رونمایی شورولت کامارو Heritage Edition مدل ۲۰۲۰

سه شنبه 24 دی 98 ساعت 18:03
رونمایی شورولت کامارو Heritage Edition مدل 2020

شرکت ژاپن ورود کامارو مدل ۲۰۲۰ به بازار ژاپن را با رونمایی از نسخه ویژه Heritage Edition جشن گرفته است. ظاهراً شورولت فقط قصد دارد ۹۰ دستگاه از این نسخه ویژه را در ژاپن بفروشد.

Heritage Edition مبتنی بر کامارو مدل ۲۰۲۰ ساخته شده که هم اکنون در نمایندگی‌های شورولت در سراسر دنیا حضور دارد. این خودرو در قالب نسخه کوپه و کانورتیبل در رنگ بدنه سبز متالیک فروخته خواهند شد. این رنگ بدنه در مقایسه با سبز متالیک نسل اول کامارو اندکی تیره‌تر است. مدل‌های کوپه همچنین خط سفید رنگ مسابقه‌ای روی بدنه خود خواهند داشت. تریم SS به رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی مجهز شده و دیگر تریم ها از رینگ‌های نقره‌ای با طراحی متفاوت بهره خواهند برد.

شورولت هنوز تصاویر کابین را منتشر نکرده، ولی اشاره کرده که مدل کوپه کابینی مشکی دارد و مدل کانورتیبل با کابینی قهوه‌ای فروخته خواهد شد. با همه این اوصاف، تفاوت‌های نسخه Heritage Edition با توجه به میراث ۵۰ ساله‌ای که دارد در مقایسه با مدل‌های عادی بسیار زیاد است.

این پکیج ویژه هیچ تغییر مکانیکی روی خودرو ایجاد نمی‌کند. در مدل ویژه بازار ژاپن شورولت کامارو خبری از موتور شش سیلندر خورجینی ۳.۶ لیتری نیست، بنابراین مشتریان باید بین یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با ۲۷۵ اسب بخار قدرت یا یک موتور ۶.۲ لیتری هشت سیلندر خورجینی با ۴۵۳ اسب بخار قدرت یکی را انتخاب نمایند. هیچ یک از این مدل‌ها با گیربکس دستی قابل سفارش نیستند.

تحویل مدل‌های Heritage Edition قرار است از تابستان سال ۲۰۲۰ شروع می‌شود. مدل LT RS قیمتی برابر با ۵.۶ میلیون ین (۵۱ هزار و ۵۰۰ دلار) دارد. قیمت مدل کانورتیبل از ۶.۴۵ میلیون ین (۵۸ هزار دلار) شروع می‌شود و قیمت پایه SS نیز ۷.۴۸ میلیون ین (۶۸ هزار دلار) تعیین شده است. قیمت این دو خودرو در مقایسه با کامارو استاندارد به ترتیب ۱۸۰ و ۳۵۰۰ دلار بیشتر می‌باشد. طبق برنامه شرکت قصد تولید ۳۰ دستگاه LT RS، بیست دستگاه کانورتیبل و ۴۰ دستگاه مدل SS را دارد.

جنرال موتورز تأیید کرده که شورولت این پکیج را در آمریکا عرضه نخواهد کرد و اصلاً نیازی به این کار نیست. کسانی که قصد خرید کامارو با رنگ بدنه سبز متالیک را دارند می‌توانند در نزدیک‌ترین نمایندگی شورولت خودروی خود را سفارش بدهند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar