آمادگی رئیس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی FIA برای سفر به ایران

شنبه 10 اردیبهشت 01 ساعت 09:55
آمادگی رئیس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی FIA برای سفر به ایران

به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، دکتر محمدحسین صوفی در گفت و گو با محمد بن سُلیم انتخاب اخیر ایشان به ریاست فیا را مجددا تبریک گفت و ارسال و انتشار گزارش ۱۰۰ روزه دوره ریاست بر فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی را موجب شفاف‏سازی مسایل و نشانه حسن نیت و تعهد ایشان نسبت به خانواده فیا دانست.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران افزود: از آغاز حضور و ریاست شما، تغییر و تحولات خوبی در بدنه حاکمیتی فیا رخ داده ایت. در همین راستا، در کانون ایران هم برنامه تحولی و توسعه یافته‏ای را آغاز کرده‏ایم که هم اکنون شاهد نتایج مطلوب آن هستیم.

او، از محمد بن سُلیم رییس فدراسیون بین‏المللی اتومبیلرانی (FIA) برای سفر به ایران و بازدید از فعالیت های جاری در حوزه اتومبیلرانی، جهانگردی، ایمنی راه و موبیلیتی و همچنین برنامه‏های توسعه و متنوع سازی کسب و کار کانون ایران دعوت کرد.

محمد بن سُلیم رییس فدراسیون بین‏المللی اتومبیلرانی (FIA) نیز در این تماس تلفنی ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر از حمایت‏های همه جانبه ایران و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران از انتخاب خودش به عنوان ریاست فیا قدردانی کرد.

او گفت: با افتخار می‏گویم مسلمانم و نامم “محمد” است و اهل کشور مسلمان و ساکن منطقه خاورمیانه هستم. من حاکمیت فیا را به خدمت کشورهای مسلمان و منطقه خاورمیانه درآورده‏ام و این یک دستاورد ارزشمند برای همه ما به شمار می آید.

رییس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی از ایجاد ثبات در بدنه مدیریتی کانون جهانگردی ایران ابزار خرسندی و رضایت کرد و افزود: هیچ شخصی نمی‏تواند جایگاه کشور ایران و گستره و امکانات آن را در بخش موبیلیتی نادیده بگیرد. ما باید با یکدیگر همکاری کنیم و من هم شخصاً و هم به عنوان رییس فیا در این مسیر همراه و هم قدم ایران هستم.

بن سُلیم با بیان اینکه علیرغم استقرار فیا در کشور فرانسه، دوستان خود را فراموش نمی کنیم، افزود: زیان عملیاتی فیا در سال ۲۰۲۱ به بیش از ۲۵ میلیون یورو می رسید و در بودجه مصوب برای سال ۲۰۲۲ مبلغ ۲۳ میلیون یورو برای این زیان پیش‏بینی شده است. با این حال با مدیریت افراد شایسته به اعضای فیا قول می‏دهم در دوسال آینده، خللی در حمایت و کمک مالی فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی از پروژه‏های ایمنی راه کانون‏ها وجود نخواهد داشت.

او برای سفر به ایران به منظور گسترش و تعمیق همکاری‏ها، هم در سطح بین‏المللی و هم به صورت دوجانبه با کلوب اتومبیلرانی کشور امارات، اعلام آمادگی کرد و افزود: میهمان نوازی و فرهنگ مردم ایران باورنکردنی و ستودنی است.

عصرخودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar