زمان آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو

بروزرسانی در: شنبه 3 خرداد 99 ساعت 11:15
زمان آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو

اولین پیش فروش فوق العاده شرکت صنعتی ایران خودرو براساس ضوابط جدید فروش خودرو از روز چهارشنبه هفتم خردادماه آغاز می‌شود.

طرح فروش فوق العاده محصولات پرتیراژ ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، کنترل بازار و حذف سوداگری و عرضه عادلانه خودرو با موعد تحویل حداکثر سه ماه به اجرا گذاشته می‌شود.

این طرح از روز چهارشنبه این هفته آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. با پایان مهلت یک هفته‌ای و ثبت نام تمامی متقاضیان، با استفاده از سازو کار قرعه کشی در حضور نهادهای نظارتی، ثبت نام کنندگان نهایی مشخص خواهند شد.

طبق تصمیمات اتخاذ شده، پس از گذشت ۷۲ ساعت از اتمام دوره زمانی ثبت نام فهرست اسامی انتخاب شدگان از سایت ایران خودرو و همچنین ارسال پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد.

مشتریان انتخاب شده ملزم خواهند بود تا ظرف مدت ۴۸ ساعت اقدام به تکمیل وجه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو کنند. وجوه متقاضیانی که جزو ثبت نام کنندگان نهایی نیستند نیز ظرف مدت ۷ روز عودت خواهد شد. تحویل خودرو هم تا حداکثر سه ماه از زمان تکمیل وجه انجام خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، در برنامه فروش فوق العاده ایران خودرو به منظور حذف واسطه گران و سودجویان در فرآیند فروش، محدودیت‌هایی مثل اختصاص یک دستگاه خودرو به هر شماره ملی، عدم خرید خودرو در ۳۶ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا، دارا بودن سن حداقل ۱۸ سال و ارائه گواهینامه رانندگی لحاظ خواهد شد.

از طرف دیگر به منظور حذف دلالان از فرآیند فروش، هیچ گونه سود مشارکتی به وجوه پرداختی تعلق نخواهد گرفت و در صورت عدم مراجعه مشتری به نمایندگی پس از گذشت سه ماه از تحویل، گارانتی خودرو ابطال خواهد شد. در رهن بودن سند خودرو به مدت یک سال از مصوبات فروش فوق العاده است.

پیش ثبت نام از روز یکشنبه ۴ خرداد آغاز می‌شود و ضروری است متقاضیان قبل از ورود به سایت فروش ایران خودرو در روز چهارشنبه هفتم خردادماه، دارای کد کاربری و رمز عبور باشند.

تسنیم

ثبت نام ایران خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو

پیش فروش محصولات ایران خودرو و سایپا در عید فطر ۹۹

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

11 دیدگاه ها برای "زمان آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
بهزاد
مهمان

اقا الان قیمت پارس ۶۱ میلیون یا ۷۹؟ من متوجه نشدم

mohamad
مهمان

باید چگونه به سایت ایتا برویم

mohamad
مهمان

سلام چگونه باید در سایت برویم

مسعود خان
مهمان

میدونن مردم فقیرن این شرایط گذاشتن ۳ماه پول میخوایه بعدش میگه در نیومدی مثال من خودم عمرا بتونم صاحب سواری بشم با این شرایطی که اینا گذاشتن این شرایط و اسه پولداراست بقیشکون لغ من فقیر فقرا

سامان
مهمان

کجا باید پیش ثبت نام کنیم؟
کد کاربری از کجا باید بگیریم؟

حسن
مهمان

پول رو کامل میخوان

سجاد
مهمان

واقعا آخر بی انصافی هست کسای که در قرعه کشی برنده میشن فقط دو روز وقت داده میشه تکمیل وجه کنن ولی برا برگردوندن این همه پول بی زبون مردم به خودشون ۷ روز وقت دادن و این که سود مشارکت هم به این مردم بیچاره که ۳ ماه پولشون رو دست اینا میدن نمیدن واقعا ظلم هست

علی
مهمان

ببخشید یعنی یه پولی بدیم ثبت نام اولیه بشیم بعد قرعه کشی بشه ؟؟

علی
مهمان

سلام ببخشید
شرط داشتن پلاک جاری برداشته شده؟!

محمد
مهمان

سلام نه برداشته نشده

محمد اسداللهی
مهمان

ن