رونمایی میتسوبیشی از نسل جدید آوتلندر

سه شنبه 5 اسفند 99 ساعت 10:50
رونمایی میتسوبیشی از نسل جدید آوتلندر

میتوبیشی نسل جدیدی از پرفروش‌ترین مدل خود، آوتلندر (Outlander) را رونمایی کرد. شاسی‌بلند ۷ نفره کارخانه ژاپنی با ظاهری کاملا جدید و امکاناتی لوکس‌تر از نسل قبل از بهار آینده به بازار عرضه می‌شود.

میتسوبیشی که از دوران اوج خود در دهه نود میلادی فاصله زیادی دارد، سال‌ها در تدارک عرضه نسل جدید آوتلندر بود. این کارخانه اکنون بخشی از ائتلاف خودروسازی رنو-نیسان-میتسوبیشی است و برای ساخت نسل چهارم آوتلندر کمک زیادی از شریکانش گرفته است.

آوتلندر جدید از پلتفرمی استفاده می‌کند که توسط رنو و نیسان ساخته‌ شده است. دو مدل روگ (Rogue) و قشقایی به تازگی با این پلتفرم عرضه شده‌اند و آوتلندر سومین شاسی‌بلندی است که از این پلتفرم استفاده می‌کند.

مهندسان و طراحان میتسوبیشی تلاش کرده‌اند تا آوتلندر تا حد ممکن با محصولات نیسان متفاوت باشد. ششمین خودروساز بزرگ ژاپن می‌گوید که ظاهر ماشین براساس ایده‌ای به نام "آی-فو-دو-دو" طراحی شده که به زبان ژاپنی به معنی "اصیل و اشرافی" است.

نتیجه کار ماشینی است که ترکیبی از امکانات شاسی‌بلندهای لوکس را با کارایی و قیمت شاسی‌بلندهای ارزان در اختیار مشتری می‌گذارد. تمرکز اصلی در مدل جدید بر افزایش کیفیت اتاق، راحت‌تر کردن سواری و اضافه کردن امکانات ایمنی جدید بوده است.

آوتلندر فعلا با موتور بنزینی و قیمت پایه حدود ۲۷ هزار دلار به بازار عرضه می‌شود، اما کارخانه به زودی مدل هیبرید-الکتریکی آن را هم خواهد ساخت. به گفته میتسوبیشی، آوتلندر پرفروش‌ترین شاسی‌بلند هیبرید-الکتریکی جهان است.

 

رونمایی میتسوبیشی از نسل جدید آوتلندر

 

رونمایی میتسوبیشی از نسل جدید آوتلندر

 

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar