فروش پاگانی زوندا ۷۶۰ تک ساخت

چهارشنبه 4 مهر 03 ساعت 10:11
فروش پاگانی زوندا 760 تک ساخت

قیمت احتمالی این خودرو تک‌ ساخت به بیش از ۱۰ میلیون دلار می‌رسد.

متمایز به نظر رسیدن در جهان گران‌قیمت ابرخودروها و سوپراسپرت‌های چندمیلیون دلاری کاری دشوار است اما گویا پاگانی به‌راحتی با این مورد کنار آمده است. برای نمونه می‌توان به یکی از نسخه‌های خاص زوندا با نام ۷۶۰ رودستر دیامانته ورده اشاره کرد که بی‌شک از بهترین‌های این خودروها به شمار می‌رود. هر چند آخرین نسخه زوندا، «اریویدرچی» (به معنای خداحافظی) چندی پیش توجه زیادی را به خود جلب کرد اما دیمانته ورده هم کمی از آن ندارد و در نوع خود آخرین محسوب می‌شود؛ چراکه این مدل به‌خصوص آخرین زوندا ۷۶۰ تاریخ است.

دیاماناته ورده در سال ۲۰۱۷ و با بدنه‌ای تماما فیبرکربنی تولید شد که به بدنه سایر مدل‌های زوندا شباهتی نداشت. مالک این خودرو برای تمایز دادن زوندای خود درخواست فیبرکربنی با بافت متالیک داشته است که نهایتا با طرح بدنه و خطوط سبزرنگ روی بدنه اصلی تکمیل شده است.

البته که ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد یک سوپراسپرت تک‌تولیدی مانند دیامانته ورده به بدنه ویژه ختم نشده و شامل جزئیات بیشتری می‌شود. کاپوت این خودرو با نمونه موجود در ۷۶۰LM یکی است اما طاق چرخ‌های جدیدی دارد و از یک هواکش تکی پشت سقف بازشونده سود می‌برد. درون کابین این خودرو صندلی‌های چرمی سیاه‌رنگ به‌کار رفته که با رنگ‌بندی سبز، نمایی شبیه به بدنه خارجی ایجاد کرده و هارمونی کلی محصول را به حد اعلا رسانده است.

این سوپراسپرت خاص تنها ۷۰۰ کیلومتر کارکرد دارد و به‌تازگی توسط مجموعه «مکاترونیک» به فروش گذاشته شده تا یک شخص تازه شانس مالکیت آن را داشته باشد. زوندا دیامانته ورده مانند سایر نسخه‌های این خودرو از یک پیشرانه قدرتمند ۷.۳ لیتری V12 تنفس‌طبیعی مرسد‌س‌ AMG سود می‌برد؛ همان‌طور که از نام این خودرو مشخص می‌شود، خروجی موتور برابر ۷۶۰ اسب بخار است. خریدار خوش‌شانس دیامانته ورده برای مالکیت این سوپراسپرت باید مبلغی حدود ۱۰ میلیون دلار را کنار گذاشته باشد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar