جگوار لندرور میزان تولید خود را کاهش می‌دهد

دوشنبه 21 بهمن 98 ساعت 01:25
جگوار لندرور میزان تولید خود را کاهش می‌دهد

شرکت جگوار لندرور اعلام کرده طی هفته‌های آتی، با توجه به کاهش تقاضای بازار و در راستای کاهش هزینه‌های خود تولید خودرو در دو کارخانه بریتانیایی خود را در روزهایی خاص کاهش داده یا متوقف خواهد کرد.

جگوار لندرور در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ کاهشی ۲.۳ درصدی در فروش تجربه کرده و قصد دارد با میلیاردها پوند صرفه جویی دردسرها و مشکلات ناشی از کاهش فروش خودروهای دیزلی در اروپا و فروش نه چندان خوب در چین را جبران نماید.

این شرکت گفته در روزهایی خاص قصد دارد طی یک دوره یک ماه از اواخر فوریه خط تولید کارخانه Castle Bromwich در مرکز انگلستان را متوقف کند. همچنین در کارخانه سولیهول نیز تا پایان ماه مارس در برخی روزها خط تولید متوقف می‌شود یا ظرفیت آن کاهش خواهد یافت.

شرکت جگوار لندرور با انتشار بیانیه‌ای گفته: «اوضاع همچنان برای صنعت ما بسیار چالشی باقی مانده و شرکت برخی تصمیمات مهم برای انجام اقداماتی به منظور کاهش هزینه‌های اجرایی و افزایش راندمان کمپانی در بلند مدت اتخاذ کرده است.

ما بدین وسیله تأیید می‌کنیم که دو کارخانه سولیهول و Castle Bromwich برخی تغییرات در برنامه‌های تولید خود خواهند داشت تا بتوانیم خود را با میزان تقاضای بازار و همچنین نیازهای مشتریان خود هماهنگ کنیم.»

یکی از سخنگوهای شرکت گفته که این موضوع ارتباطی با بحران ایجاد شده توسط ویروس کرونا ندارد. فیات کرایسلر روز پنج شنبه هشدار داده بود که در صورت برطرف نشدن مشکلات مرتبط با زنجیره تأمین قطعات چینی یکی از کارخانه‌های خود در اروپا را تعطیل خواهد کرد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar