چری تیگو ۷ پلاس ۲۰۲۳ در چین عرضه شد

پنج شنبه 19 آبان 01 ساعت 09:16
چری تیگو 7 پلاس 2023 در چین عرضه شد

پس از انتشار اخبار مختلف بالاخر در ۷ نوامبر، چری تیگو ۷ پلاس جدید به طور رسمی در چین با رنج قیمت ۴۹۷ تا ۶۰۴ میلیون تومان (۱۳,۸۰۰ تا ۱۶,۹۰۰ دلار ) عرضه شد.

 تیگو ۷ پلاس یک کراس اوور ۵ صندلی است که اولین بار در سپتامبر ۲۰۲۱ به نمایش درآمد و بین دو مدل چری تیگو ۷ و چری تیگو ۸ قرار گرفت.

در ۲۷ اکتبر، این SUV با محدوده قیمت ۵۳۶ تا ۶۰۴ میلیون تومان (۱۴,۹۰۰ تا ۱۶,۹۰۰ دلار ) برای پیش فروش در دسترس قرار گرفت.

چری تیگو ۷ پلاس جدید فیس‌لیفت هایی را در نمای بیرونی و داخلی دریافت کرده است. این کراس‌اوور دارای ابعاد ۴۵۰۰/۱۸۶۲/۱۶۹۵ میلی متر با فاصله بین دو محور ۲۶۷۰ میلی متر است. در حالی که هیچ تغییری در طول و فاصله بین دو محور وجود ندارد، افزایش ۲۰ میلی متری در عرض وجود دارد، در حالی که ارتفاع ۵۰ میلی متر کاهش می یابد و ظاهری محکم به SUV می‌دهد.

از دیگر تغییرات چرخ‌های چری تیگو ۷ پلاس جدید می‌توان به رینگ ۱۹ اینچی پنج پره، ستون D سیاه شده برای ایجاد جلوه سقف معلق و گلگیرهای جلو و عقب کمی عریض شده است.

جلوپنجره چند ضلعی جدید با نوارهای تزئینی کرومی تزئین شده است و لوگوی برند چری در مرکز قرار دارد. طراحی هوشمندانه چراغ‌های عقب و لوله‌های اگزوز با روکش کروم در دو طرف عقب، حس اسپرت‌بودن را بیشتر می‌کنند، سقف دارای یک اسپویلر و چراغ‌های ترمز است.

در داخل این کراس‌اوور، ارتقاء آشکاری نسبت به نسخه قبلی وجود دارد. ترکیب رنگ قرمز و مشکی داخلی ماگنولیا، همراه با تزئین نوار تزئینی کرومی روی کنسول مرکزی، روکش درها و پشتی سر، لوکس بودن خودرو را بیشتر می‌کند.

طراحی داخلی با دو صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی LCD و صفحه ابزار متصل به صفحه کنترل مرکزی است. همچنین یک فرمان چند منظوره جدید D شکل وجود دارد و سیستم اطلاعات سرگرمی با سیستم عامل Chery’s Lion 5.0 اجرا می‌شود.

چری تیگو ۷ پلاس جدید به موتور ۱.۶ لیتری TGDI با حداکثر قدرت ۱۹۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر مجهز است و به جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه متصل می‌شود.

چری تیگو ۷ پلاس جدید دارای سیستم کمک رانندگی L2+ با سیستم کروز تطبیقی، هشدار خروج از خط و سیستم ترمز اضطراری خودکار است. همچنین یک نمایشگر هدآپ شیشه جلو و عملکرد مه زدایی خودکار از دیگر امکانات جدید این خودرو است.

چری تیگو ۷ پلاس جدید از سانروف پانوراما ۱.۱ متر مربعی و سیستم صوتی سفارشی SONY بهره می‌برد و علاوه بر این‌ها کراس اوور چری به شش کیسه هوا، سنسورهای کیفیت هوا AQS و سنسورهای PM2.5 مجهز شده است.

چری خودروهای شاسی بلند و کراس اوورهای خود را با نام تیگو، از تیگو ۳ تا تیگو ۸ پلاس، به فروش می‌رساند. همپوشانی زیادی در قیمت و اندازه بین همه این وسایل نقلیه وجود دارد، اما چری به طور مداوم مدل های بیشتری و انواع مختلف اضافه می‌کند. به گفته این خودروساز، نسخه NEV چری تیگو ۷ پلاس تا پایان سال روانه بازار خواهد شد.

خودروبانک

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar