ولوو می‌گوید چینی‌ها بهتر از اروپایی‌ها خودرو می‌سازند

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
ولوو می‌گوید چینی‌ها بهتر از اروپایی‌ها خودرو می‌سازند

معاون ارشد تیم طراحی کمپانی خودروسازی ولوو - در اظهاراتی جالب عنوان کرده که کیفیت ساخت و خط تولید کمپانی‌های مستقر در چین بهتر از همراهان اروپایی خود است.

در سالهای پیش بسیاری از کمپانی‌های معروف دنیا مثل غول‌های خودروسازی بین المللی تصمیم  گرفته‌اند که کمپانی‌های خود را به چین منتقل کنند تا علاوه بر کاهش هزینه در تولید، به افزایش بهره‌وری و میزان تولید و عرضه هم دست یابند.

بازار چین تحت تأثیر جمعیت بسیار زیاد و تقاضای فراوان شهروندان برای استفاده از خودروهای گوناگون، یکی از بزرگترین و پرتقاضا ترین بازارهای دنیا است پس وجود کمپانی خودروسازان بزرگ در چین از اهمیت خاص و بزرگی برخوردار است.

حالا رابین پیج – معاون ارشد تیم طراحی کمپانی ولووی سوئد – در اظهاراتی جالب خطاب به تیم تحریریه نشریه استرالیایی گواتو می‌گوید: با اینکه بسیاری از مردم و کمپانی‌ها هنوز هم به کیفیت محصولات و اتومبیل‌های چینی شک دارند و درباره آن ابراز نگرانی می‌کنند ولی باید بگویم که اتفاقاً بر خلاف انتظار بسیاری از مردم، کیفیت ساخت اتومبیل‌هایی که به دست نیروهای انسانی متخصص فعال در کمپانی‌های مستقر در چین تولید می‌شوند، بسیار بیشتر از آن دسته از اتومبیل‌هایی است که در کمپانی‌های اروپایی با خط تولید روباتیک و کاملاً هوشمندانه ساخته می‌شوند.

به نظر می‌رسد که وی تفاوت عمده و پایه‌ای بین کیفیت کمپانی‌های چینی و اروپایی را تنها به خاطر اندازه اتوماسیون آن‌ها می‌داند.

وی در ادامه افزود: هیچگونه نگرانی درباره کیفیت عملکرد و ساخت اتومبیل‌های تولید شده در کمپانی‌های چینی وجود ندارد و مردم باید خیالشان از این بابت کاملاً راحت و آسوده باشد.

کمپانی خودروسازی جیلی در سال ۲۰۰۹ میلادی، سهام کمپانی خودروسازی ولوو را خریداری کرده و اختیار و مالکیت این کمپانی را بدست آورد. بعد از آن، این برند سوئدی به گسترش و افزایش خط تولید محصولاتش در چین پرداخت.

بر پایه گفته‌های مدیران ولوو، این کمپانی در آینده‌ای نزدیک به طراحی، تولید و عرضه اتومبیل‌های برقی در چین خواهد پرداخت.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar