میراژ ۲۰۲۰ پلت فرم مشترکی با نسل بعدی نیسان جوک خواهد داشت

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
میراژ 2020 پلت فرم مشترکی با نسل بعدی نیسان جوک خواهد داشت

در اتحاد رنو - نیسان - میتسوبیشی ظاهراً تلاش‌هایی برای کاهش هزینه‌های تولید در دست اقدام است. نسل بعدی میتسوبیشی میراژ گفته می‌شود پلت فرم مشترکی با نیسان جوک خواهد داشت. جالب است بدانید خود نیسان جوک در نسل بعد، پلت فرم خود را با مدل‌های بسیار دیگری در خانواده‌های نیسان، رنو و میتسوبیشی خواهد گذاشت.

طبق گزارشی که در یک وب سایت ژاپنی منتشر شده، میتسوبیشی با نسل بعدی میراژ قصد دارد به رقابت با هاچ بک‌های اسپرت تر مانند سوزوکی سوئیفت بپردازد. موتور این خودرو یا یک سه سیلندر خطی ۰.۹ لیتری توربو با ۹۴ اسب بخار خواهد بود، یا یک ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر خطی توربو دیزل. یک نسخه تمام الکتریکی از آن هم گفته می‌شود وارد بازار خواهد شد، البته به یاد داشته باشید که این پیشرانه‌ها فقط برای بازارهای غیر آمریکایی هستند.

نسل بعدی میراژ روی پلت فرم CMF-B رنو نیسان قرار است ساخته شود. یک پلت فرم ماژولار که شباهت‌های زیادی با پلت فرم MQB فولکس واگن دارد. در حال حاضر، نیسان روگ، روگ اسپرت و پولسار (ویژه بازار اروپا)، در کنار خودروهایی مانند رنو مگان، کاجار، تلیسمان و اسپاس V از جمله مدل‌هایی هستند که روی پلت فرم CMF-C و D ساخته شده‌اند.

تا سال ۲۰۱۹، میراژ، جوک، رنو کلیو و کپچر، همچنین نسل سوم داچیا ساندرو و سومین نسل لوگان روی پلت فرم CMF-B ساخته خواهند شد.

این گزارش می‌گوید طراحی نسل جدید میراژ در مقایسه با مدل فعلی تهاجمی‌تر و اسپرت تر می‌باشد. گفته می‌شود در طراحی آن از برخی عناصر هاچ بک Colt Ralliart و لنسر اوولوشن الهام گرفته شده است. نسل بعدی میراژ سال ۲۰۱۹ به عنوان یک مدل ۲۰۲۰ وارد بازار خواهد شد.

منبع ترجمه: leftlanenews

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar