نسل بعدی جنسیس G90 پرچمداری شایسته با ظاهری حیرت انگیز

بروزرسانی در: سه شنبه 9 آذر 00 ساعت 11:56
نسل بعدی جنسیس G90 پرچمداری شایسته با ظاهری حیرت انگیز

سدان پرچمدار جنسیس G90 چند سال پیش دستخوش تغییرات بسیار زیادی شد و اکنون نیز به نظر میرسد باز هم تغییر کرده است و قرار است نسل جدیدی از آن رونمایی شود. در حال حاضر کمپانی جنسیس فقط تصاویری از نمای بیرونی این خودرو منتشر کرده است که بسیار امیدوارکننده و هیجان انگیز به نظر می رسد.

به طور کلی جنسیس G90 جدید بسیار پایین تر و عریض تر از مدل فعلی به نظر می رسد. دماغه خودرو نیز بلندتر به نظر می رسد. و جلوپنجره آن دارای دو لایه الگوهای مشبک است. چراغ های جلو به صورت دوتکه و باریک هستند و با چراغ های راهنما نصب شده روی گلگیرهارمونی خوبی دارند. کاپوت خودرو نیز به زیبایی تا چراغها و جلو پنجره با کمترین خطوط برش کشیده شده است که فوق العاده نمای جذابی به این پرچمدار داده است.

جنسیس G90

از نمای جانبی که به خودرو نگاه میکنیم به وضوح متوجه کشیدگی این خودرو و همچنین قوس جالب گلگیر که چرخهای عقب و جلو را در برگرفته است میشویم.

جنسیس G90

متأسفانه هنوز تصاویری از نمای داخلی جنسیس G90 منتشر نشده است اما بر اساس سایر مدل های اخیر جنسیس زیبا خواهد بود. از نظر پیشرانه نیز احتمالا مانند مدل فعلی از یک V6 توربو دوقلو استفاده خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که موتور ۵.۰ لیتری V8 هم عرضه شود که البته بعید به نظر میرسد. سیستم چهار چرخ محرک به همراه یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد که اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات و طراحی داخلی بعدا به سمع و نظر شما همراهان عزیز Z4Car خواهد رسید.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar