پکیج زمستانی North Edition برای خودروهای جیپ

شنبه 28 دی 98 ساعت 19:09
پکیج زمستانی North Edition برای خودروهای جیپ

مدتی پیش بود که شرکت رم از پکیج ۱۵۰۰ North Edition برای فصل زمستان خودروهای خود رونمایی کرد. اکنون نوبت جیپ است که این کار را انجام بدهد، ولی این برند محبوب آفرودسواران به جای یک مدل، پکیج زمستانی North Edition خود را روی تمام محصولات خانواده خود ارائه کرده است.

از آن جایی که خودروهای جیپ خود قابلیت‌های خوبی در مواجهه با آب و هوای زمستانی دارند، این پکیج کار شما را برای رانندگی در زمستان با محصولات جیپ راحت‌تر می‌کند. از جمله تجهیزات استاندارد روی تمام پکیج‌های زمستانی North Edition می‌توان به گرم کن صندلی و فرمان، استارت از راه دور، تایرهای بریجستون آل ترین، سیستم صوتی قوی‌تر، سیستم اطلاعات سرگرمی یوکانکت با صفحه نمایش ۸.۴ اینچی، ۵ سال اشتراک رادیو ماهواره‌ای سیریوس XM و کفپوش های زمستانی اشاره کرد. جیپ همچنین یک کیت با این پکیج به نام Trail Rated در اختیار شما قرار خواهد داد که برخی موارد مانن سیم بکسل، دستکش و یک کیت ایمنی داخل آن موجود می‌باشد.

قیمت خودروهای جیپ با پکیج North Edition بسته به تریم متفاوت هستند و بدون احتساب ۱۴۹۵ دلار قیمت نمایندگی، بسته به مدل قیمت آن‌ها به شرح زیر است:

رنگید (اسپرت): ۲۸ هزار و ۱۶۵ دلار

کامپس (اسپرت): ۲۹ هزار و ۲۹۵ دلار

چروکی (لاتیتود): $۳۱,۲۵۰۳۱ هزار و ۲۵۰ دلار

جیپ گرند چروکی (لاردو): ۴۰ هزار و ۲۸۵ دلار

جیپ رانگلر (صحرا): ۴۵ هزار و ۹۶۰ دلار

گلادیاتور (اورلند): ۴۷ هزار و ۲۱۵ دلار

البته برخی مدل‌ها آپشن های بیشتری از آن چه قبلاً به شما توضیح دادیم در اختیار مشتری قرار می‌دهند. وب سایت Mopar Insiders توضیح کاملی از لیست تجهیزات و آپشن های رانگلر آنلیمیتد North Edition که مبتنی بر تریم ۴۰ هزار دلاری صحرا ساخته شده ارائه کرده است. علاوه بر موارد مذکور، این پکیج در خودروی رانگلر لیمیتد مواردی مانند سیستم دو دیفرانسیل فول تایم Selec-Trac با ضریب اکسل عقب ۲.۷۲:۱، دیفرانسیل عقب ضد لغزش، سیستم حذف صداهای مزاحم و یک نشان North Edition نیز عرضه شده‌اند. به دلیل این انتخاب‌ها، دیگر آپشن های گران قیمت مانند موتور ۳.۶ لیتری پنتااستار شش سیلندر خورجینی با eTorque، گیربکس هشت دنده اتومات و رنگ بدنه Premium نیز روی خودرو ارائه می‌شوند. در تریم صحرا آنلیمیتد با آپشن های مذکور به ارزش کلی ۷ هزار و ۶۸۵ دلار قیمت خودرو را به ۴۷ هزار و ۸۲۵ دلار می‌توانید برسانید. این بدین معنی می‌باشد که اگر پکیج North Edition را بخرید، تقریباً ۱۸۶۵ دلار در هزینه‌های آپشن ها صرفه جویی خواهید کرد.

شرکت جیپ سه نمونه از خودروهای North Edition جیپ گلادیاتور، جیپ چروکی و رانگلر را در غرفه خود در نمایشگاه خودروی بین المللی نیو انگلند در بوستون خواهد داشت. شاید ارائه یک پکیج زمستانی در میانه‌های ژانویه کمی خنده دار به نظر برسد، ولی این اتفاق افتاده و هم اکنون در نمایندگی‌های شرکت می‌توان آن را سفارش داد. البته باید ذکر کنیم که رنگید North Edition از ماه مارس روانه بازار خواهد شد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar