کادیلاک اسکلید مدل ۲۰۲۱ ماه فوریه رونمایی می‌شود

شنبه 23 آذر 98 ساعت 15:38
کادیلاک اسکلید مدل 2021 ماه فوریه رونمایی می‌شود

اکنون که شرکت شورولت نسل جدید دو خودرو تاهو و سابربن را رونمایی کرده است، نوبت کادیلاک می‌باشد تا مدل جدید شاسی بلند معروف خود را معرفی کند. در همین راستا، شرکت اعلام کرده که قصد دارد نسل جدید کادیلاک اسکلید را روز ۴ فوریه سال آینده میلادی که حدوداً ۲ ماه بعد می‌شود رونمایی نماید.

اگر زمان برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۲۰ به ماه ژوئن منتقل نمی‌شد، بدون شک اسکلید می‌توانست یکی از ستاره‌های این نمایشگاه باشد. تابستان سال آینده برای کادیلاک به منظور رونمایی نسل جدید اسکلید بسیار دیر است، از این رو شرکت قصد دارد این خودرو را طی یک مراسم ویژه در بورلی هیلز کالیفرنیا رونمایی کند. انتخاب این تاریخ برای رونمایی نسل جدید اسکلید اتفاقی نیست. در واقع این تاریخ حدوداً یک هفته پیش از برگزاری مراسم جوایز اسکار ۲۰۲۰ می‌باشد که طی شش سال اخیر کادیلاک یکی از اسپانسرهای آن بوده است. می‌توان حدس زد که اسکلید جدید نقشی کلیدی در این مراسم بازی خواهد کرد.

از نظر ظاهری اسکلید جدید شباهتی به برادران شورولت خود نخواهد داشت. تصاویر جاسوسی منتشر شده خبر از یک شاسی بلند با ارتفاع بالا با جلوپنجره معروف کادیلاک دارند، ولی بدون شک زیر اتاق زیبای این خودرو شباهت‌های زیادی می‌توانیم با شورولت سابربن و تاهو پیدا کنیم. از نظر ابعاد کادیلاک اسکلید جدید بزرگ‌تر و جادارتر از مدل فعلی خواهد بود و استفاده از سیستم تعلیق مستقل در عقب قطعاً سواری آن را راحت‌تر می‌کند. داخل کابین، صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتال و صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی با هم یکی شده و یک صفحه نمایش بزرگ متمایل به سمت راننده هستند.

کادیلاک اسکلید مدل 2021 ماه فوریه رونمایی می‌شود

مشخصات فنی و پیشرانه‌های این خودرو هنوز مشخص نیست، گرچه حدس می‌زنیم یک موتور هشت سیلندر خورجینی تنفس طبیعی به صورت استاندارد روی همه مدل‌های آن ارائه شود. چند وقت پیش گزارشی منتشر شده بود که ادعا می‌کرد موتور توربو دوقلوی بلک وینگ موجود روی CT6 قرار نیست در اسکلید جدید هم عرضه شود. همچنین در مورد عرضه یک موتور شش سیلندر خطی ۳ لیتری توربودیزل از سوی شرکت برای این خودرو شک داریم. کادیلاک در حال کار روی یک نسخه الکتریکی از این خودرو نیز هست.

فروش نسل جدید کادیلاک اسکلید مدل ۲۰۲۱ از اواسط سال آینده میلادی با قیمت پایه‌ای حول و حوش ۸۰ هزار دلار شروع خواهد شد. مانند قبل، این خودرو قرار است در دو نسخه با طول محوری کوتاه و بلند عرضه شود. بعد از رونمایی این خودرو، نوبت جی ‌ام سی خواهد بود تا با معرفی مدل‌های جدید یوکون و یوکون ایکس آل خانواده شاسی بلندهای فول سایز جنرال موتورز را تکمیل کند. این خودروها به احتمال زیاد در نیمه اول سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهند شد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar