فروش ۱۰ میلیون امین خودروی سوبارو در آمریکا

بروزرسانی در: سه شنبه 26 شهریور 98 ساعت 17:22
فروش 10 میلیون امین خودروی سوبارو در آمریکا

تقریباً یک سال بعد از این که شرکت سوبارو پنجاهمین سالگرد حضورش در بازار خودروی آمریکا را جشن گرفت، این خودروساز ژاپنی که زمانی به ساخت خودروهای ارزان قیمت ولی با کیفیت معروف بود، موفق شده ۱۰ میلیون امین خودروی خود در بازار این کشور را بفروشد. چنین دستاوردی نشان می‌دهد که چقدر سریع این شرکت در توانسته در این سطح در بازار آمریکا رشد کند.

سوبارو ۴۱ سال زمان نیاز داشت تا ۵ میلیون دستگاه خودرو در آمریکا بفروشد. در آن دوره مدیران سوبارو تغییر و تحولات زیادی در خانواده محصولات شرکت ایجاد کرده و خودرویی مانند سوبارو ۳۶۰ را که بارها نشریات مختلف آن را به عنوان ناامن‌ترین خودروی آمریکا معرفی نموده بودند را با یک مدل استیشن جذاب به نام آوت بک جایگزین کردند. سوبارو از سال ۲۰۱۰ با ایده‌ای واضح از این که چگونه به رشد حداکثری برسد و بتواند فروشش را افزایش دهد کار خود را شروع کرد. آن‌ها می‌خواستند در کم‌تر از ده سال ۵ میلیون دستگاه خودروی دیگر را بفروشند. فرمول آن‌ها ساده است: کسب و کار خود را با وفادار ماندن به ریشه‌های خود گسترش بده!

۱۰ میلیون امین خودروی فروخته شده یک ایمپرزا مدل ۲۰۱۹ است که البته قرار نیست باقی عمرش را در یک موزه سپری کند. این خودرو را دکتر کریگ هارمون، از نمایندگی Nate Wade Subaru که قدیمی‌ترین نمایندگی شرکت در آمریکاست خریداری شده است. او هنگام خرید این خودرو نمی‌دانسته که در حال خریدن یک ایمپرزای بسیار مهم برای خودروی خود می‌باشد و این موضوع را وقتی سک طاق بادکنکی را در جلوی نمایندگی دید متوجه شد. نمایندگی مذکور یک سوبارو ۳۶۰ بازسازی شده را از کلکسیون خصوصی خود در کنار ایمپرزای فروخته شده قرار داده بود تا نشان دهد سوبارو چقدر طی ۵۰ سال پیشرفت کرده است.

در حالی که این اتفاق برای شرکت سوبارو در آمریکا بسیار مهم می‌باشد، ولی ظاهراً آن‌ها هیچ برنامه‌ای برای طراحی و فروش یک نسخه ویژه به منظور گرامیداشت این موضوع در دستور کار ندارد. باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. چیزی که کاملاً مشخص است این که مدیران سوبارو به جای این کارها کاملاً بر روی ادامه رشد فروش متمرکز شده‌اند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar