لیموزین فراری ۴۰۰i با قیمت ۲۰ هزار دلار فروخته شد

بروزرسانی در: شنبه 15 آبان 00 ساعت 16:40
لیموزین فراری 400i با قیمت 20 هزار دلار فروخته شد

یک نمونه فراری ۴۰۰i که در شرایط مناسبی هم نبود به لیموزین تبدیل شد و در حراجی Garage Dream Auctions به قیمت ۲۰ هزار دلار فروخته شد.

نیازی به گفتن نیست که این فراری ۴۰۰i طراحی شده توسط پینین فارینا با بازسازی گسترده بدنه از جمله حذف تمام زنگ زدگی و جوشکاری مجدد تمام اجزای ساختاری آن به یک لیموزین تبدیل شد و بعد فروخته شد! در داخل لیموزین فراری ۴۰۰i تودوزی چرمی جدید به همراه زیرسرهای کاوالینو دوخته شده بود. با نگاه به تصاویر، فضای داخلی عالی به نظر می رسد. حتی مانیتورهای کشویی اضافه شده است چرا که فضای داخلی لیموزینی با این ابعاد بدون امکانات سرگرمی شاید کسل کننده باشد!

این فراری ۴۰۰i تبدیل شده به لیموزین از یک موتور ۱۲ سیلندر ۴.۸ لیتری استفاده می کند که ۳۴۰ اسب بخار قدرت دارد. گفته میشود این خودرو بدون رنگ و تصادف است و بسیار کم کار کرد است. اگر این تبدیل لیموزین را عجیب می‌دانید خیلی ها آن را جالب می‌دانند چرا که شخصی هزینه ای ۲۰ هزار دلاری بابت خرید آن نیز پرداخت کرد.

(پی نوشت: البته برای ما ایرانیها چندان هم عجیب نباشد چه که با ۲۰ هزا دلار پول در ایران یک خودروی چینی سطح پایین میتوان خرید!!!)

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar