فروش همه تولیدات سال ۲۰۲۱ لامبورگینی

بروزرسانی در: سه شنبه 1 تیر 00 ساعت 10:05
فروش همه تولیدات سال 2021 لامبورگینی

لامبورگینی اعلام کرده عطش خرید پس از بحران کرونا باعث شده تقریبا همه تولید سال ۲۰۲۱ کارخانه فروخته شود.

استفان وینکلمن، مدیر لامبورگینی می‌گوید ظرفیت تولید ۱۰ ماه سال تاالآن پیش‌فروش شده و این کارخانه امسال رکورد تازه‌ای در سوددهی ثبت خواهد کرد.

آقای وینکلمن همزمان با برگزاری نمایشگاه خودروی میلان به خبرنگاران گفت با اینکه کارخانه در سال ۲۰۲۰ دو ماه به خاطر کرونا تعطیل بود، اما فروش آنقدر زیاد بود که در تاریخ لامبورگینی، این کارخانه تنها یک سال بیشتر از سال گذشته درآمد به دست آورده است.

در نمایشگاه خودروی میلان بیش از شصت شرکت در فضای باز محصولات خود را نمایش دادند. این نمایشگاه اولین گردهمایی صنعت خودرو در اروپا پس از بحران کرونا بود. لامبورگینی در میلان از مدل اسپرت‌تری از اوراکان رونمایی کرد.

خودروساز اسپرت ایتالیایی که بخشی از گروه فولکس‌واگن است، می‌گوید فروشش در سه ماه اول سال ۲۰۲۱ بیست و پنج درصد بیشتر بوده و این شرکت در سه ماه اول سال ۵۰۹ میلیون یورو (۶۰۳ میلیون دلار) درآمد کسب کرده است.

لامبورگینی بیش از هر زمان دیگری به این سودآوری نیاز دارد. سال قبل گزارش شد که فولکس‌واگن برای افزایش درآمد و تمرکز بیشتر بر دو عضو دیگرش، پورشه و آئودی، قصد دارد لامبورگینی را بفروشد. ماه گذشته هم خبری منتشر شد که فولکس‌واگن برای فروش لامبورگینی پیشنهادی به ارزش هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو (۸.۸ میلیارد دلار) دریافت کرده است.

آقای وینکلمن در مصاحبه‌هایش تاکید کرده که قرار نیست لامبورگینی فروخته شود.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar