افزایش ۵ درصدی تولیدات ایران خودرو کرمانشاه در ۱۴۰۰

سه شنبه 16 فروردین 01 ساعت 11:14
افزایش 5 درصدی تولیدات ایران خودرو کرمانشاه در ۱۴۰۰

محمد ملکی یکی از مهم‌ترین دستاورد های یکسال گذشته شرکت ایران خودرو کرمانشاه را کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران عنوان کرد و افزود: این جایزه ملی، نشان دهنده عملکرد درخشان و کارآمد در حوزه شفافیت مالی، مدیریت صحیح منابع، رعایت اصول و ضوابط حرفه ای، گزارش دهی مناسب اطلاعات و توجه ویژه به اثر بخشی حسابداری در حوزه مدیریت مالی شرکت ایران خودرو کرمانشاه است.

وی اخذ ۲ گواهینامه بین المللی ایزو ۴۵۰۰۱ و ۱۴۰۰۱ را از دیگر توفیقات این شرکت در بخش های مدیریت ایمنی و مدیریت محیط زیست دانست و تصریح کرد: ایران خودرو کرمانشاه در سال گذشته علاوه بر کسب امتیاز برترین واحد تولیدی در استان، در بخش های خانه بهداشت برتر، کارفرمای حامی کارگر و کارفرمای سلامت محور در سی و سومین جشنواره استانی امتنان نیز حائز رتبه نخست شده است.

ملکی همچنین بیان داشت: ۹۹ درصد پرسنل این شرکت دُز دوم و بیش از ۶۲ درصد دُز سوم در ۱۱ نوبت حضور تیم واکسیناسیون شبکه بهداشت شهرستان صحنه تزریق و در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

وی در ادامه افزایش تیراژ و تنوع تولید محصولات و همچنین ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی براساس برنامه ریزی انجام شده را از جمله برنامه های این شرکت در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: این برنامه در راستای تحقق شعار سال و پیروری از منویات مقام معظم رهبری و راهبردهای شرکت ایران خودرو تدوین شده است.

پروژه ایران خودرو صحنه از سال ۹۴ کلید خورد و در سال ۹۶ با ظرفیت تولید ۱۲۰ دستگاه خودرو به بهره برداری رسید. هم اکنون ۴۰۰ نیروی کار در این شرکت تولیدی مشغول به کار هستند و تولید خانواده پارس شامل تی‌یو۵، اتوماتیک و پارس سال ایران خودرو را برعهده دارد.

کارخانه ایران خودرو کرمانشاه سوم مرداد ۹۶ با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت و مسوولان محلی در نزدیکی شهر صحنه افتتاح شد.

شهرستان صحنه با ۷۷ هزار نفر جمعیت در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar