کانسپت الکتریکی شورولت eCOPO کامارو حراج می‌شود

چهارشنبه 23 مرداد 98 ساعت 17:29
کانسپت الکتریکی شورولت eCOPO کامارو حراج می‌شود

کانسپت شورولت eCOPO کامارو یکی از سریع‌ترین و جذاب‌ترین خودروهای اسپرتی می‌باشد که شرکت شورولت در طول تاریخ خود ساخته است. این خودرو با بیش از ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۱۳ نیوتن متر گشتاور الکتریکی خود، مسافت ۴۰۰ متر را در ۹.۵۱ ثانیه می‌تواند طی کند. اکنون شرکت تصمیم گرفته این کانسپت جذاب را بفروشد.

حراجی Russo and Steele Collector Auto در هفته خودرویی مونتری طی مراسمی این خودرو و چندین مدل دیگر را به حراج خواهد گذاشت. در میان لیست خودروهای این حراجی تقریباً برای هر سلیقه‌ای خودرویی وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مرسدس بنز گالوینگ مدل ۱۹۵۵، فورد جی تی مدل ۲۰۰۵، کانسپت توخیرو بارچتا مدل ۱۹۵۲ و یک فورد موستانگ باس ۳۰۲ مدل ۱۹۶۹ در کنار شورولت eCOPO اشاره کرد. این خودرو نقش مهمی در تاریخچه شورولت و همچنین صنعت خودرو داشته و نکته مهم این که از آن فقط یک دستگاه در دنیا وجود دارد.

کانسپت الکتریکی شورولت eCOPO کامارو حراج می‌شود

جنرال موتورز کانسپت eCOPO را سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودروی سما با همکاری دو شرکت هنکاک و Lane Racing رونمایی کرد. این خودرو به یک پک باتری ۸۰۰ ولتی متشکل از چهار ماژول ۲۰۰ ولتی مجهز شده است. دو عدد از این ماژول‌ها زیر صندلی‌های عقب قرار گرفته و دو عدد دیگر درون صندوق عقب هستند. با این نوع ترکیب طراحی، تقسیم وزن eCOPO به گونه‌ای است که ۵۶ درصد وزن خودرو روی بخش عقب قرار می‌گیرد و این موضوع به نوبه خود می‌تواند تأثیر مثبتی روی لانچ کردن این خودرو داشته باشد.

ECOPO به دو موتور بورگ وارنر HVH 250-150 و گیربکس اتوماتیک توربو ۴۰۰ با تیونینگ مسابقه‌ای مجهز است. تمام خروجی‌های این موتورها به چرخ‌های عقب ارسال می‌شوند.

کانسپت الکتریکی شورولت eCOPO کامارو حراج می‌شود

این خودرو که ترکیب طراحی موتور مشابهی با پیشرانه‌های LS شورولت دارد، در واقع پیش نمایشی از مدل‌های مسابقه‌ای آتی جنرال موتورز محسوب می‌شود. پیش بینی می‌شود روز جمعه این خودرو به قیمتی بالای ۴۰۰ هزار دلاری در حراجی فروخته شود. برای مشاهده لیست کامل مدل‌های حاضر در حراجی می‌توانید به وب سایت Russo and Steele مراجعه کنید.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar