قرعه کشی ایران خودرو و اعلام ظرفیت ها / اسفند ۱۴۰۱

بروزرسانی در: یکشنبه 21 اسفند 01 ساعت 21:23
قرعه کشی ایران خودرو و اعلام ظرفیت ها / اسفند 1401

به روزرسانی ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ : مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده اسفندماه ۴ محصول ایران خودرو عصر امروز با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در این شرکت برگزار شده بود که اسامی برندگان این طرح دقایقی قبل اطلاع رسانی شد.

با تایید فرایند قرعه‌کشی توسط نهادهای نظارتی، نتایج از طریق سایت فروش ایران خودرو (پروفایل > میز کار > استعلام قرعه کشی) و ارسال پیامک، اطلاع رسانی شد. 

مشتریان به مدت سه روز مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه خودرو اقدام کنند و در صورت عدم واریز، نفرات ذخیره جایگزین می شوند. 

قرعه کشی ایران خودرو و اعلام ظرفیت ها / اسفند 1401

گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به اجرا گذاشت.

در این طرح که از روز چهارشنبه به مدت چهار روز اجرا شد، محصولات سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک و هایما S5 و S7 عرضه شده است. 

اسامی برندگان امروز یا فردا دوشنبه اطلاع رسانی خواهند شد.

ظرفیت محصولات این طرح فروش

قرعه کشی ایران خودرو و اعلام ظرفیت ها / اسفند 1401

 

به روزرسانی ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ : زمان قرعه کشی ساعت ۱۱ صبح با حضور مراجع نظارتی روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ می باشد.

گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به اجرا گذاشته است.

در این طرح که از روز چهارشنبه به مدت چهار روز اجرا خواهد شد، محصولات سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک و هایما S5 و S7 عرضه شده است. 

دارا بودن حساب وکالتی برای متقاضیان عادی شرکت در این طرح الزامی بوده و بر همین اساس واریز مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان برای خودروهای سواری و ۴۰۰ میلیون تومان برای خانواده هایما توسط هر متقاضی در حساب وکالتی ضروری است. متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازی به افتتاح حساب وکالتی ندارند. 

 

به روزرسانی ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ : به دنبال اینکه از ظهر امروز دوشنبه (۲۴ بهمن ماه) نتایج قرعه‌کشی سی‌ودومین مرحله از فروش محصولات ایران‌خودرو مشخص شده و ثبت‌نام‌کنندگان می‌توانستند از وضعیت برنده شدن یا نشدن خود از طریق حساب کاربری خود اطلاع پیدا کنند، اکنون لیست منتخبان هر سه طرح (عادی، دهمین فروش ویژه مادران و ششمین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده) بر روی سایت این گروه خودروسازی بارگذاری شده است.

به گزارش ایسنا،  سی‌ودومین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو که از آن به عنوان بزرگترین طرح پیش‌فروش این گروه صنعتی یاد شد، به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب، با عرضه چهار محصول  این شرکت (وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU7) به مدت ۱۰ روز (تا پایان ۲۲ بهمن ماه) برگزار شد؛ همزمان با این طرح دهمین طرح ویژه مادران و ششمین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده برگزار شد.

قرعه‌کشی این طرح روز گذشته (یکشنبه ۲۳ بهمن ماه) برگزار شد.

در این مرحله از فروش محصولات ایران‌خودرو، یک میلیون و ۸۱۴ هزار و ۵۷۹ نفر در مجموع سه طرح (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) برای ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو شرکت کردند.  

در طرح مختص متقاضیان عادی ۹۳۹ هزار و ۸۷۲ نفر برای ۴۰ هزار خودرو ثبت درخواست کرده‌ بودند که از تعداد متقاضیان، ۹۸۲ نفر برای وانت آریسان ثبت‌نام کرده که با توجه به ظرفیت ۱۲ هزار دستگاهی این خودرو، همه ثبت‌نام‌کنندگان بایستی برنده اعلام شده باشند.

همچنین ۶۵۴ هزار و ۲۷۵ دستگاه برای ۳۶۰۰ دستگاه پارس سفارشی، ۱۴۴ هزار و ۲۶ نفر برای ۱۲ هزار دستگاه راناپلاس و ۱۴۰ هزار و ۵۹۸ نفر برای ۱۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه سورن‌پلاس ثبت‌نام کرده‌ بودند.

با توجه به انجام فرایند قرعه‌کشی، همه شرکت‌کنندگان (برنده و غیربرنده) می‌توانستند از ابتدای بامداد امروز به وجوه حساب وکالتی خود دسترسی داشته باشند تا چنانچه برنده شدند با تکمیل وجه مابه‌التفاوت ۹۰ میلیون تومان تا مبلغ علی‌الحساب خودرو  واریز آن به حساب ایران‌خودرو اقدام کنند یا چنانچه هم برنده نشدند وجوه از مسدود ماندن، خارج شود.  

اعلام نتایج به منتخبان تا ظهر امروز به طول انجامید و سپس پیامک برای منتخبان ارسال شد؛ ضمن اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانستند، از نتیجه برنده شدن یا نشدن خود از طریق حساب‌های کاربری‌شان در سایت فروش ایران‌خودرو از وضعیت خود مطلع شوند.

حال از لحظاتی پیش، لیست منتخبان بر روی سایت این گروه خودروسازی در بخش لیست برندگان قرعه‌کشی بارگذاری شده است.

گفتنی است که موعد تحویل تمامی ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو از تیرماه تا اسفندماه ۱۴۰۲ تعیین شده و بدین ترتیب پنج الی ۱۳ ماه آینده در نظر گرفته شده است.

 

به روزرسانی ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ : قرعه‌ کشی سی‌ودومین مرحله از پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو که به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب به مدت ۱۰ روز اجرا شده بود، ساعت ۱۴ امروز یکشنبه برگزار شد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو از ۱۳ بهمن ماه و در آستانه دهه فجر طرح پیش‌فروش یکساله چهار محصول خود را برای سه گروه متفاضیان (عادی، مادران و دارندگان خودروهای فرسوده) به روش قرعه‌کشی و الزام تعریف حساب وکالتی آغاز کرد.

در سی‌ودومین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودور که به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب و به عنوان بزرگترین طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو اجرایی شد، چهار محصول وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU7 عرضه شد.  

این طرح به مدت ۱۰ روز (تا پایان روز شنبه ۲۲ بهمن ماه) ادامه داشت و بدین ترتیب با پایان یافتن زمان ثبت‌نام، قرعه‌کشی این طرح همانطور که از پیش نیز اعلام شد، برای سه گروه متقاضیان (عادی، مادران و دارندگان خودروهای فرسوده) به صورت همزمان ساعت ۱۴ امروز (یکشنبه) در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو و در حضور نهادهای نظارتی برگزار گردید.

یادآوری می‌شود که تنها متقاضیانی امکان شرکت در این طرح و ثبت‌نام را داشته‌اند که تا ۱۷ بهمن ماه برای افتتاح حساب وکالتی خود نزد یکی از بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات اقدام و میزان موجودی برابر با ۹۰ میلیون تومان از وجه خودرو را به حساب مذکور واریز کرده بودند.  

طبق روال همیشگی، پس از اعلام نتایج، برندگان به مدت سه روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز الباقی وجه علی‌الحساب طبق بخش‌نامه فروش اقدام کنند؛ بدیهی است در صورت عدم واریز وجه در موعد مقرر، نفرات ذخیره از لیست رزروی‌ها، جایگزین خواهند شد.

ظرفیت جدید محصولات در طرح جدید پیش فروش:

ظرفیت محصولات طرح پیش فروش ایران خودرو / بهمن 1401

ظرفیت محصولات طرح پیش فروش ایران خودرو / بهمن ۱۴۰۱

 

به روزرسانی ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ : تاریخ قرعه کشی محصولات شرکت ایران خودرو اعلام شد.

در این طرح، چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU7 با موعد تحویل از چهارماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه شده است.

این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده فعال است. 

به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دست یابی مشتریان واقعی و مصرف کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می شود و پس از اعلام نتایج قرعه کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده اند، می توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

مراسم قرعه کشی محصولات شرکت ایران خودرو در قالب طرح پیش فروش متقاضیان عادی طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و فرسوده غیر تاکسی، به صورت همزمان  روز یکشنبه مورخه ۲۳ بهمن‌ ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۴ در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار می شود.

 

به روزرسانی ۱ بهمن ۱۴۰۱ : نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو اعلام شد.

مراسم قرعه‌ کشی فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو که روز سه شنبه هفته گذشته با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شده بود، نتایج آن دقایقی پیش اعلام شد.

نتایج پس از تایید فرایند قرعه‌کشی توسط نهادهای نظارتی از طریق سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو (میز کار>استعلام قرعه کشی) منتشر شده است. همچنین با مشخص شدن نتایج، پیامک برای برندگان طرح ارسال می‌شود.

مشتریان به مدت سه روز مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه طبق بخش‌نامه فروش اقدام کنند و در غیر این‌صورت نفرات  ذخیره جایگزین خواهند شد. 

 

به روزرسانی ۳۰ دی ۱۴۰۱ : نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو فردا شنبه (یکم بهمن ماه) اعلام خواهد شد.

مراسم قرعه‌کشی ۴ محصول ایران خودرو برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودروهای فرسوده سه شنبه ۲۷ دی برگزار شد و بر اساس آمار، حدود ۱۰ میلیون نفر در این طرح ثبت نام کردند

براساس اعلام ایران خودرو قرار بود نتایج قرعه‌کشی بعد از بررسی اطلاعات متقاضیان طی دو یا سه روز آینده اعلام خواهد شد که پیگیری ها نشان می دهد نتایج این قرعه کشی شنبه اول بهمن بر روی پایگاه اینترنتی این شرکت قرار خواهد گرفت.

در طرح فروش فوق‌العاده ۴ محصول ایران خودرو شامل«سورن پلاس دوگانه سوز»، «پژوپارس سال با موتور XU7P»، «پژوپارس سفارشی (ELX) با موتور XU7P» و «رانا پلاس» برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودروهای فرسوده عرضه شده است.

 

به روزرسانی ۲۷ دی ۱۴۰۱ : مراسم قرعه کشی ۴ محصول ایران خودرو برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودروهای فرسوده امروز شروع شد و بر اساس آمار، بیش از ۹ میلیون نفر در این طرح ثبت نام کرده اند. مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو برای متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و دارندگان خودروهای فرسوده امروز راس ساعت ۱۱ در ایران خودرو با حضور مسئولان نظارتی برگزار شد.

براساس اعلام ایران خودرو نتایج قرعه کشی بعد از بررسی اطلاعات متقاضیان طی دو یا سه روز آینده اعلام خواهد شد.

در طرح فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو که تا ۲۵ دی ماه ادامه داشت، سورن پلاس دوگانه سوز، پژوپارس سال با موتور XU و رانا پلاس برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودروهای فرسوده عرضه شده است.

آمار کلی و ظرفیت هر دستگاه خودرو:

 

به روزرسانی ۲۵ دی ۱۴۰۱ : در طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو از طریق قرعه‌کشی از آغاز ثبت‌نام تاکنون بیش از ۹ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده اند که به این ترتیب رکورد ثبت تقاضا برای خرید خودرو از طریق قرعه‌کشی شکسته شد.

برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو از طریق قرعه‌کشی از روز یکشنبه هفته گذشته مورخ ۱۸ دی‌ آغاز شد و تا ساعت ۲۴ امروز یکشنبه ۲۵ دی ماه ادامه دارد. 

براساس اطلاعات واصله از این شرکت خودروساز،  از ابتدای آغاز ثبت‌نام تاکنون بیش از ۹ میلیون و ۲۵۰ هزار متقاضی برای خرید خودرو ثبت نام کرده‌اند و این در حالی است که تعداد عرضه خودروها محدود است.

براساس اطلاعات غیررسمی این شرکت خودروساز در این دوره بیش از ۲۰ هزار دستگاه محصول برای عرضه ارائه خواهد کرد. 

با توجه به تقاضای بسیار بالا برای ثبت نام،‌ سایت ثبت‌نام ایران خودرو در روزهایی ابتدایی با اختلال مواجه شد و به همین دلیل زمان ثبت‌نام طی دو مرحله تمدید شد. 

برمبنای این گزارش، گروه صنعتی ایران خودرو هم‌زمان با عرضه خودرو در بورس کالا، محصولات را از طریق قرعه کشی به سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده واگذار می کند. 

 در طرح فروش فوق‌العاده، چهار محصول سورن پلاس دوگانه سوز، پارس سال سفارشی ELX، پارس سال سفارشی با موتور XU7P و راناپلاس عرضه شده است. 

در طرح فروش آبان‌ ایران خودرو بالغ بر ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر شرکت کردند و این در شرایطی بود که این شرکت خودروساز فقط ۳۹ هزار دستگاه محصول برای عرضه ارائه کرد. 

با توجه به اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار در هر دوره عرضه خودرو توسط خودروساز،  تعداد زیادی متقاضی خرید ثبت‌نام می‌کنند که به گفته کارشناسان  و دست‌اندرکاران این حوزه تعداد زیادی  از این تقاضا‌ها، تقاضای واقعی نیست و هدف خریدار از خرید خودرو، خرید آن به قیمت کارخانه و فروش در بازار آزاد با قیمت بالا است برای کسب سود است. 

به گزارش فارس، با توجه به وجود تقاضای سفته‌بازی در بازار خودرو، براساس تصمیمات و توافقاتی که بین نهادهای ذیربط از جمله  وزارت صمت، شرکت بورس کالا و شرکت‌های خودروساز صورت گرفت طی ماه‌های اخیر عرضه خودرو در بورس کالا آغاز شد که تا حدودی نتایج مثبتی نیز داشت به طوری که به گفته امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در عرضه ۳۰ آذر‌ماه هایما و شاهین در بورس کالا، دو خودروی مذکور هر کدام به تعداد ۲ هزار دستگاه در بورس عرضه شد که اولی ۱۴ درصد و دومی ۹ درصد نسبت به قیمت کارخانه کشف قیمت شدند. 

 

به روزرسانی ۲۵ دی ۱۴۰۱ : قرعه کشی فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو در روز سه شنبه ۲۷ دی ماه منوط به تعطیل نبودن ادارات استان تهران است.

با توجه به اعلام روابط عمومی ایران خودرو با توجه به اینکه دستگاه‌ها و نهاد‌های نظارتی باید در روند اجرای قرعه کشی حضور داشته باشند و مشخص نیست تعطیلات اخیر برای صرفه جویی در مصرف گاز تا چه زمانی ادامه دارد، تاریخ قرعه کشی محصولات ایران خودرو نیز همچنان نامشخص است.

همچنین کلیه واحد‌های تولید، پشتیبانی و ستادی ایران خودرو به منظور صرفه جویی در مصرف گاز و برق امروز یکشنبه ۲۵ دی ماه نیز تعطیل می‌باشند.

ثبت نام فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو برای متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دارندگان خودرو‌های فرسوده امروز (۲۵ دی ماه) به پایان می‌رسد. در این طرح فروش چهار محصول سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU 7 P و راناپلاس برای سه گروه متقاضیان عرضه شده است.

 

به روزرسانی ۲۰ دی ۱۴۰۱ : بـا توجـه بـه اخـتلال ایجـاد شـده در سـامانه فـروش اینترنتـی شـرکت ایـران خـودرو و بـه منظـور رعایـت حقـوق متقاضـیان ،مـدت زمـان فـروش فـوق العـاده ویـژه متقاضـیان عـادی، حمایـت از جـوانی جمعیـت و جـایگزینی خودروهـای فرسـوده تـا روز یکشـنبه ۲۵ دی ماه تمدیـد مـی گـردد.

بـر ایـن اسـاس زمـان ثبـت نـام از روز دوشـنبه مـورخ ۱۹ دی ماه الـی یکشـنبه مـورخ ۲۵ دی ماه ادامـه خواهـد یافـت و همچنـین زمـان قرعـه کشـی در روز سـه شـنبه مـورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ خواهـد بود. 

به روزرسانی ۱۹ دی ۱۴۰۱ : با توجه به اختلالات ایجاد شده در سایت‌های اینترنتی، برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو به مدت یک روز تمدید شده و تا چهارشنبه این هفته ادامه خواهد داشت.

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: با توجه با اختلالات در سایت‌های اینترنتی، برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت و مراسم قرعه کشی یک شنبه ۲۵ دی‌ماه برگزار خواهد شد. 

برمبنای این گزارش، گروه صنعتی ایران خودرو هم‌زمان با عرضه خودرو در بورس کالا، محصولات را از طریق قرعه کشی به سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده واگذار می کند که برنامه فروش امروز به دلیل اختلالات ایجاد شده در بستر اینترنت تمدید شده است.

قابل ذکر است، باوجود مشکلات فنی ایجاد شده، اغلب متقاضیان موفق به ثبت نام شده‌اند. 

گفتنی است، در طرح فروش فوق‌العاده، چهار محصول سورن پلاس دوگانه سوز، پارس سال سفارشی ELX، پارس سال سفارشی با موتور XU7P و راناپلاس عرضه شده است. 

به روزرسانی ۳۰ آذر ۱۴۰۱ : قرعه کشی فروش فوق العاده حمایت از خانواده و مرحله ششم جایگزینی خودروهای فرسوده با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد.

در این مرحله از فروش ایران خودرو متقاضیان مشمول طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده شرکت کردند.

نتایج قرعه‌کشی پس از تایید از سوی نهادهای نظارتی از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام خواهد شد و منتخبان سه روز مهلت دارند نسبت به پرداخت وجه خودرو اقدام کنند و در صورت عدم واریز وجه نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

گفتنی است، در این مرحله از فروش فوق العاده سورن پلاس دو گانه سوز و پارس ای ال ایکس با موتور XU7P با زمان تحویل سه ماه عرضه شد.

 

به روزرسانی ۱۰ آذر ۱۴۰۱ : مراسم قرعه کشی طرح فروش فوری و فوق‌العاده سه محصول ایران خودرو روز گذشته با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در این شرکت برگزار شده بود که اسامی برندگان این طرح دقایقی قبل اطلاع رسانی شد.

با تایید فرایند قرعه‌کشی توسط نهادهای نظارتی، نتایج از طریق سایت فروش ایران خودرو (پروفایل > میز کار > استعلام قرعه کشی) و ارسال پیامک، اطلاع رسانی شد. 

مشتریان به مدت سه روز مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه خودرو اقدام کنند و در صورت عدم واریز، نفرات ذخیره جایگزین می شوند. 

گفتنی است، در طرح فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه، سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU7P، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان۲ و در طرح فروش فوق‌العاده نیز دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس سال سفارشی با موتور XU7P با موعد تحویل ۹۰ روزه به مشتریان عرضه شد.

این دو طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و واجدان شرایط جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته شد.

 

به روزرسانی ۹ آذر ۱۴۰۱ : دقایقی قبل قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو مرحله چهل و یکم  آغاز و ظرفیت محصولات در این بخشنامه مشخص شد.

مراسم قرعه کشی طرح فروش ۳۰ روزه (۳ محصول) و ۹۰ روزه (۲ محصول) ایران خودرو ساعت ۱۱ صبح امروز چهارشنبه ۹ آذرماه آغاز شده است.

مشخصات متقاضیان منتخب "در طرح عادی" پس از تایید ناظرین از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو تا فردا اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

اسامی برندگان در طرح "مادران" پس از استعلام از سازمان ثبت احوال، اطلاع رسانی خواهد شد.

اسامی برندگان در طرح "خودرو فرسوده" پس از استعلام از سازمان ستاد مدیریت سوخت، اطلاع رسانی خواهد شد.

منتخبان به مدت ۳ روز مهلت خواهند داشت تا به واریز، مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

ظرفیت محصولات در طرح فروش ۳۰ و ۹۰ روزه:

قرعه کشی ایران خودرو و اعلام ظرفیت ها / آذر 1401

قرعه کشی ایران خودرو و اعلام ظرفیت ها / آذر ۱۴۰۱

 

به روزرسانی ۵ آذر ۱۴۰۱ : گروه صنعتی ایران‌خودرو مرحله جدید فروش محصولات خود را به صورت فوری و فوق‌العاده با موعد تحویل ۳۰ و ۹۰ روزه از روز سوم آذرماه آغاز نموده است.

در طرح فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه، سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU7P ، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان۲ عرضه شده است.

در طرح فروش فوق‌العاده نیز دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس سال سفارشی با موتور XU7P با موعد تحویل ۹۰ روزه به مشتریان عرضه شده است.

این دو طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و واجدان شرایط جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می‌شود.

مشتریان نهایی در تاریخ چهارشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۱ از طریق قرعه‌کشی با حضور نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد‌.

متقاضیان می‌توانند به مدت چهار روز یعنی تا فردا یکشنبه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند‌.

 

به روزرسانی ۲۶ آبان ۱۴۰۱ : روز گذشته قرعه‌کشی فروش محصولات ایران‌خودرو، مرحله دوم آبان‌ماه ۱۴۰۱ به روش فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش عادی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد و اسامی برندگان نیز دقایقی پیش منتشر شد.

در این مرحله از فروش ایران خودرو سه گروه از متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده برای ثبت نام اقدام کردند.

نتایج قرعه کشی تایید و از سوی نهادهای نظارتی از طریق سایت فروش ایران خودرو (میزکار>استعلام قرعه کشی) اعلام شد و منتخبان سه روز مهلت دارند  نسبت به پرداخت وجه خودرو با توجه به بخش‌نامه های اعلام شده اقدام کرده و در صورت عدم واریز وجه نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

در این مرحله از فروش فوق العاده خودروهای سورن پلاس و پژو پارس سال با موعد تحویل ۹۰ روزه و فروش فوری وانت آریسان ۲  با موعد تحویل ۳۰ روزه بوده است.

همچنین قرعه کشی واجدان شرایط مشارکت در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در طرح فروش فوق‌العاده محصول ۲۰۷ نیز برگزار شد.

خودروهای تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس دستی، دنا پلاس توربو اتوماتیک و رانا پلاس نیز در قالب پیش فروش یک ساله عرضه شد و مشتریان نهایی در قرعه کشی امروز انتخاب شدند. مجموع خودروهای عرضه شده در این مرحله ۲۰هزار و ۵۰۰ دستگاه بود.

 

به روزرسانی ۲۵ آبان ۱۴۰۱ : گروه صنعتی ایران‌خودرو دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک‌ساله محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان طرح نوسازی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشت.

اجرای این طرح‌ها از روز پنج‌شنبه ۱۹ آبان‌ماه آغاز و به مدت چهار روز یعنی تا روز یک‌شنبه ۲۲ آبان ماه ادامه داشت.

در طرح فروش فوق‌العاده، ۴ محصول وانت آریسان، پژو ۲۰۷ دستی (فقط ویژه مادران)، سورن پلاس و پژو پارس سال سفارشی ELX مجهز به موتور XU7P عرضه می‌شود.

در طرح پیش فروش یک‌ساله نیز پنج محصول تارا دستی و تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و راناپلاس عرضه خواهند شد‌.

اسامی برندگان تا صبح فردا پنجشنبه منتشر خواهد شد.

ظرفیت محصولات ایران خودرو / آبان 1401

ظرفیت محصولات ایران خودرو / آبان ۱۴۰۱

 

 

به روزرسانی ۲۲ آبان ۱۴۰۱ : گروه صنعتی ایران‌خودرو دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک‌ساله محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان طرح نوسازی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته است.

اجرای این طرح‌ها از روز پنج‌شنبه ۱۹ آبان‌ماه آغاز و به مدت چهار روز یعنی تا امروز یک‌شنبه ۲۲ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

در طرح فروش فوق‌العاده، ۴ محصول وانت آریسان، پژو ۲۰۷ دستی (فقط ویژه مادران)، سورن پلاس و پژو پارس سال سفارشی ELX مجهز به موتور XU7P عرضه می‌شود.

در طرح پیش فروش یک‌ساله نیز پنج محصول تارا دستی و تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و راناپلاس عرضه خواهند شد‌.

مشتریان نهایی در تاریخ چهارشنبه ۲۵ آبان ماه از طریق برگزاری قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد.

 

به روزرسانی ۱۲ آبان ۱۴۰۱ : مراسم قرعه کشی سی و نهمین مرحله طرح فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله محصولات ایران خودرو روز گذشته برگزار شده بود که اسامی برندگان قطعی آن دقایقی قبل منتشر کرد.
نتایج قرعه کشی پس از تایید توسط نهادهای نظارتی از طریق سایت فروش ایران خودرو (پنل کاربری>استعلام قرعه کشی) اعلام شد و منتخبان سه روز مهلت دارند نسبت به واریز وجه خودرو مطابق با بخش‌نامه اقدام کرده و در صورت عدم واریز، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.
در سی و نهمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، پنج خودروی پارس سال، سورن پلاس، پارس سال ELX، پژو ۲۰۷ دستی و ۲۰۷ اتوماتیک، با موعد تحویل سه ماهه عرضه شد.

در طرح پیش فروش محصولات نیز، خودروی تارا دستی، تارا اتوماتیک، رانا پلاس، دنا پلاس توربو دستی و دنا پلاس توربو اتوماتیک،عرضه شده است.
گفتنی است، ایران خودرو در این مرحله در قالب فروش فوق‌العاده و پیش فروش به عرضه ۳۹ هزار دستگاه خودرو اقدام  کرده که ۲۵ هزار دستگاه آن در قالب فروش فوق‌العاده با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه و ۱۴ هزار دستگاه نیز به صورت پیش فروش با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه بوده است.

 

به روزرسانی ۱۱ آبان ۱۴۰۱ : قرعه کشی محصولات ایران خودرو در دو طرح فروش فوری و پیش فروش دقایقی پیش آغاز شده و ظرفیت هر خودرو در این طرح اعلام شده است.

 

ظرفیت فروش فوری:

ظرفیت فروش فوری ایران خودرو / آبان 1401

ظرفیت فروش فوری ایران خودرو / آبان ۱۴۰۱

 

ظرفیت پیش فروش:

ظرفیت پیش فروش ایران خودرو / آبان 1401

ظرفیت پیش فروش ایران خودرو / آبان ۱۴۰۱

 

به روزرسانی ۷ آبان ۱۴۰۱ : گروه صنعتی ایران‌ خودرو ۲ طرح فروش فوق‌ العاده و پیش فروش یک ساله محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، دارندگان خودرو فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ویژه آبان ۱۴۰۱ به اجرا گذاشته است.

در طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس ELX با موتور XU7P، پژو ۲۰۷ دستی مجهز به فرمان برقی و پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته دو رنگ عرضه شده است.

همچنین در طرح پیش فروش یک ساله تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و راناپلاس به متقاضیان پیشنهاد شده است. 

مراسم قرعه‌کشی نیز روز چهارشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد.

 

به روزرسانی ۱۸ مهر ۱۴۰۱ : دقایقی قبل قرعه‌ کشی طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو مرحله سی‌ و هشتم آغاز شد.

مراسم قرعه کشی طرح فروش ۳ ماهه (۴ محصول) و پیش فروش (۵ محصول) ایران خودرو ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۱۸ مهرماه آغاز شده است.

مشخصات متقاضیان منتخب "در طرح عادی" پس از تایید ناظرین از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو تا عصر امروز اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

اسامی برندگان در طرح "مادران" پس از استعلام از سازمان ثبت احوال، اطلاع رسانی خواهد شد.

اسامی برندگان در طرح "خودرو فرسوده" پس از استعلام از سازمان ستاد مدیریت سوخت، اطلاع رسانی خواهد شد.

منتخبان به مدت ۳ روز مهلت خواهند داشت تا به واریز، مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

ظرفیت محصولات در طرح فروش ۹۰ روزه (عادی):

 

تعداد شرکت کنندگان

ظرفیت

شانس برنده شدن

پارس سال

۲.۸۲۲.۰۷۳

۱۰.۴۰۰

هر ۲۷۱ نفر یک خودرو

دنا پلاس توربو ۱۸۰.۴۰۵ ۱.۰۰۰ هر ۲۴۵ نفر یک خودرو

دنا پلاس اتوماتیک توربو

۲۵۵.۱۶۷

۲.۲۰۰

هر ۱۱۵ نفر یک خودرو

سورن پلاس

۵۸۸.۰۶۹

۲.۴۰۰

هر ۲۴۵  نفر یک خودرو

 

ظرفیت محصولات در طرح پیش فروش (عادی):

 

 

تعداد شرکت کنندگان

ظرفیت

شانس برنده شدن

نا پلاس توربو ۱۸.۵۹۵ ۱.۲۰۰ هر ۱۵ نفر یک خودرو

دنا پلاس اتوماتیک توربو

۲۸.۱۹۳

۳.۷۲۰

هر ۷ نفر یک خودرو

تارا اتوماتیک

۳۳.۸۵۳

۱.۴۸۰

هر ۲۲ نفر یک خودرو

تارا دستی

۳۷.۷۹۱

۲.۰۰۰

هر ۱۸ نفر یک خودرو

رانا پلاس

۶۹.۰۳۵

۲.۸۰۰

هر ۲۴ نفر یک خودرو

 

به روزرسانی ۱۷ مهر ۱۴۰۱ : مراسم قرعه‌ کشی به صورت زنده دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ از طریق سایت ایران‌ خودرو به نشانی ikco.ir و کانال رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.
نتایج پس از تایید فرآیند قرعه‌کشی توسط نهادهای نظارتی، از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام خواهد شد.
منتخبان سه روز مهلت دارند نسبت به واریز وجه خودرو طبق بخش‌نامه اقدام کنند و در صورت عدم واریز وجه، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.
در سی و هشتمین مرحله از فروش فوق العاده چهار محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه عرضه شد.
در طرح پیش فروش نیز محصولات تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، رانا پلاس و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک عرضه شد.

بروزرسانی ۱۶ مهر ۱۴۰۱: قرعه کشی محصولات ایران خودرو که قرار بود صبح امروز شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱  انجام شود ، به روز دیگری موکول شد.

زمان قرعه کشی طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو قرار است ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ با حضور مراجع رسمی برگزار شود و نتایج آن تا عصر همان روز اطلاع رسانی خواهد شد. سی و هشتمین مرحله طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، ویژه خانواده و حمایت از جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده هفته گذشته برگزار شد. در طرح فروش فوق العاده، چهار محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با روش قرعه کشی و موعد تحویل سه ماهه عرضه شد. 

در طرح پیش فروش حداکثر ۱۲ ماهه پنج محصول تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، رانا پلاس و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه شده است. در این طرح متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خودرو های فرسوده امکان ثبت نام داشتند.

بروزرسانی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱: دقایقی قبل قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو مرحله سی‌ و هفتم آغاز شد.

مراسم قرعه کشی طرح فروش "۳ ماهه" با قیمت قطعی ۴ محصول ایران خودرو ساعت ۱۱ صبح امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز شده است.

مشخصات متقاضیان منتخب "در طرح عادی" پس از تایید ناظرین از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو تا عصر امروز اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

اسامی برندگان در طرح "مادران" پس از استعلام از سازمان ثبت احوال، اطلاع رسانی خواهد شد.

منتخبان به مدت ۳ روز مهلت خواهند داشت تا به واریز، مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

ظرفیت محصولات در طرح ویژه عموم:

 

تعداد شرکت کنندگان

ظرفیت

شانس برنده شدن

پارس سال ELX سفارشی XU7P

۱.۱۷۴.۱۸۹

۱۸۰۰

هر ۶۵۲ نفر یک خودرو

پارس سال سفارشی XU7P ۹۳۷.۵۰۰ ۲۳۵۰ هر ۳۹۸ نفر یک خودرو

پارس TU5

۲.۳۷۹.۰۷۹

۲۸۵۰

هر ۸۳۴ نفر یک خودرو

۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته

۶۵۷.۶۹۳

۱۲۵۰

هر ۵۲۶ نفر یک خودرو

۲۰۷ دستی سقف شیشه ای

۸۷۴.۰۵۶

۱۷۵۰

هر ۴۹۹ نفر یک خودرو

مجموع ۶.۰۲۲.۵۱۷ ۱۰.۰۰۰ هر ۶۰۲ نفر یک خودرو

 

ظرفیت محصولات در طرح ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت:

 

تعداد شرکت کنندگان

ظرفیت

شانس برنده شدن

پارس سال ELX سفارشی XU7P ۳۱.۵۸۹ ۱۸۰۰ هر ۱۷ نفر یک خودرو

پارس سال سفارشی XU7P

۳۴.۹۸۷

۲۳۵۰

هر ۱۴ نفر یک خودرو

پارس TU5

۸۵.۲۷۶

۲۸۵۰

هر ۲۹ نفر یک خودرو

۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته

۲۰.۶۶۳

۱۲۵۰

هر ۱۶ نفر یک خودرو

۲۰۷ دستی سقف شیشه ای

۲۴.۰۳۶

۱۷۵۰

هر ۱۳ نفر یک خودرو

مجموع ۱۹۶.۵۵۱ ۱۰.۰۰۰ هر نفر یک خودرو

 

 

بروزرسانی ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱: سی و هفتمین مرحله فوق العاده محصولات گروه صنعتی ایران خودرو و طرح فروش فوق‌العاده ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از روز یکشنبه به مدت پنج روز، اجرا شد و شب گذشته به پایان رسید.

در این طرح، پنج محصول پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P، پژو پارس TU5، پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته سقف قرمز (MC) با موتور TU5P و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، به روش قرعه کشی و با موعد تحویل سه ماهه، عرضه خواهد شد.

ثبت نام در این طرح، از روز یکشنبه یازدهم اردیبشهت آغاز و تا پایان روز گذشته (پنج شنبه پانزدهم اردیبهشت‌ماه) ادامه داشت. 

مراسم قرعه کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، فردا شنبه هفدهم اردیبهشت با حضور مراجع نظارتی ساعت ۱۱ صبح اجرا خواهد شد.

 

بروزرسانی ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱: قرعه‌کشی طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه اردیبهشت ۱۴۰۱ دقایقی پیش آغاز شد. مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش عادی محصولات ایران خودرو ساعت ۱۱ صبح امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در حال برگزاری است.

مشخصات متقاضیان منتخب این طرح از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

منتخبان به مدت ۳ روز مهلت خواهند داشت تا به واریز، مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

در این طرح، ۴ محصول با موعد تحویل حداکثر یکساله عرضه شده است.

اسامی برندگان در "طرح عادی" عصر امروز اطلاع رسانی خواهد شد.

اسامی برندگان در "طرح مادران" بین ۳ الی ۴ روز آینده (پس از استعلام) مشخص خواهند شد.

ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح عادی (اردیبهشت ۱۴۰۱):

خودرو

کل شرکت کنندگان

ظرفیت

شانس برنده شدن

دنا پلاس توربو اتوماتیک ۱۶۶.۳۶۲ ۳۶۵۰ هر ۴۵ نفر یک خودرو
دنا توربو دستی ۱۵۱.۴۴۹ ۱۳۵۰ هر ۱۱۲ نفر یک خودرو
تارا دستی ۱۷۹.۹۴۶ ۲۴۰۰ هر ۷۴ نفر یک خودرو
تارا اتوماتیک ۱۳۰.۷۶۲ ۱۸۵۰ هر ۷۰ نفر یک خودرو
مجموع ۶۲۸.۵۱۹ ۹۲۵۰ هر ۳۵ نفر یک خودرو

 

ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح مادران (اردیبهشت ۱۴۰۱):
 

خودرو

کل شرکت کنندگان

ظرفیت

شانس برنده شدن

دنا پلاس توربو اتوماتیک ۵۱۱۲ ۲۴۰۰ هر ۲ نفر یک خودرو
دنا توربو دستی ۵۴۸۱ ۱۳۵۰ هر ۴ نفر یک خودرو
تارا دستی ۳۲۹۸ ۲۴۰۰ هر ۱.۵ نفر یک خودرو
تارا اتوماتیک ۳۲۵۴ ۱۸۵۰ هر ۱.۷ نفر یک خودرو
مجموع ۱۷.۱۴۵ ۹۲۵۰ هر ۱.۸ نفر یک خودرو

 

بروزرسانی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱: گروه صنعتی ایران خودرو طرح پیش فروش یک ساله محصولات خود را در دو بخش نامه پیش فروش عادی و ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از روز سه شنبه به مدت سه روز به اجرا درآورد.

در این طرح، محصولات تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و دناپلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته دستی و فرمان برقی عرضه می شود.

مشتریان نهایی از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ صبح تعیین خواهند شد. 

 

بروزرسانی ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱: دقایقی قبل قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو مرحله سی‌ و ششم آغاز شد.

مراسم قرعه کشی طرح فروش فوری با قیمت قطعی ۴ محصول ایران خودرو ساعت ۱۱ صبح امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت ماه آغاز شده است.

مشخصات متقاضیان منتخب "در طرح عادی" پس از تایید ناظرین از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو تا عصر امروز اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

اسامی برندگان در طرح "مادران" تا ۷۲ ساعت آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

منتخبان به مدت ۳ روز مهلت خواهند داشت تا به واریز، مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

ظرفیت محصولات در طرح ویژه عموم:
 

 

تعداد شرکت کنندگان

ظرفیت

شانس برنده شدن

پارس سال سفارشی XU7P

۱.۵۹۲.۲۰۹

۱۵۰۰

۱ به ۱۰۶۱

پارس TU5

۲.۵۴۰.۱۹۱

۱۵۰۰

۱ به ۱۶۹۳

رانا پلاس پانوراما

۴۸۴.۳۶۷

۵۰۰

۱ به ۹۶۸

رانا پلاس

۱۷۷.۳۹۹

۵۰۰

۱ به ۳۵۴

مجموع ۴.۷۹۴.۱۶۶ ۴۰۰۰ ۱ به ۱۲۴۳

 

ظرفیت محصولات در طرح مادران:
 

 

تعداد شرکت کنندگان

ظرفیت

شانس برنده شدن

پارس سال سفارشی XU7P

۱۰۷.۸۷۲

۱۵۰۰

۱ به ۷۱

پارس TU5

۱۷۱.۸۲۱

۱۵۰۰

۱ به ۱۱۴

رانا پلاس پانوراما

۱۸۲۱۲

۵۰۰

۱ به ۳۶

رانا پلاس

۸۷۷۶

۵۰۰

۱ به ۱۷

مجموع ۳۰۶.۶۸۱ ۴۰۰۰ ۱ به ۷۶

 

 

بروزرسانی ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱: گروه صنعتی ایران خودرو در مرحله ۳۶ فروش فوق‌العاده متقاضیان عادی و چهارمین فروش فوق‌العاده طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، چهار محصول خود را از روز سه شنبه به مدت سه روز عرضه کرده است.

در این طرح، ۴ محصول پارس سال سفارشی، پارس با موتور TU5، رانا پلاس و رانا پلاس با موتورTU5P، سقف شیشه ای و گیربکس شش سرعته دستی عرضه می شود.

با توجه به تعطیلی روز شنبه، سال‌روز شهادت حضرت امام علی (ع)، مراسم قرعه کشی یک‌شنبه هفته آینده چهارم اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد. اسامی برندگان متقاضیان عادی، عصر همان روز و اسامی برندگان طرح مادران، پس از استعلام تا ۷۲ ساعت بعد از قرعه کشی منتشر خواهند شد.

متقاضیان می‌توانستند از روز ۳۰ فروردین ماه به مدت سه روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه کشی اقدام کنند.

 

 

بروزرسانی ۲۷ فروردین ۱۴۰۱: قرعه‌کشی طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه فروردین ماه ۱۴۰۱ دقایقی پیش آغاز شد.

مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش عادی محصولات ایران خودرو ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۲۷ فروردین ماه آغاز شده است.

مشخصات متقاضیان منتخب این طرح از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

منتخبان به مدت ۳ روز مهلت خواهند داشت تا به واریز، مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

در این طرح، ۸ محصول با موعد تحویل حداکثر یکساله عرضه شده است.

اسامی برندگان عصر امروز اطلاع رسانی خواهد شد.

 ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح جدید پیش فروش / فروردین 1401

ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح جدید پیش فروش / فروردین ۱۴۰۱

 

بروزرسانی ۲۶ فروردین ۱۴۰۱: ۸ محصول خود را در طرح پیش فروش یک ساله و در قالب دو بخش‌نامه پیش فروش و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه کرد.

در این دو بخش‌نامه، محصولات تارا دستی و اتوماتیک، ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و ۲۰۷ اتوماتیک دو رنگ با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه می‌شود. 

مشتریان نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در روز شنبه ۲۷ فروردین‌ماه ساعت ۱۰ صبح مشخص خواهند شد. 

 

 

بروزرسانی ۲۰ فروردین ۱۴۰۱: مراسم قرعه کشی طرح فروش فوری با قیمت قطعی ۵ محصول ایران خودرو ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۲۰ فروردین ماه آغاز شده است.

مشخصات متقاضیان منتخب این طرح پس از تایید ناظرین از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو تا عصر امروز اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد. منتخبان به مدت ۳ روز مهلت خواهند داشت تا به واریز، مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

اعلام ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح جدید فروش فوق العاده فروردین ۱۴۰۱ (عادی):

 

 

تعداد شرکت کنندگان

ظرفیت

شانس برنده شدن

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱.۰۰۴.۱۱۲ ۲۵۰ ۱ به ۴۰۱۶
پارس سال TU5 سفارشی ELX

۲.۱۳۹.۶۹۱ ۱۵۰۰ ۱ به ۱۴۲۶
پارس سال موتور XU7p

۱.۱۸۵.۰۸۱ ۷۵۰۰ ۱ به ۱۵۸
۲۰۷ اتوماتیک MC شش سرعته ۵۵۹.۲۶۴ ۱۴۰۰ ۱ به ۴۰۰
رانا پلاس پانوراما ۳۳۰.۲۳۶ ۱۱۰۰ ۱ به ۳۰۰
مجموع ۵.۲۱۸.۳۸۴ ۱۱.۷۵۰ ۱ به ۴۴۴

 

اعلام ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح جدید فروش فوق العاده فروردین ۱۴۰۱ (مادران):

 

 

تعداد شرکت کنندگان

ظرفیت

شانس برنده شدن

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۷.۸۸۳ ۲۵۰ ۱ به ۴۷
پارس سال TU5 سفارشی ELX ۷۵.۱۴۲ ۱۵۰۰ ۱ به ۵۰
پارس سال موتور XU7p ۳۶.۹۴۵ ۷۵۰۰ ۱ به ۵
۲۰۷ اتوماتیک MC شش سرعته ۲۱.۳۴۹ ۱۴۰۰ ۱ به ۱۵
رانا پلاس پانوراما ۸۳۰۴ ۱۱۰۰ ۱ به ۷
مجموع ۱۵۹.۶۲۳ ۱۱.۷۵۰ ۱ به ۱۳

 

بروزرسانی ۱۹ فروردین ۱۴۰۱: ایران خودرو نخستین فروش محصولات خود را در سال ۱۴۰۱ با عرضه پنج محصول و در قالب دو بخش‌نامه سومین فروش ویژه حمایت از خانواده و سی و پنجمین مرحله فروش فوق‌العاده با موعد تحویل سه ماهه، از سه شنبه به مدت سه روز اجرا شد.

در این دو طرح فروش، دو محصول جدید ۲۰۷ اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز و ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه‌ای، در کنار پژو پارس سال مجهز به موتور XU7P، پارس ELX با موتور TU5، راناپلاس با موتور TU5پلاس و سقف شیشه ای و مجهز به گیربکس شش سرعته دستی عرضه شده است.

مشتریان نهایی پس از انجام قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی، ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۰ فروردین ماه انتخاب خواهند شد.

در طرح حمایت از خانواده نیز در صورت بالا بودن تعداد متقاضیان نسبت به ظرفیت فروش، مشتریان نهایی از طریق قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

متقاضیان می توانستند از سه شنبه ۱۶ فروردین ماه، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

37 دیدگاه ها برای "قرعه کشی ایران خودرو و اعلام ظرفیت ها / اسفند ۱۴۰۱"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
گلنازفلامرزفولادی
مهمان

خیلی مناسب است.

علی
مهمان

سلام من هم چندین بار ثبت نام کردم برنده نشدم ولی دوستان عزیز دلتون روشن باشه حتما در میاد دعا کنید

محمدصالج احدی
مهمان

خدا از این نامسئولام مملکت مگذرد واسه بدبختی که برای مردم درست کرده اند

مهناز بابامرادی
مهمان

با عرض سلام و خسته نباشی،میگم من فرمارو تموم پر کردم فقط نمیدونم چرا فرم نوع خودرو رنگ و….بقیه رو نمیاره که پر کنیم