تحویل حضوری سمند و سورن در تبریز

یکشنبه 8 دی 98 ساعت 15:12
تحویل حضوری سمند و سورن در تبریز

مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: در راستای تکریم و رضایتمندی مشتریان شرکت صنعتی ایران خودرو، تحویل حضوری خودروی سمند و سورن برای افرادی که فاکتور فروش در اختیار دارند در محل این شرکت در تبریز آغاز شد.

حمید حاجی زاد منصور روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: در حال حاضر تحویل حضوری خودروی سمند در پارکینگ بزرگ این شرکت برای مشتریانی که خودروی آنان فاکتور شده است، آغاز شده و شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ شب با مراجعه به امور فروش و توزیع این شرکت نسبت به تحویل خودروی ثبت نامی و آماده تحویل خود اقدام کنند.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز اظهار کرد: این طرح با هدف تسریع در فرآیند تحویل خودرو با توجه به روش‌های دیگر تحویل اعم از حمل و نقل ریلی و جاده‌ای توسط شرکت صنعتی ایران خودرو اجرا شده است و در حال حاضر در راستای جلب رضایت مشتریان، امور فروش و توزیع این سایت، تماس مستقیم تلفنی با مشتری جهت تحویل به موقع خودرو را در دستور کار خود قرار داده است.

حاجی زاد منصور با ذکر اینکه تحویل حضوری خودرو به مشتریان تا پایان سال ادامه خواهد داشت، افزود: طرح تحویل حضوری خودرو هر ساله در سایت تبریز انجام می‌شود که با استقبال کم نظیر مشتریان همراه بوده است.

وی اعلام کرد: مشتریان سراسر کشور که خودروی سمند و سورن آنها فاکتور شده است می‌توانند در اولین فرصت به مدیریت امور فروش و توزیع سایت تبریز مراجعه نموده و یا از طریق شماره تلفن‌های: ۲۱۵۵۵-۰۴۱ داخلی(۵۴۵۰ – ۵۴۶۰ – ۵۴۶۴)  از وضعیت خودروی ثبت نامی خود آگاه باشند.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز اعلام کرد: علاوه بر تحویل حضوری خودرو در حال حاضر روزانه ۴۵۰ دستگاه خودروی آماده ارسال، PDI(بازرسی قبل از تحویل خودرو) شده و پس از تحویل به شرکت ایسیکو به صورت حمل و نقل جاده‌ای و ریلی به نمایندگی‌های سراسر کشور توزیع می‌شود.

حاجی زاد منصور تأکید کرد: با برنامه ریزی‌های انجام گرفته و با توجه به ترافیک حجم بارگیری ایام پایانی سال، در صورت تأمین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای توسط شرکت ایسیکو تمهیدات لازم جهت ارسال روزانه ۵۰۰ دستگاه خودروی سمند و سورن فراهم شده است.

محصولات گروه ایران خودرو تبریز هم اکنون خانواده خودروی سواری سمند در دو کلاس مختلف XU7 در نوع بنزینی و  EF7 در دو نوع بنزینی و دوگانه سوز و سورن معمولی و توربوشارز می‌باشد.

ایرنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

10 دیدگاه ها برای "تحویل حضوری سمند و سورن در تبریز"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
فرزاد احمدی
مهمان

سلام.برنده دوم بخشنامه ۴۵۴۲دی ماه ۱۴۰۱هستم تا الان که ۱۹مرداد۱۴۰۲هست خبری از فاکتور شدن نیست.قراربود ۲۵برج۱تحویل بدن.سورن دوگانه
الان ۷ماه شده هیچ جوابیم نمیدن همش میگن ماه بعد….

محسن
مهمان

از ما هم ۲۱ روزه پلاک شده
هیچ خبری هم نیست
گفتند چون تبریزه طول کشیده بیاد اصفهان

منتظر
مهمان

سلام الان ماشین من که سورن پلاس هست دقیقا الان۲۴ روزه که پلاک شده داخل پارکینگ تبریز .نمیفرستند نمیدونم اینا عرضه ندارند که چند تا تریلی بگیرند ماشینها را بفرستند یا شایدم بی مسئولیت .بی وجدان هستند که هیچ اهمیتی برای مشتری قائل نیستند.

عباس
مهمان

هیچ کس در تبریز زحمت گوشی برداشتن رو هم نمیکشه

م
مهمان

سلام هر وقت زنگ زدم گفتن ۳ هفته دیگه اخه این چه وضعیه

محمدی
مهمان

الان ۲ ماهه خودرو فاکتور شده نمیدید جواب تلفنم نمیدید یه کم به مردم فکر کنید هیچی سر جاش نیست اسم سایپا بد در رفته شما رو اونا رو سفید کردید

بهزاد
مهمان
چرا زمانی که پول میگیرید اگر سه روز دیر تر ریخته شود خودرو را ثبت نام نمیکنید انوقت خودرو را در سایت تبریز نگهداشتید و نمیفرستید و فاکتور هم کردید که ضرر ندید بعد هم میگید رضایت مشتری شما حقوق مشتری ها را نقض میکنید ما از مجبوری چون هیچ خودروی دیگری در کشور نیست از شما خرید کردیم اگر خودرو وارد شود کسی از شما راضی نیست و خرید هم نخواهد کرد شما دارید از ملت سو استفاده میکنید و همه پول مردم خور و کم فروش هستید. همه گفتن از خدا بترسید ولی اینو فهمیدم شما از تنها… بیشتر
مسعود
مهمان

اصلا تلفن ها جواب نمیدند. از یه سری دزد ماشین خریدیم

مهدی اسدی
مهمان

از خدا بترسید ، چرا تاخیر در ارسال ، حدود دو هفته است که ماشین ما در انبار تبریز آماده هست ولی هنوزسورن پلاس ما به شیراز ارسال نشده

مهدی اسدی
مهمان

از خدا بترسید ، چقدر بی نظمی ، دو هفته هست که اتومبیل ما در تبریز مانده و هنوز به شیراز نفرستادید