تجربه ناکافی دلیل دیگری بر کمبود امکانات لاماری ایما!

دوشنبه 31 مرداد 01 ساعت 09:23
تجربه ناکافی دلیل دیگری بر کمبود امکانات لاماری ایما!
یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب شده است تا آرین پارس موتور، لاماری ایما را با لیست بزرگی از کمبودها در بحث فنی و امکانات رفاهی و ایمنی راهی بازار کند، نا آشنایی برخی افراد شاغل در این شرکت با پروسه سفارش گذاری محصول تولیدی و عدم استفاده از تجربیات مشاوران این حوزه بوده است.

با مسدود شدن واردات خودرو در دولت حسن روحانی و سهل‌گیری صدور مجوز خودروسازی، شرکت‌های واردکننده خودرو به فکر ورود به چرخه تولید خودرو افتادند. آرین موتور که به واسطه سال‌ها واردات محصولات میتسوبیشی توانسته بود برای خود اعتباری جمع کند یکی از واردکننده‌هایی بود که به سمت خودروساز شدن قدم برداشت اما نه تنها از پیش‌نیازهای خودروساز شدن آگاه نبود بلکه برای استفاده از مشورت مشاوران آگاه به امور سفارش گذاری محصول و مراوده با خودروسازان چینی هم کوتاهی کرد.

نتیجه این ناآشنایی با مراحل و چگونگی سفارش گذاری خودرو نیز عرضه محصول لاماری ایما با قابلیت نسبتا مناسب اما با کمبودهای پرشمار فنی، رفاهی و ایمنی بود.

در روزهای گذشته گزارشی منتشر شد که یکی از دلایل کمبود امکانات و آپشن‌های لاماری ایما را توضیح می‌داد اما بر اساس اطلاعاتی که یک منبع آگاه از شرکت آرین پارس موتور به خبرنگار ما داده، موضوع ضعف در خدمات پس از فروش تنها دلیل مشکلات و کمبودهای لاماری ایما نبوده است.

این منبع که نخواست نامش فاش شود گفت: اصلی ترین دلیلی که لاماری ایما با کمبودهای پرشمار راهی بازار خودرو ایران شده است به ناآشنایی برخی متولیان سفارش گذاری، بی‌تجربگی در مراوده با خودروسازان چینی، استفاده از تجارب واردات خودرو به صورت تیپ‌های مشخص شده موجود، ناآشنایی با اصطلاحات مرسوم میان خودروسازان چینی و عدم استفاده از مشاوران آگاه به این حوزه بوده است.

به طور مشخص برخی افرادی که مراحل سفارش گذاری محصول را برای آرین پارس موتور پیش برده‌اند کمترین اطلاعی از چگونگی انتخاب آپشن‌ها و امکانات فنی و رفاهی خودروهای چینی نداشته و همین موضوع موجب شده است تا این خودرو با کمبودهای فعلی به بازار عرضه شود. 

نبود تیپ ترونیک تنها یکی از مشکلات فنی خودرو لاماری ایما است که دلیل آن نیز عدم انتخاب گزینه مورد نظر به دلیل ناآشنایی با اصطلاح فنی متداول میان خودروسازان چینی از سوی سفارش دهنده بوده است.

البته مدیران آرین پارس موتور ممکن است که برای پوشاندن این ضعف بحث مشکلات و موانع استانداردی داخلی را به میان آورند در حالی که محصول M4 شرکت خودروسازی فردا همه این امکانات را با وجود یکسان بودن دو خودرو در بازار ایران ارائه خواهد کرد.

از دیگر مشکلاتی که آرین پارس موتور به واسطه ناآشنایی با تولید خودرو با آن مواجه است ایجاد تقاضا با وجود ضعف در تیراژ تولید است که در گزارش دیگری به آن خواهیم پرداخت.
پرشین خودرو

لاماری ایما

رونمایی کراس اوور لاماری ایما برای بازار ایران

تولید ۳۰۰۰ دستگاه لاماری ایما در سال ۱۴۰۱

قیمت جدید کراس اوور لاماری ایما / فروردین ۱۴۰۲

آرین پارس موتور: قیمت اعلام شده لاماری ایما در سایت ها غیرواقعی است

مقایسه کراس اوورهای دیگنیتی پرایم و لاماری ایما

شرایط فروش لاماری ایما / اسفند ۱۴۰۲

لاماری ایما با نقطه ضعف بزرگ؛ فقدان تیپ ترونیک!

۱۱ مورد کسری آپشن در لاماری ایما میلیاردی !

لاماری ایما یک نمونه از هیجانی بودن بازار خودروی ایران

ضعف شبکه خدمات پس از فروش دلیل کمبود امکانات لاماری!

مقایسه آمار فروش لاماری ایما در ایران و چین

سرانجام لاماری ایما وارد بازار شد

عرضه ۵ هزار لاماری ایما تا پایان سال به بازار

بررسی افزایش قیمت لاماری ایما در ایران / اسفند ۱۴۰۱

اعلام آمار متقاضیان خرید لاماری ایما

اعلام جزییات عرضه لاماری ایما در بورس کالا

اعلام شرایط خرید لاماری ایما و کارا در بورس کالا

سود ۲۰۰ میلیون تومانی خرید لاماری ایما

قیمت معامله لاماری ایما در بورس کالا / دی ۱۴۰۱

قیمت لاماری ایما

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar