شورولت کوروت استینگری ۲۰۲۰ خود را هم اکنون طراحی کنید

شنبه 29 تیر 98 ساعت 17:32
شورولت کوروت استینگری 2020 خود را هم اکنون طراحی کنید

با رونمایی نسل جدید شورولت کوروت استینگری مدل ۲۰۲۰ بود که همه توجهات به سمت این خودرو و جنرال موتورز جلب شده و کوروت جدید با صفر تا صد زیر ۳ ثانیه‌ای، قیمت پایه زیر ۶۰ هزار دلاری و طراحی موتور وسط خود دنیای خودرو را شگفت زده کرده است. قضیه ولی به همین جا ختم نمی‌شود و خیلی چیزها هست که می‌توانیم در مورد این خودرو کشف کنیم. شرکت شورولت یک وب سایت مخصوص پیکربندی و طراحی C8 کوروت آماده کرده که با اندکی ور رفتن با سایت، می‌توانید اطلاعات بسیار بیشتری در مورد این خودرو کسب کنید.

در طراحی ظاهری، شرکت ۱۲ رنگ بدنه مختلف برای این خودرو شامل یک جفت رنگ قرمز، یک جفت رنگ آبی، زرد توپ تنیس و برنزی تیره را در کنار مشکی، سفید و چند مدل خاکستری ارائه کرده است. سقف جدا شونده خودرو را می‌توان هم رنگ بدنه، از جنس فیبر کربن یا یک پنل شفاف سفارش داد. شرکت دو طراحی رینگ برای این خودرو با سه ترکیب رنگ ارائه کرده و کالیپرهای ترمز را می‌توان در چهار رنگ مختلف خریداری کرد. برای طراحی ظاهری خودرو همچنین شاهد برخی تزئینات فیبر کربنی و خطوط مسابقه‌ای هستیم. از دیگر مواردی که تغییرات بزرگی برای طراحی ظاهری این خودرو محسوب می‌شوند می‌توان به باله عقب بلند و اسپویلرهای خشن نصب شده در بخش پایینی عقب خودرو اشاره کرد.

داخل کابین سه نوع صندلی مختلف از راحت‌ترین تا اسپرت ترین ارائه شده است. طراحی کابین را می‌توان با ۱۳ ترکیب مختلف چرم، پارچه و رنگ دوخت سفارش داد. البته این سطح از سفارشی سازی صرفاً در مدل قدرتمند ۳LT ارائه خواهد شد. دو مدل ۲LT و ۱LT به ترتیب چهار و سه ترکیب مختلف کابین دارند. ولی بدون توجه به مدل، شما امکان سفارش تزئینات فیبر کربنی و انتخاب یکی از شش رنگ کمربند ایمنی را خواهید داشت.

بعد طراحی کوروت خود در صورت تمایل می‌توانید آن را رزرو کنید. بعد از طراحی و پیکربندی شورولت C8 کوروت ۲۰۲۰ و رزرو آن، یکی از نمایندگی‌های شورولت برای ادامه مراحل خرید با شما تماس خواهد گرفت. برای استفاده از این سیستم طراحی و پیکربندی C8 کوروت جدید می‌توانید به وب سایت شورولت مراجعه نمایید.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar