کسب رتبه ایمنی Top Safety Pick از IIHS برای فورد اسکیپ ۲۰۲۰

شنبه 25 آبان 98 ساعت 17:48
کسب رتبه ایمنی Top Safety Pick از IIHS برای فورد اسکیپ 2020

فورد اسکیپ مدل ۲۰۲۰ جدید و لینکلن کورسیر مدل ۲۰۲۰ که هر دو روی یک پلت فرم ساخته شده‌اند، بالاخره با کسب رتبه ایمنی بسیار خوب Top Safety Pick از موسسه IIHS آمریکا سربلند بیرون آمدند.

البته این رتبه ایمنی فقط متعلق به نسخه‌ای از این دو خودرو است که به چراغ های LED جلو مجهز شده‌اند. چراغ‌های LED جلو در هر دو خودرو نمره «قابل قبول» کسب کرده‌اند. چراغ‌های هالوژنی استاندارد فورد اسکیپ مدل ۲۰۲۰ با کسب نمره Marginal نتوانسته‌اند عملکرد خوبی از خود نشان بدهند و چراغ‌های LED پایه لینکلن کورسیر مدل ۲۰۲۰ نیز نمره «ضعیف» را به دست آورده است که اصلاً خوب نیست. با این چراغ‌های استاندارد هیچ یک از این دو خودرو موفق به کسب نمره ایمنی Top Safety Pick نمی‌شوند. اگر هر یک از خودروها به چراغ‌هایی مجهز بودند که نمره «خوب» را می‌توانست در تست IIHS کسب کند، قطعاً آن‌ها موفق به دریافت نمره ایمنی بسیار خوب Top Safety Pick+ می‌شدند.

به جز چراغ‌های جلو، هر دو خودرو فورد اسکیپ و لینکلن کورسیر مدل ۲۰۲۰ در باقی تست‌ها عملکرد خوبی داشته‌اند. فورد اسکیپ در تست دشوار تصادف کوچک جلو عملکرد بسیار خوبی داشته و نمره آن از «ضعیف» در نسل قبلی به «خوب» در این نسل ارتقا پیدا کرده است. لینکلن کورسیر نیز در این تست نمره‌ای مشابه کسب کرده و هر دو خودرو در باقی شش تست تصادف، توانسته‌اند نمره «خوب» به دست بیاورند. موسسه IIHS همچنین سیستمهای ترمز اضطراری خودکار را تست می‌کند و تمام سیستم‌های ایمنی استاندارد و آپشنال هر دو خودروی فورد اسکیپ و لینکلن کورسیر مدل ۲۰۲۰ در این بخش نمره «عالی» را کسب کرده‌اند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar