فورد اف ۱۵۰ پرفروش ترین پیکاپ‌ در جهان

بروزرسانی در: شنبه 13 آذر 00 ساعت 16:48
فورد اف 150 پرفروش ترین پیکاپ‌ در جهان
پیکاپ سری-اف کمپانی فورد همچنان محبوب ترین وانت در بین برندهای خودروسازی آمریکا باقی مانده و برای ۴۰ سال پیاپی پرفروش ترین خودرو و ۴۵ سال پرفروش ترین وانت در بازار آمریکا باقی مانده است.

از ابتدای سال ۲۰۲۱ تا پایان ماه نوامبر ۶۶۳,۵۰۸ وانت سری اف فروخته شده است. در سه فصل اول سال ۵۳۴,۸۳۱ دستگاه فروخته شده بود که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال ۲۰۲۰، حدود ۷ درصد هم کاهش نشان داده است. فقط در ماه نوامبر فورد موفق به فروش ۱۵۹,۰۰۰ دستگاه خودرو شد که بیش از ۸۲ هزار دستگاه آن را وانت های فورد تشکیل داده اند.

بر اساس آمار منتشر شده توسط سی ان بی سی، در سه فصل اول سال ۲۰۲۱ دوج موفق به فروش ۴۳۴,۷۷۲ دستگاه پیکاپ رام شد و جنرال موتورز در مقام سوم، در همین مدت ۴۰۷,۰۰ دستگاه شورولت سیلورادو فروخته است. جنرال موتورز معمولاً در پایان هر فصل سال تعداد فروش محصولات خود را منتشر می کند.

بر اساس ارزشیابی مؤسسه تحقیقاتی ولف Wolfe ارزیابی فورد از عملکرد عالی به عملکرد خوب تنزل پیدا کرد. این ارزشیابی ها در انتخاب سهام خودروسازان تا حدود زیادی تأثیر دارد. مؤسسه ولف امسال سهام جنرال موتورز را به فورد ترجیح می دهد و علت آن را ادغام و تصاحب استارت آپ کروز در سال ۲۰۱۶ می داند و اعتقاد دارد که برای آینده صنعت خودرو، توانمندی در حوزه خودران ها یک عامل مؤثر است.

در خبری جداگانه، فورد اعلام کرده است که نیمی از محصولات موستانگ به فروش رفته در ماه نوامبر در این خودروسازی از نوع برقی بوده است. در ماه نوامبر، ۳۰۸۸ دستگاه مک-ایی موستانگ به فروش رسیده است. اولین خودروی برقی مدرن فورد از ابتدای سال ۲۰۲۱ با تقاضای بالایی مواجه شده است. به ویژه آن که صفر تا صد مک-ایی ۳.۵ ثانیه است، مشتریان اعتماد پیدا کرده اند که از لحاظ عملکرد [قدرت، شتاب و سرعت] موستانگ برقی از مدل بنزینی آن چیزی کم ندارد.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "فورد اف ۱۵۰ پرفروش ترین پیکاپ‌ در جهان"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
حجت قهوچی
مهمان

سلام قصد خرید مزدا کارا تک کابین یا پادرا پلاس تک کابین دارم،برای کارم زیاد فرقی نداره بار سبک میزنم،نمیدونم کدومشو بخرم،لطفا هر کی اطلاعاتش قوی هست راهنمایی کنه،سپاس