آغاز تولید پیکاپ جدید کرمان موتور + حدود قیمت

دوشنبه 22 دی 99 ساعت 16:12
آغاز تولید پیکاپ جدید کرمان موتور + حدود قیمت

بر اساس تصاویر جدیدی که به دست ما رسیده، اولین نمونه پیکاپ KMC T8 شرکت کرمان موتور از خط تولید خارج شده و به نظر می رسد کرمان موتور رنگ های متنوع و جذابی را برای آن در نظر گرفته است که رنگ زرد آن در این تصاویر به چشم می خورد.

T8 جدیدترین محصول کرمان موتور است. این پیکاپ دو دیفرانسیل از موتور ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۱۷۴ اسب بخار بهره می برد و حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتون متری آن از دور موتور ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ در دسترس است. انتقال قدرت به هر ۴ چرخ در این پیکاپ توسط یک گیربکس ۶ سرعته دستی میسر می شود و قفل دیفرانسیل آن از نوع برقی است. این پیکاپ دو کابین در بخش تجهیزات ایمنی تکنولوژی های قابل توجهی نظیر سیستم کنترل کشش و سیستم کنترل الکترونیکی پایداری به همراه کنترل الکترونیکی ایستایی در سربالایی را دارد. در بخش امکانات رفاهی هم موارد قابل توجهی مانند استارت و ورود بدون کلید، اتولایت، کروز کنترل و صندلی های چرمی در کاتالوگ این پیکاپ جدید به چشم می خورد.

پیکاپ KMC T8، با طول ۵۳۲۵ و ارتفاع ۱۸۳۰ میلیمتر،  در زمره خودروهای غول پیکر بازار قرار خواهد گرفت که با حداقل فاصله ۱۹۷ میلیمتر از سطح زمین، توانایی پیمایش شیب ۳۰% را دارد و زاویه ورود و فرود آن به ترتیب ۳۰.۹ و ۲۳.۳ درجه است. به نظر می رسد با توجه به میزان پیش پرداخت این خودرو باید انتظار قیمت نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومانی را برای این پیکاپ جدید داشته باشیم.

بیشتر بخوانید :

مشخصات پیکاپ جک T8 منتشر شد

جک T8، پیکاپ جدید کرمان موتور

عصر خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar