رامک خودرو در لیست ابربدهکاران بانکی قرار دارد

دوشنبه 22 فروردین 01 ساعت 11:43
رامک خودرو در لیست ابربدهکاران بانکی قرار دارد

روز گذشته لیستی از سوی برخی بانک ها منتشر شد که اسامی اشخاص و شرکت‌ها با بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی بانکی در آن به چشم می‌خورد. در لیست ابربدهکاران شبکه بانکی یک شرکت قطعه سازی و یک شرکت واردکننده خودرو، حضور داشت.

پس از نزدیک به ۱۶ سال و بگم بگم های بسیار از سوی مقامات دولتی سرانجام این دولت آقای رئیسی بود که لیست ابربدهکاران شبکه بانکی کشور را البته به صورت ناقص منتشر کرد.

این اقدام که با انتشار لیست بدهکاران بانک ملی و اعلام توییتری سخنگوی دولت از روز گذشته آغاز شد با لیست ابربدهکاران بانک های صادرات، رفاه کارگران، مسکن، پست بانک و ... ادامه یافت.

در لیست ابربدهکاران بانک صادرات ایران، گروه تولید قطعات عظام و عباس ایروانی به نمایندگی از صنعت قطعه سازی حضور داشت که در خبری به جزئیات آن پرداخته شد.

با بررسی های بیشتر در لیست ابربدهکاران شبکه بانکی و به طور خاص بانک رفاه کارگران، یک شرکت واردکننده خودرو نیز به چشم می‌آید که متاسفانه هم پرونده های زیادی در دادگاه دارد هم تعهدات معوق بسیاری که همچنان تعیین تکلیف نشده است و بعضا عمر برخی از آن به سال ۱۳۹۵ بازمی‌گردد.

شرکت رامک خودرو که واردات محصولات سانگ یانگ را بر عهده داشت تنها شرکت واردکننده خودرو در لیست ابربدهکاران بانکی با بدهی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است.

هر چند جزئیات دقیقی از میزان بدهی و تاریخ دریافت تسهیلات از سوی بانک رفاه کارگران در لیست های منتشر شده وجود ندارد اما می توان انتظار داشت که با حجم فعالیت های رامک خودرو در خلال سال های ۱۳۹۵ و ۹۶ که واردات خودرو آزاد بود، ارقام بدهی معوق این شرکت به این بانک فراتر از مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان باشد.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar