زمان عرضه محصولات جدید ایران خودرو اعلام شد

بروزرسانی در: یکشنبه 1 دی 98 ساعت 12:03
زمان عرضه محصولات جدید ایران خودرو اعلام شد

نقشه راه توسعه محصول ایران خودرو برمبنای طراحی پلتفرم ملی و تولید خودروهایی درکلاس‌های ابعادیC و B برای توسعه خودروهای سواری، هاچ بک، ‌کراس اوور و خودرو برقی به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و کسب سهم مناسب از بازارداخلی و صادراتی تدوین شده است.

کیانوش پورمجیب معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو در این‌ خصوص گفت: ‌در این نقشه راه، انواع موتورهای کم مصرف و گیربکس‌های دستی و اتوماتیک شش دنده در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ‌براساس پلتفرم بومی‌سازی شده، خودرویی درکلاس ابعادی C  با استانداردهای ایمنی یورو NCAP سه ستاره و با مصرف سوخت و آلایندگی مطابق با استانداردهای روز کشور از سال آینده تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

پورمجیب از آغاز طراحی محصول در کلاس شاسی بلند و کراس اوور بر روی پلتفرم ملی ایران خودرو در امسال خبرداد و اظهار کرد: ‌پروژه p535 که یک کراس اوور ساخت داخل است که در دوسال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

 وی همچنین اظهار کرد: خودروی سواری در کلاس ابعادی C و با برند ایران ‌خودرو در سال آینده تولید خواهد شد.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو یادآوری کرد: طبق نقشه راه توسعه محصول این شرکت، تولید خودروهای برقی در دستور کار قرار گرفته که در نخستین گام خودروی دنا پلاس در مدت یک سال و نیم آینده به نیروی محرکه برقی مجهز خواهد شد.

پورمجیب با اشاره به استقبال مردم از خودروهای دنده اتوماتیک گفت: دنا پلاس اتوماتیک از ابتدای سال آینده به بازار عرضه می‌شود و ۲۰۷ با دنده اتوماتیک هم در نیمه نخست سال ۹۹ آماده تولید خواهد بود.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو تصریح کرد: ۲۰۷ و دنا پلاس در راستای هدف کاهش مصرف سوخت و راحتی راننده در سال آینده به فرمان برقی مجهز می‌شوند.

وی اظهار کرد: محصول ۲۰۷ با سقف پانوراما و دنده دستی تا پایان امسال و با استاندارد آلایندگی یورو ۵ وارد بازار خواهد شد.

پورمجیب در مورد تولید خودروهای پایه گازسوز هم گفت: ایران خودرو در نظر دارد تا به منظور ارتقاء رضایت مشتریان و افزایش حجم مفید صندوق عقب خودروهای دوگانه سوز، با اعمال تغییرات در پلتفرم خودروهای سمند، پارس و حتی رانا، مخازن گاز را از داخل صندوق عقب به کف خودروها منتقل کند.

وی همچنین تاکید کرد: تولید موتورهای کم مصرف سه‌سیلندر در نقشه راه ایران خودرو پیش‌بینی شده و این پروژه در مرحله امکان‌سنجی فنی و اقتصادی است.

ایکوپرس

قیمت محصولات ایران خودرو

ثبت نام ایران خودرو (پیش فروش)

فروش فوری ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar