نمونه اولیه بی ام و M LMDh و برگشت به پیست مسابقات

بروزرسانی در: یکشنبه 23 آبان 00 ساعت 12:58
نمونه اولیه بی ام و M LMDh و برگشت به پیست مسابقات

آخرین باری که BMW در مسابقات ۲۴ ساعته لمانز شرکت کرد و برنده شد، در سال ۱۹۹۹ با V12 LMR بود. با این حال، آن پیروزی حداقل در آن دسته هرگز ادامه دار نبود.

خوشبختانه بی ام و در ژوئن ۲۰۲۱ اعلام کرد که در سال ۲۰۲۳ به دیتونا بازمی‌گردد، که نشان‌دهنده بازگشت این خودروساز به مسابقات اتومبیل‌رانی اسپرت برتر است و بی ام و امروز طرفداران خود را با یک تیزر طرحی از نمونه اولیه LMDh مفهومی خوشحال میکند.

بی ام و V12 LMR و پیروزی در مسابقات لمانز 1999

بی ام و V12 LMR و پیروزی در مسابقات لمانز ۱۹۹۹

پروتوتایپ یا همان نمونه اولیه BMW M LMDh با همکاری نزدیک بین BMW M Motorsport و BMW Group Designworks تولید شده است. از نظر ظاهری، تیزر نمونه اولیه تنها چند جزئیات را در مورد ماشین مسابقه ای درجه یک آینده نشان می دهد. رنگ‌های BMW M با شکاف بزرگ جلو برجسته می‌شوند، در حالی که جلوپنجره بزرگ جلویی منعکس‌کننده تکامل امضای خودروساز در طول سال‌ها هستند. تیزر تا حد زیادی قسمت جلویی را نشان می‌دهد، اما نگاهی دقیق‌تر نشان میدهد که بال بزرگی عقب این خودروی مسابقه ای را پوشانده است.

اگرچه BMW بازگشت خود را به لمانز در سال ۲۰۲۳ تایید نکرده است، اما شرکت آتی آن در مسابقات ۲۴ ساعت دیتونا ردپایی را برای ما باقی می گذارد که چنین باوری داشته باشیم. مسابقه Daytona در واقع اولین مسابقه ای است که نمونه های اولیه LMDh مبتنی بر LMP2 می توانند در آن مسابقه دهند، بی ام و موتوراسپرت همچنین اعلام کرد که BMW Team RLL از سال ۲۰۲۳ دو نمونه اولیه LMDh را به نمایش خواهد گذاشت و همکاری ای که از سال ۲۰۰۹ وجود داشته است را ادامه خواهد داد. بی ام و شاسی دالارا را برای شاسی M LMDh انتخاب می کند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar