ویژه چین و همچنین پنجره در عقب بزرگ‌تر بین ستون سوم و چهارم هستند. شورولت بلیزر جدید را یک شاسی بلند ناب آمریکایی با فضای کابین بسیار خوب تبلیغ می‌کند. این خودرو در واقع شاسی بلند پرچم دار شورولت در بازار چین خواهد بود و در خانواده محصولات شرکت جایگاهی بالاتر از شاسی بلند سایز متوسط اکوناکس، مدل کامپکت تریل بلیزر و شاسی بلند کوچک Tracker دارد.

شورولت اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی و جزئیات این خودرو که مبتنی بر کانسپت FNR-CarryAll ساخته شده منتشر نکرده است. جنرال موتورز می‌گوید این خودرو روی پلت فرمی یکسان با کادیلاک XT6 ساخته شده است. این خودرو در دو تریم RS و ردلاین فروخته خواهد شد.

شورولت منلو از سوی دیگر مبتنی بر کانسپت FNR-X که سال ۲۰۱۷ رونمایی شده بود ساخته شده است. شرکت از آن با عنوان یک خودروی اسپرت همه کاره یاد می‌کند که از نظر سبک بدنه چیزی بین یک هاچ بک و یک کراس اور می‌باشد. از نظر طراحی ظاهری چین‌های روی کناره‌های خودرو، در کنار چراغ‌های LED باریک جلو و سقف شیب دار این خودرو شباهت زیادی به بلیزر دارد.

ما هنوز منتظر اعلام جزئیات فنی بیشتری هستیم، ولی شورولت می‌گوید منلو ظرفیت پیمایشی تا ۴۱۰ کیلومتر با یک بار شارژ، منطبق با چرخه NEDC خواهد داشت که در شرایط رانندگی واقعی این عدد قطعاً کم‌تر می‌شود. با این حال، ظرفیت پیمایش منلو به عنوان یک خودروی شهری در چین قطعاً بسیار خوب خواهد بود. گفته می‌شود این خودرو از نسل جدید سیستم اطلاعات سرگرمی MyLink شورولت استفاده می‌کند و مواردی مانند سوییچ مجازی، کنترل از راه دور و سیستم تشخیص صدای هوشمند را دارد. از نظر طراحی این خودرو واقعاً زیباست، ولی اگر شورولت می‌خواهد آن را در بازارهای جهانی نیز بفروشد بایستی ظرفیت پیمایش الکتریکی آن را افزایش بدهد.

هر دو خودرو در غرفه شورولت در نمایشگاه خودروی گوانگژو که بین ۲۲ نوامبر تا ۱ دسامبر برگزار می‌شود حضور خواهند داشت و از نیمه اول سال ۲۰۲۰ قرار است وارد بازار شوند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar