واکنش ایران خودرو به فیلم کیفیت پایین پژو ۲۰۷

پنج شنبه 24 فروردین 02 ساعت 19:42
واکنش ایران خودرو به فیلم کیفیت پایین پژو 207

در پی انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی درخصوص استحکام قطعات و مجموعه‌های محصول پژو ۲۰۷، گروه صنعتی ایران‌خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هدف محتوای منتشر شده، تخریب صنعت خودرو، سودجویی، فریب و جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی است.

در اطلاعیه ایران‌خودرو آمده است:

در ویدئوی منتشر شده، هیچ مبنایی بر نحوه ارزیابی کیفیت خودرو با این روش که کاربر خودرو با تمام وزن و فشار دست، قطعات پلیمری و سایر قطعات خودرو را دچار فشار نامتعارف کرده و انتظار دارد قطعات انعطاف نداشته باشند، وجود ندارد.

این اطلاعیه عنوان می‌کند، بخشی از خاصیت اقلام پلیمری به دلیل نوع ساختار و مصرف در ناحیه مشخص، انعطاف پذیری است که در تمام خودروهای روز دنیا نیز وجود دارد و طرح این ادعا از سوی نشر دهنده ویدئو هیچ گونه مبنای فنی ندارد. 

تمامی مراحل ساخت و تولید خودرو و قطعات طبق طرح‌های آزمون تعریف شده بوده و خودرو قبل از تجاری سازی نهایی از مراحل متعدد کنترلی و نظارتی داینامیک و استاتیک عبور و آزمون های متعددی را طی می کند؛ ورق های به کار رفته در محصولات ۲۰۶ و ۲۰۷ نیز طبق استانداردهای تعریف شده است.

اطلاعیه ایران خودرو ضمن تاکید بر استقبال از انتقادهای سازنده از سوی مخاطبان، ویدئو منتشر شده را در مسیر تخریب صنعت خودرو کشور و دارای اهداف سودجویانه دانسته و تصریح می‌کند؛ برای ارایه انتقادات و پیشنهادات، درگاه های ورودی مشخصی از جمله مدیریت ارتباط با مشتریان وجود دارد که به طور حتم گروه صنعتی ایران خودرو موارد مطرح شده را مورد بررسی قرار می دهد.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "واکنش ایران خودرو به فیلم کیفیت پایین پژو ۲۰۷"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
زالزالک خیرآلود
مهمان

چرند گفته

محمود
مهمان

من خودم ۲۰۷ دارم

۱۲ مورد مشگل داشت
از همشون مهمتر ترمز نمیگیره
ماشین کارانتشو فعال نکرد
جذب کارانتی شامل نشد
ماشین کارکرد ۲۰۰۰ هزارتاس

کیفت قطعات افتضاح