کسب نمره Top Safety Pick توسط شورولت اکوناکس مدل ۲۰۲۰

سه شنبه 12 آذر 98 ساعت 17:41
کسب نمره Top Safety Pick توسط شورولت اکوناکس مدل 2020

خودروی شورولت اکوناکس مدل ۲۰۲۰ موفق شده نمره خوب Top Safety Pick را از موسسه IIHS آمریکا دریافت کند. این نمره در مقایسه با مدل ۲۰۱۹ همین خودرو رشد خوبی را نشان می‌دهد. مدل قبلی شورولت اکوناکس نتوانسته نمره ایمنی خوبی کسب کند. این نمره ایمنی بهتر به لطف چراغ‌های جلوی بهتر برای مدل ۲۰۲۰ این خودرو به دست آماده است.

برای مدل سال ۲۰۱۹، اکوناکس به چراغ‌های جلویی مجهز بود که نمره پایین Marginal را توانسته بود کسب کند. برای مدل سال ۲۰۲۰، نمره چراغ‌های جلوی شورولت اکوناکس در تریم LT به «قابل قبول» ارتقا یافته است. دو تریم L و LS در تست چراغ‌های جلو همچنان نمره Marginal گرفته‌اند. به خاطر همین چراغ‌های بهتر موسسه IIHS نمره Top Safety Pick را به اکوناکس ۲۰۲۰ ارائه کرده است. در تمامی دیگر تست‌های تصادف این خودرو بالاترین نمره و در سیستم‌های پیشگیری از تصادف جلو نمره خوب را توانسته به دست بیاورد.

کسب نمره Top Safety Pick توسط شورولت اکوناکس مدل 2020

در واقع، تمام نسخه‌های اکوناکس که به صورت استاندارد به ترمز اضطراری خودکار مجهز هستند و می‌توانند تا سرعت ۲۰ کیلومتر بر ساعت از تصادف با خودروی جلویی پیشگیری کنند. این سیستم همچنین قادر است قبل از تصادف در سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت، سرعت خودرو را به ۵ کیلومتر بر ساعت کاهش بدهد. سیستم تشخیص عابر پیاده و ترمز نیز نمره خوب Advanced را کسب کرده‌اند.

کسب نمره Top Safety Pick توسط شورولت اکوناکس مدل 2020

در سگمنت کراس اورهای کوچک خودروهای زیادی هستند که موفق به کسب نمره Top Safety Pick شده‌اند و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به فورد اسکیپ جدید، هوندا سی آر وی، نیسان روگ و میتسوبیشی اوتلندر اشاره کرد. در این سگمنت کراس اورهایی مثل مزدا سی ایکس ۵، سوبارو فورستر و تویوتا راوفور موفق به کسب نمره Top Safety Pick+ شده‌اند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar