پایان تولید شورولت کوروت C7 با Z06 مشکی رنگ

شنبه 25 آبان 98 ساعت 19:26
پایان تولید شورولت کوروت C7 با Z06 مشکی رنگ

پایان عصر نسل C7 خودروی شورولت نه با جشن و هیاهوی بسیار که به سادگی با انتشار یک توییت اتفاق افتاد. شورولت یک تصویر روز گذشته در توییتر خود منتشر کرد که در آن آخرین نمونه شورولت کوروت C7 را در خط تولید شرکت در کارخانه بولینگ گرین نشان می‌دهد.

این نمونه مشکی رنگ Z06 کوپه با تریم آدرنالین رد که آخرین نمونه تولیدی کوروت C7 محسوب می‌شود، توانسته با ثبت رکورد قیمت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دلاری در حراجی برت جکسون عنوان گران قیمت‌ترین خودروی تولیدی را به خود اختصاص بدهد. این خودرو را دن اسنایدر خریداری کرده، کسی که مالک آخرین نمونه تولیدی دوج وایپر و دوج دیمون نیز هست. این Z06 خاص به پکیج پرفورمنس Z07 با کیت متفاوت، آیرودینامیک تقویت شده، ترمزهای سرامیک کربنی، پکیج تریم ۳LZ، کابین قرمز، نویگیشن و دستگاه ضبط داده‌های پرفورمنس مجهز است.

عواید حاصل از این حراج به بنیاد Stephen Siller Tunnel to Towers Foundation اختصاص یافته که کار اصلی آن طراحی خانه‌های خاص و رایگان برای نیروهای دولتی و ارتشی از کار افتاده است. این بنیاد همچنین به خانواده‌هایی که کسی را در جنگ از دست داده‌اند در زمینه تسویه حساب وام مسکن یاری می‌کند. فرانک سیلر، مدیرعامل بناید مذکور در این باره گفته: «این کمکی که از سوی شورولت دریافت کرده‌ایم حداقل به ساخت ۵ خانه برای نیازمندان کمک خواهد کرد، اتفاقی که قطعاً استقلال و کیفیت زندگی بهترین در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.»
دیروز با خروج این مدل خاص از خط تولید، نسل C7 شورولت کورت بعد از ۵ سال حضور در کارخانه برای همیشه بازنشسته شد. این نسل جذاب شورولت کوروت نام استینگری را دوباره زنده کرد. استینگری نخستین بار یک گیربکس هفت دنده دستی بسیار قوی را به دنیا معرفی کرد که سه دنده اوردرایور نیز داشت. این خودرو همچنین با رینگ‌های آلیاژی و قطعات بدنه پلیمری موفق شد روی جلد بازی گرن توریسمو ۶ نیز برود. پرفورمنس فوق العاده این خودرو توانسته بود میراث غنی استینگری را به پرفورمنس قوی معروف بود به خوبی حفظ نماید. با همه این اوصاف، باید از نسل C7 شورولت کوروت با این مدل مشکی جذاب خداحافظی کنیم.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar