احتمال مونتاژ لیوان S6 پرو در ایران

بروزرسانی در: دوشنبه 11 دی 02 ساعت 09:36
احتمال مونتاژ لیوان S6 پرو در ایران

به تازگی، خبرهایی شنیده می شود که یک خودروساز بخش خصوصی توسط یکی از زیر شاخه هایش قصد دارد خودروی لیوان S6 پرو را در ایران مونتاژ کند.

 سپر تعبیه شده است، که تا حدود زیادی شما را به یاد محصولات جدید پژو می اندازد. در بخش عقب نیز چراغ های به هم پیوسته با طراحی شکیل، دقیقاً مشابه با جیلی امگرند، خودنمایی می کنند.

اما در بخش داخلی شاهد به‌کارگیری کلاستر و مانیتور یکپارچه به همراه خطوط به نسبت صاف و اتوکشیده هستیم. فرمان طرح دی کات دارد و دسته دنده خودرو از نوع الکتریکی است. استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی و سانروف نیز از دیگر مواردی است که در این خودرو مشاهده می شوند. از جمله امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می توان به مواردی همچون سیستم ورود بدون کلید، سامانه کنترل پایداری، سنسور نور و باران، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل، گرم‌کن صندلی های جلو، صندلی راننده برقی و… اشاره کرد.

مشخصات فنی

لیوان اس ۶ پرو در روسیه با دو نوع پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو عرضه شده است. اگرچه هر دو پیشرانه حجم یکسانی دارند، اما خروجی یکی از آن ها ۱۴۷ اسب بخار و خروجی دیگری ۱۸۰ اسب بخار است. هر دو نسخه، به گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه مجهز هستند. لیوان اس ۶ پرو در صورت ورود به بازار ایران، با رقبایی چون بهمن ریسپکت پرایم، ام وی ام آریزو ۵ اسپرت و… مواجه خواهد بود.

سخن پایانی

با توجه به فعالیت فعلی خودروسازان بم با یکی از زیرشاخه های جیلی تحت عنوان میپل و عرضه خودرو بک X3 از این خودروساز و نیز فعالیت قبلی این شرکت با لیفان، لیوان S6 را می توان محصول آینده خودروسازان بم قلمداد کرد، اما فعلاً این یک احتمال است و باید دید در آینده چه رقم خواهد خورد.

اسب بخار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar