گران قیمت ترین خودروهای جهان تا این لحظه + تصاویر

جمعه 9 اردیبهشت 01 ساعت 06:07
گران قیمت ترین خودروهای جهان تا این لحظه + تصاویر

شاید رقمی بالاتر از ۵۰۰ هزار دلار هزینه کردن برای خرید یک ماشین خنده دار به نظر برسد به خصوص اگر صرفا تنها کارایی آن برای شما این باشد که از نقطه A به B بروید! با این حال، کسانی هستند که حاضرند سه برابر آن و بیشتر برای داشتن یک ماشین خرج کنند. چیزی که تعداد کمی از افراد دیگر توانایی آن را دارند. شرکت‌های خودروسازی برای پاسخگویی به تقاضا و کسب سود ایجاد می‌شوند و اگر تقاضا برای یک خودروی مجلل یا سوپراسپرت که حتی قیمت آن ۷ رقمی نیز است اما بتوان از فروش آن سود خالصی به دست آورد، آن خودرو گران‌قیمت در حال ساخت می باشد.

خودروهای موجود در لیست زیر از قیمت ۱.۶ میلیون دلار شروع می‌شوند و به بالا میروند. همچنین، توجه داشته باشید که ما خودروهایی را در نظر گرفتیم که می‌توان آن‌ها را تولید کرد و یا در خط تولید توسط برندهای معتبر هستند. با Z4Car همراه باشید تا ۲۰ خودروی گران قیمت جهان تا این لحظه را بررسی کنیم و از تصاویر آنها فقط لذت ببریم !

۲۰. اس‌اس‌سی تواتارا با قیمت ۱,۶۰۰,۰۰۰ دلار (SSC Tuatara)

اس‌اس‌سی تواتارا

اس‌اس‌سی تواتارا

ممکن است در حال حاضر این سریع‌ترین خودروی جهان باشد، اما SSC Tuatara با قیمتی که دارد ارزان ترین خودروی این لیست است. این رکورد با بحث‌هایی همراه بود، اما با میانگین سرعت ۴۵۵.۲ کیلومتر بر ساعت و حداکثر سرعت ادعایی ۵۰۷ کیلومتر بر ساعت، تواتارا نسبت به قیمتش یک هایپرکار مقرون به صرفه به نظر می‌رسد. به خصوص با پیشرانه ۵.۹ لیتری توربوشارژ V-8 آن که در E85 قدرت ۱۷۵۰ اسب بخاری دارد. با این حال، اگر دنبال ارزانی هستید همیشه می توانید از بنزین با اکتان ۹۱ استفاده کنید که باعث میشود ۴۰۰ اسب بخار کمتر در دسترس داشته باشید و قدرت خودرو به ۱۳۵۰ اسب بخار کاهش یابد.

۱۹. مک لارن الوا با قیمت ۱,۸۰۰,۰۰۰ دلار (McLaren Elva)

مک لارن الوا

مک لارن الوا سقف و شیشه جلو را فدای هیجان رانندگی در فضای باز می کند. آیا مکلارن الوا ۷۰۰۰۰۰ دلار بیشتر از Aston Martin V12 Speedster میارزد؟ خوب، این تصمیم یک خریدار ثروتمند است. مکلارن Elva که ۸۰۴ اسب بخار قدرت تولید میکند تجربه‌ جذاب رانندگی بدون شیشه جلو و در هوای آزاد را می‌دهد که فوق العاده هیجان انگیز است.

۱۸. مک لارن سنا جی تی آر با قیمت ۱,۸۰۰,۰۰۰ دلار

مک لارن سنا جی تی آر

مک لارن سنا جی تی آر

تنها ۷۵ دستگاه سنا GTR با هزینه ۱۸۰۰۰۰۰ دلار ساخته خواهد شد. موتور ۴.۰ لیتری توربوشارژ دوقلو V-8 آن ۸۱۴ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند که تنها ۲۵ اسب بخار بیشتر از مکلارن سنای معمولی است، اما همچنان آن را به قوی ترین موتور احتراقی مک لارن تبدیل می کند و تنها P1 و P1 GTR به لطف فناوری هیبریدی قدرتمندتر بودند. سنا GTR با بیش از ۸۰۰ اسب بخار قدرت و وزن ۱۱۸۷ کیلوگرم دارای نسبت قدرت به وزن ۶۸۴ اسب بخار در هر تن است.

۱۷. بنتلی کانتیننتال مولینر باکالار با قیمت ۱,۹۰۰,۰۰۰ دلار

بنتلی کانتیننتال مولینر باکالار

بنتلی کانتیننتال مولینر باکالار

بنتلی کانتیننتال مولینر Bacalar بر اساس بنتلی کانتیننتال GT، عصر جدیدی از سبک و پیچیدگی را در بنتلی آغاز می کند. باکالار از یک پیشرانه ۶۵۰ اسب بخاری W12 بهره میبرد و فضای داخلی مجلل Bacalar چیزی است که واقعاً آن را از بقیه مدل‌های برند بریتانیایی متمایز می‌کند. به عنوان مثال، چوب ۵۰۰۰ ساله روی داشبورد خود دارد و بنتلی از مشتریان باکالار می خواهد که بیش از ۱,۹۰۰,۰۰۰ دلار برای مالکیت تنها یکی از ۱۲ نمونه ای که قصد تولید آن را دارد، هزینه کنند.

۱۶. کونیگزگ رگرا با قیمت ۱,۹۰۰,۰۰۰ دلار

کونیگزگ رگرا

کونیگزگ رگرا

کونیگزگ در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۵ از ابرخودروی گران قیمت Regera رونمایی کرد. اگرچه طراحی جسورانه آن تمامی نگاهها را به سمت خود جلب میکند، اما مهم‌ترین و جذاب ترین بخش داستان رگرا پیشرانه آن است. مجموعه هیبریدی بنزینی-الکتریکی که از سه موتور الکتریکی و یک توربوشارژ ۵.۰ لیتری V-8 تشکیل شده است،به صورت ترکیبی ۱۵۰۰ اسب بخار را مستقیماً از طریق گیربکس تک سرعته به چرخ‌های عقب می‌رساند. کونیگزگ رگرا قادر است در کمتر از ۲۰ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

۱۵. کونیگزگ جمرا با قیمت ۲,۰۰۰,۰۰۰ دلار

کونیگزگ جمرا

کونیگزگ جمرا

Koenigsegg Gemera یک هایپرکار هیبریدی است که دارای سه موتور الکتریکی و یک توربو دوقلوی ۲.۰ لیتری I-3 است تا در مجموع ۱۶۷۷ اسب بخار قدرت تولید کند. ما در مورد خودرویی صحبت می کنیم که تاپ اسپید آن ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت است و چهار نفر را در صندلی های چرمی و جیر راحت حمل می کند و در عین حال نوشیدنی های این افراد را در دمای مناسب به لطف هشت جا لیوانی گرم کن و خنک کننده (دو عدد برای هر نفر) نگه می دارد. همچنین لوازم لوکس مورد نیاز مانند تهویه سه منطقه ای آب و هوا، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی صندلی عقب و پدهای شارژ بی سیم وجود دارد. کونیگزگ جمرا بسیار مجلل و سریع است قیمت حداقلی ۲ میلیون دلاری دارد.

۱۴. لوتوس اویجا با قیمت ۲,۱۰۰,۰۰۰ دلار

لوتوس اویجا

لوتوس اویجا

آینده لوتوس الکتریکی خواهد بود و Evija آینده آن را آغاز خواهد کرد. لوتوس اویجا با چهار موتور الکتریکی مجموعاً ۱۹۷۲ اسب بخار قدرت تولید می کنند و تنها در ۸.۶ ثانیه از حالت سکون به ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، انتظار می رود در چرخه EPA مسافتی حدود ۲۰۰ مایل داشته باشید. شایان ذکر است لوتوس قصد دارد فقط ۱۳۰ دستگاه اویجا تولید کند.

۱۳. مک لارن اسپیدتیل با قیمت ۲,۲۰۰,۰۰۰ دلار

مک لارن اسپیدتیل

مک لارن اسپیدتیل

ماهیت دیوانه کننده و عملکرد محور مک لارن F1 افسانه ای را در نظر بگیرید، طراحی متمرکز بر کارایی فولکس واگن XL1 را به آن اضافه کنید و جوهر مک لارن اسپیدتیل را از دو خودروی مذکور به دست آورید. مانند F1 مکلارن، Speedtail گران قیمت دارای یک صندلی راننده در مرکز با دو صندلی سرنشین در هر طرف راننده است. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت به لطف پیشرانه هیبریدی ۱۰۵۵ اسب بخاری ۲.۹ ثانیه تخمین زده شده است. Speedtail با وزن نسبتاً سبک ۱۶۰۰ کیلوگرمی و شکل آیرودینامیکی اشک با دوربین‌های عقب باریک روی آینه‌های حجیم، به سرعت ۴۰۲ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. جای تعجب نیست که مک لارن برای داشتن یکی از ۱۰۶ اسپیدتیل که قصد تولید آن را دارد ۲۲۰۰۰۰۰ دلار قیمت گذاری کرده است!

۱۲. ریماک نورا با قیمت ۲,۴۰۰,۰۰۰ دلار

ریماک نورا

ریماک نورا

ریماک نورا یک هایپرکار صرفا الکتریکی است که فوق العاده سریع است. این خودروساز کوچک کروات قول می‌دهد که Nevera هم سریع‌ترین خودروی پرشتاب و هم سریع‌ترین خودروی الکتریکی جهان با حداکثر سرعت ۴۱۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. ریماک نوارا چهار موتور الکتریکی دارد که در مجموع ۱۹۱۴ اسب بخار قدرت و ۲۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کنند.

۱۱. پینین فارینا باتیستا با قیمت ۲,۵۰۰,۰۰۰ دلار

پینین فارینا باتیستا

پینین فارینا باتیستا

پینین فارینا با باتیستای گران قیمت خود وارد بازار هایپرکار الکتریکی می شود. باتیستا با قدرت ۱۸۷۴ اسب بخار از طریق چهار موتور الکتریکی ادعا میکند در کمتر از ۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. ذخیره انرژی از طریق بسته باتری ۱۲۰ کیلووات ساعتی ارائه می شود، که با شارژ کامل بیش از ۴۸۰ کیلومتر را طی کند. طبق گزارش ها، پینین فارینا یک برچسب قیمتی ۲۵۰۰۰۰۰ دلاری برای این هیولا تعیین می کند و اگرچه عملکرد باتیستا نسبتا بسیار گران است، اما ظاهر آن باعث می شود ما هوس کنیم یکی از آنها داشته باشیم! توجه داشته باشید پینین فارینا باتیستا در ظاهر بیشتر شبیه خودرویی است که قیمتی نزدیک‌تر به فراری F8 تریبوتو و لامبورگینی هوراکان زیر ۳۰۰ هزار دلاری دارد!

۱۰. مرسدس بنز AMG-ONE با قیمت ۲,۷۲۰,۰۰۰ دلار (تخمینی)

مرسدس بنز AMG-ONE

مرسدس بنز AMG-ONE

مرسدس AMG هنوز یک دستگاه از One آینده خود را به مشتری تحویل نداده است (خوب، حداقل تا آنجا که ما می دانیم)، اما این هایپرکار هیبریدی باید بیش از قیمت گزارش شده ۲,۷۰۰,۰۰۰ دلاری خود را برآورده کند. با موتورهای الکتریکی و یک موتور ۱.۶ لیتری V-6 کوچک که گفته می‌شود در ردلاین با ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه می‌چرخد. مرسدس بنز AMG One بواسطه قیمت فوق العاده گرانش باید به راننده‌اش این امکان را بدهد که انگار لوئیس همیلتون در حال شتاب گرفتن به سمت دنیای فرمول ۱ دیگری هستند!

۹. کونیگزگ جسکو با قیمت ۲,۸۰۰,۰۰۰ دلار

مرسدس بنز AMG-ONE

کونیگزگ جسکو

کونیگزگ جسکو از یک موتور ۱۲۸۰ اسب بخاری توئین توربو V8 بهره میبرد و LST مخفف Light Speed Transmission گیربکسی است که برای جابجایی بین ۹ نسبت به هفت کلاچ متکی است. گیربکس جسکو تنها بخشی از جذابیت این هایپرکار گران قیمت است.

۸. استون مارتین والکری با قیمت ۳,۰۰۰,۰۰۰ دلار

استون مارتین والکری

استون مارتین والکری

استون مارتین والکری رقیبی سرسخت برای مرسدس بنز AMG-ONE می باشد و با قیمت شایعه شده حدود ۳,۰۰۰,۰۰۰ دلار برای مدل هیبریدی که فقط ۱۵۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد تلاش خواهد کرد تا تجربه رانندگی یک خودروی فرمول یک را به خیابان ها بیاورد. با توجه به قیمت و تعداد محدود، بعید به نظر می رسد که علاقه مندان خودرو هرگز شانسی برای رانندگی با این هایپرکار داشته باشند چه برسد به اینکه خریدار آن باشند! با این اوصاف، موتور ۶.۵ لیتری V-12 پرقدرت آن آن باید آهنگی چنان دلنواز تولید کند که گوش عابران را نوازش دهد.

۷. پاگانی هوایرا BC با قیمت ۳,۰۰۰,۰۰۰ دلار

پاگانی هوایرا BC

پاگانی هوایرا BC

شرکت ایتالیایی تنها دو مدل خیابانی قانونی برای سال ۲۰۲۱ می‌سازد: Huayra Roadster BC و Tricolore. اولی برای سال ۲۰۲۰ معرفی شد، اما تکمیل ۴۰ دستگاه تا سال ۲۰۲۱ ادامه دارد. با قیمت تخمینی ۳,۷۰۰,۰۰۰ دلار، این رودستر گران قیمت دارای یک پیشرانه ۶.۰ لیتری V-12 توئین توربو با قدرت ۷۹۱ اسب بخار است. Tricolore به لطف ۳۸ اسب اضافی، همه چیز را افزایش می دهد. Tricolore که تنها به سه دستگاه محدود شده است، دارای برچسب قیمتی تقریباً ۶۵۰۰۰۰۰ دلاری است. و با این حال، هنوز گران ترین خودروی جهان نیست.

۶. بوگاتی شیرون اسپرت با قیمت ۳,۲۰۰,۰۰۰ دلار

بوگاتی شیرون اسپرت

بوگاتی شیرون اسپرت

بوگاتی شیرون اسپرت از همان موتور نسخه استاندارد شیرون بهره میبرد که دارای یک موتور ۸.۰ لیتری W-16 توربوشارژ با ۱۴۷۹ اسب بخار قدرت می باشد و اولین بار در نمایشگاه خودروی ژنو در سال ۲۰۱۸ به نمایش درآمد. شیرون اسپرت دارای پرفورمنس بهتر، شاسی محکم تر، عناصر طراحی فیبر کربنی و سیستم بردار گشتاور دینامیکی مواد سبک وزن اضافی، از جمله چرخ ها و شیشه عقب می باشد و وزن آن نیز حدود ۲۰ کیلوگرم کاهش یافته است که همه این موارد باعث هندلینگ بهتر و زمانهای دور سریعتر در پیست شده است.

۵. پاگانی هوایرا R با قیمت ۳,۵۰۰,۰۰۰ دلار

پاگانی هوایرا R

پاگانی هوایرا R

پاگانی Huayra R مدل ۲۰۲۲ جانشین معنوی زوندا R افسانه‌ای است. به طور خاص، Huayra R تنها سه چیز را با Huayra "معمولی" به اشتراک می گذارد: آینه های جانبی، پیچ های تیتانیوم مهر پاگانی، و نام! هوایرا R با یک موتور ۶ لیتری V-12 تنفس طبیعی عرضه میشود که توسط HWA آلمان، سازنده خودروهای مسابقه مرسدس DTM ساخته شده است. تمام ۳۰ دستگاه هوایرا R با قیمت ۳,۵۰۰,۰۰۰ دلار فروخته شده است که تنها ۱۴ دستگاه به ایالات متحده می آید.

۴. بوگاتی شیرون پور اسپرت ۲۰۲۱ با قیمت ۳,۶۰۰,۰۰۰ دلار

بوگاتی شیرون پور اسپرت 2021

بوگاتی شیرون پور اسپرت ۲۰۲۱

بوگاتی شیرون پور اسپرت با همان پیشرانه ۸ لیتری W12 و ۴ توربوشارژر با ۱۴۷۹ اسب بخار قدرت و ۱۶۰۰ نیوتون متر عرضه شده است و علیرغم تاپ اسپید محدود شده ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت مسلماً بهترین نوع Chiron در این دسته است، زیرا هم به طرز شگفت انگیزی سریع است و هم در طول مسیرهای پر پیچ و خم لذتی وصف نشدنی دارد.

۳. لامبورگینی سیان FKP 37 با قیمت ۳,۶۰۰,۰۰۰ دلار

لامبورگینی سیان FKP 37

لامبورگینی سیان FKP 37

اگر لامبورگینی آونتادور SVJ آن را برای شما کافی نمی کند، شاید Sián FKP 37 این کار را انجام دهد. هایپرکار هیبریدی گران قیمت لامبورگینی با قدرت ترکیبی ۸۰۷ اسب بخار از موتور الکتریکی و موتور ۶.۵ لیتری V-12 خود شتاب صفر تا صدی حدودا ۲.۵ ثانیه ای دارد و تنها ۶۳ دستگاه از آن تولید شده است که قیمتی ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دلاری دارد.

۲. بوگاتی شیرون سوپر اسپرت ۳۰۰ با قیمت ۳,۹۰۰,۰۰۰ دلار

بوگاتی شیرون سوپر اسپرت 300

بوگاتی شیرون سوپر اسپرت ۳۰۰

اگر فقط به دنبال سرعت محض هستید و از از دست دادن بال فعال بوگاتی شیرون نمی ترسید، می توانید نسخه Super Sport 300+ را با قیمت حدودی ۴,۰۰۰,۰۰۰ دلار انتخاب کنید. این خودرو از همان موتور ۱۵۸۰ اسب بخاری توربوشارژ W-16 و سیستم اگزوز موجود در بوگاتی سنتودیسی بهره می برد. همچنین دارای یک جعبه دنده اصلاح شده با نسبت های طولانی تر و سپرهای جلو و عقب بهینه شده برای آیرودینامیک در سرعت بالا است که منجر به افزایش طول کلی خودرو در حدود ۹.۸ اینچ می شود. بوگاتی شیرون سوپر اسپرت ۳۰۰ شتاب ۰-۲۰۰ کیلومتر بر ساعت را ۵.۸ ثانیه و صفر تا ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۱۲.۱ ثانیه می پیماید.

۱. جی ام ای T.50s Niki Lauda با قیمت ۴,۳۶۰,۰۰۰ دلار (Gordon Murray Automotive)

جی ام ای T.50s Niki Lauda

جی ام ای T.50s Niki Lauda

GMA T.50s نیکی لاودا با قیمت بالا روح ابرخودروی مک لارن F1 GTR را به قرن بیست و یکم می آورد. جای تعجب نیست، با توجه به اینکه اثر انگشت گوردون موری در هر دو دستگاه وجود دارد. به نظر می رسد T.50s سبک مشابهی با مکلارن F1 را ارائه میدهد تا زمانی که به نمای عقبی خودرو برسید. در نمای عقبی نیکی لائودا دارای یک فن ۱۵.۷ اینچی است که توسط یک موتور الکتریکی ۸.۵ کیلوواتی نیرو می گیرد که در صورت نیاز نیروی رو به پایین را افزایش می دهد. T.50s به لطف موتور V-12 خود که قدرت ۷۲۵ اسب بخار با ردلاین ۱۲۱۰۰ دور در دقیقه دارد، قدرت زیادی دارد و با وزن ۸۵۱ کیلوگرمی خود در کمتر از سه ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسد.

لیست خلاصه ای از گران قیمت ترین خودروهای جهان :

  1. SSC Tuatara: $1,600,000
  2. McLaren Elva: $1,800,000
  3. McLaren Senna GTR: $1,800,000
  4. Bentley Continental GT Mulliner: $1,900,000
  5. Koenigsegg Regera: $1,900,000
  6. Koenigsegg Gemera: $2,000,000
  7. Lotus Evija: $2,100,000
  8. McLaren Speedtail: $2,200,000
  9. Rimac Nevera: $2,400,000
  10. Pininfarina Battista: $2,500,000
  11. Mercedes-AMG One: $2,720,000
  12. Koenigsegg Jesko/Jesko Absolut: $2,800,000
  13. Aston Martin Valkyrie: $3,000,000
  14. Pagani Huayra BC: $3,000,000
  15. Bugatti Chiron Sport: $3,200,000
  16. Pagani Huayra R: $3,500,000
  17. Bugatti Chiron Pur Sport: $3,600,000
  18. Lamborghini Sian FKP 37: $3,600,000
  19. Bugatti Chiron Super Sport: $3,900,000
  20. Gordon Murray Automotive T.50s: $4,360,000

جای کدام خودروی گران قیمت در لیست فوق خالی است و از ۲۰ مورد لیست بالا کدام یک برای شما جذاب تر است و چرا؟ حتما نظر خود را با مخاطبین Z4Car به اشتراک بگذارید....

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

5 دیدگاه ها برای "گران قیمت ترین خودروهای جهان تا این لحظه + تصاویر"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
رضا
مهمان

جای رولز رویس خالیست

محمد
مهمان

من عاشق کونیگزگ جمرا هستم

ایران
مهمان

پارس tu5 اگه بود همه نابود بودن هههههههه

reza
مهمان

لوتوس عجب ماشینی زده

saman
مهمان

جای پراید ۱۴۱ خیلی خالیه