اطلاعات عرضه کشنده فاو در بورس کالا / آذر ۱۴۰۱

بروزرسانی در: دوشنبه 14 آذر 01 ساعت 10:56
اطلاعات عرضه کشنده فاو در بورس کالا / آذر 1401

بروزرسانی ۱۴ آذر ۱۴۰۱: بورس کالا امروز دوشنبه میزبان عرضه ۴۰ دستگاه کامیون کشنده فاو بود که با رقابت نزدیک ۴۵ درصد فروخته شدند.

در عرضه امروز ۴۰ دستگاه کامیون کشنده متعلق به سیبا موتور با قیمت پایه ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان روی تابلوی رفت. در ادامه ۳۰۱ دستگاه برای این عرضه تقاضا برای این کامیون شکل گرفت که با لحاظ رقابت ۴۴.۸۸ درصدی همان ۴۰ دستگاه با قیمت ۳ میلیارد ۴۳۳ میلیون تومان فروخته شد. تاریخ تحویل این خودرو ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ است.

قیمت کشنده فاو در بورس کالا / آذر 1401

قیمت کشنده فاو در بورس کالا / آذر ۱۴۰۱

 

بروزرسانی ۶ آذر ۱۴۰۱: براساس اطلاعیه عرضه بورس کالا، ۴۰ دستگاه کامیون کشنده فاو روز ۱۴ آذرماه روی تابلو می‌رود.

تاریخ تحویل این محصول ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

در مشخصات خودرو اشاره شده هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو است. همچنین خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند و اشخاصی که در عرضه قبلی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

براساس اطلاعیه مربوطه در صورت عدم واریز هزینه‌های مذکور حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تأخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

اطلاعات عرضه کشنده فاو در بورس کالا / آذر 1401

 

بروزرسانی ۶ مهر ۱۴۰۱: رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن عرضه‌های جدید را در بورس کالا تشریح کرد.

به گفته سید امیر میرمنصف ۳۵ دستگاه کامیون کشنده FAW CA4180 (تک محور) متعلق به شرکت سیباموتور ۱۲ مهر روی تابلوی عرضه می‌رود.

وی افزود: این خودروها که در ۱۲ آذر (یعنی دو ماهه) تحویل خریداران می‌شود، با قیمت پایه ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال (معادل ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان) در بورس کالا عرضه خواهد شد.

در شرایط خرید محصول خودرو کامیون کشنده FAW CA4180 که قرار است در ۱۲ مهر در بورس کالای ایران عرضه شود، آمده است مهلت ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۱ مهر است. همچنین میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان ۲۰ درصد بوده و هر کد بورسی صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو را دارد. خرید برای مشتریان حقوقی بلامانع است.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar