قصد جدی پژو برای بازگشت به بازار خودروی آمریکا

چهارشنبه 14 فروردین 98 ساعت 20:54
قصد جدی پژو برای بازگشت به بازار خودروی آمریکا

کارلوس تاوارس، مدیرعامل شرکت پژو در مصاحبه‌ای با روزنامه وال استریت ژورنال اعلام کرده کمپانی وی در حال سرعت بخشیدن به برنامه‌های خود برای بازگشت به بازار خودروی آمریکا می‌باشد.

در این مصاحبه که اخیراً برگزار شده، تاوارس گفته برخی از مدل‌های منتخب پژو قرار است طی سه تا چهار سال آینده به آمریکا و کانادا صادر شوند. این زمان زودتر از سال ۲۰۲۶ می‌باشد که قبلاً توسط تاوارس در مورد زمان بازگشت پژو به بازار آمریکا اعلام شده بود.

طبق اعلام تاوارس، این شرکت خودروسازی فرانسوی به لطف معامله آن‌ها و جنرال موتورز مبنی بر خرید شرکت اوپل، قصد دارد برنامه‌های خود برای بازگشت به آمریکا را سرعت ببخشد. تاوارس می‌گوید این معامله سبب شد پژو تیمی از مهندسانی در اختیار داشته باشد که به دلیل همکاری قبلی‌شان با جنرال موتورز با خودروهای ویژه بازار امریکا آشنا هستند. پژو همچنین می‌گوید در تمامی بررسی‌های میدانی نتایج و بازخوردهای بسیار مثبتی از آمریکایی‌ها در مورد بازگشت این شرکت به بازار آمریکا دریافت کرده است.

تاوارس در بخشی از مصاحبه خود گفته: «من می‌خواهم در بازار آمریکا یکی از بازیگران مهم در طولانی مدت باشم. چیزی که ما می‌توانیم به آمریکا بیاوریم مبتنی بر تمام آن چیزی است که شما امروز می‌بینید. ما در حال طراحی و وارد کردن خودروهای تمام الکتریکی خود به بازار هستیم، ما مدل‌های پلاگین هیبریدی خود را تولید می‌کند و همچنین، شاسی بلندهای فوق العاده ای در مجموعه محصولات خود داریم. هیچ محدودیتی برای ما وجود ندارد.»

قصد جدی پژو برای بازگشت به بازار خودروی آمریکا

به جای راه اندازی یک شبکه نمایندگی بزرگ، پژو می‌خواهد از روش‌های فروش و توزیع جدیدی استفاده کند که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها، ایجاد امکان خرید آنلاین و همچنین امکان رزرو کردن تست درایوهای بی دردسر می‌باشد.

تاوارس اعتقاد دارد این که پژو بتواند با مجموعه‌ای از مدل‌های منتخب به جای چند خودروی اندک وارد بازار امریکا شود اهمیت بسیار بالایی دارد. علیرغم همه این برنامه‌ها برای ورود قوی به بازار امریکا، تاوارس اعتقاد دارد برای این که پژو بتواند سهم خوبی از بازار امریکا را به خود اختصاص دهد کار سختی پیش روی دارند.

خبر بازگشت سریع‌تر پژو به بازار آمریکا تنها چند روز بعد از این منتشر شده که اعلام شد گروه پژو سیتروئن در حال مذاکره برای ادغام با فیات کرایسلر است، اتفاقی که می‌تواند پروسه بازگشت پژو به آمریکا را بیش از پیش تسهیل کند.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar