نظر ایلان ماسک درباره پیکاپ سایبرتراک

دوشنبه 6 شهریور 02 ساعت 16:50
نظر ایلان ماسک درباره پیکاپ سایبرتراک

چند هفته مانده به تحویل اولین سری وانت تسلا، انتشار یک عکس و درز نامه‌ای از ایلان ماسک به رسانه‌ها دوباره این ماشین را خبرساز کرد.

تسلا وانت سایبرتراک را تقریبا چهار سال پیش رونمایی کرد. قرار بود تولید ماشین در سال ۲۰۲۱ آغاز شود، اما این کار بارها به تاخیر افتاد. ایلان ماسک، مدیر کارخانه می‌گوید تسلا این ماشین را با روشی تولید می‌کند که تاکنون در صنعت خودرو دیده نشده و همین باعث پیچیدگی کار و تاخیر شده است.

او هفته گذشته در شبکه اجتماعی اکس (توییتر سابق) عکسی از رانندگی با وانت سایبرتراک منتشر کرد و نوشت که با ماشینی که به طور کامل در خط تولید ساخته شده رانندگی کرده است. او همچنین در پاسخ یکی از کاربران این شبکه اجتماعی گفت «به نظرم این بهترین محصولی است که تا حالا تولید کرده‌ایم.»

آقای ماسک اوایل امسال قول داد تا پایان سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی، اولین سری از سایبرتراک به مشتریان تحویل داده شود که با این حساب این مراسم باید در چند هفته آینده برگزار شود.

همزمان گروهی اینترنتی به نام «مالکان سایبرتراک» نامه‌ای از ایلان ماسک منتشر کرده که در آن آقای ماسک از کارمندان تسلا خواسته است دقت در ساخت سایبرتراک آنقدر بالا برود که فاصله بین پنل‌های ماشین از یک میلی‌متر بیشتر نشود.

ماسک نوشته اگر کارخانه‌هایی نظیر شرکت اسباب‌بازی لگو و تولید‌کنندگان قوطی نوشابه می‌توانند با این دقت محصولاتشان را تولید کنند، تسلا هم باید بتواند.

انتشار این نامه به گمانه‌زنی‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی منجر شد و بسیاری از کابران با بررسی عکس‌هایی که از سایبرتراک منتشر شده درباره کیفیت ساخت ماشین سوال‌هایی مطرح کردند.

ایلان ماسک، هنگام رونمایی ماشین در سال ۲۰۱۹ گفت که قیمت ارزان‌ترین مدل سایبرتراک حدود چهل هزار دلار خواهد بود. اما رسانه‌ها گزارش داده‌اند که قیمت ماشین افزایش یافته و آن را بین هفتاد تا هشتاد هزار دلار پیش‌بینی کرده‌اند.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar