جزئیات عرضه هایما ۸s در بورس کالا / دی ۱۴۰۱

بروزرسانی در: یکشنبه 11 دی 01 ساعت 12:24
جزئیات عرضه هایما 8s در بورس کالا / دی 1401

بروزرسانی ۱۱ دی ۱۴۰۱: تالار خودرو بورس کالای ایران امروز یکشنبه ۱۱ دی میزبان عرضه ۵۰۰ دستگاه خودرو هایما ۸S اتوماتیک بود.

جزئیات معامله:

تاریخ عرضه : ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
تاریخ تحویل : ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
تعداد عرضه : ۵۰۰
تعداد تقاضا : ۲۰۳۱
قیمت پایه : ۹,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
درصد پیش پرداخت : ۵۰
پیش پرداخت مورد نیاز : ۴,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
درصد رقابت : ۴۸.۲
قیمت کشف شده : ۱۳,۸۲۵,۴۸۰,۰۰۰ ریال
مبلغ مالیات و عوارض ارزش افزوده : ۱,۶۵۹,۰۵۷,۶۰۰ ریال
مبلغ شماره گذاری،بیمه،کارت هوشمند و سایرهزینه ها : ۴۳,۷۱۳,۱۰۰ ریال
مبلغ نهایی : ۱۵,۵۲۸,۲۵۰,۷۰۰ ریال

جزئیات عرضه هایما 8s در بورس کالا / دی 1401

جزئیات عرضه هایما ۸s در بورس کالا / دی ۱۴۰۱

 

بروزرسانی ۸ دی ۱۴۰۱: هفته آینده خودرو جدید هایما S8 مهمان بورس کالا می‌شود. قیمت پایه این خودرو ۹۳۵ میلیون تومان تعیین شده است اما براساس قیمت‌ خودروهای رقیب احتمالا در بازار حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت داشته باشد.

هایما ۸S مهمان جدید بورسی از راه رسیده است و قرار است در روز ۱۱ آبان کشف قیمت شود.

ایران‌ خودرو قرار است یکشنبه هفته آینده ۱۱ دی ‌ماه در مجموع ۴۵۰۰ دستگاه خودرو را در بورس کالا عرضه کند. در این طرح فروش، تعداد ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی و ۵۰۰ دستگاه هایما S8 حضور دارند. این محصول برای نخستین بار روی تابلوی معاملات می‌روند.

قیمت پایه پژو ۲۰۷ از سوی این خودروساز ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت پایه هایما S8 معادل ۹۳۵ میلیون تومان اعلام شده است. این خودروها ۲۵ فروردین سال آینده تحویل خریداران خواهند شد. درصد پیش ‌پرداخت سفارش خرید پژو ۲۰۷ صد در صد و هایما S8 پنجاه‌ درصد اعلام شده است.

قیمت پایه هایما S8 نشان می‌دهد که پیش بینی‌ها درباره نرخ گذاری این خودرو درست از آب درآمده است. قیمت دلاری این خودرو ۹۳۵ میلیون تومان برآورد می‌شود. حالا باید دید این خودرو بین متقاضیان و معامله گران بازار خودرو تا چه قیمتی ارزش دارد.

قیمت احتمالی هایما در بازار

از آنجایی که گروه محصولات هایما در بازار با اقبال قابل قبولی مواجه است، احتمالا این خودرو با قیمت خیلی بالاتری معامله شود. خریداران باید یک روز قبل از عرضه درخواست خود را همراه با قیمت پیشنهادی خرید این خودرو ثبت کنند.

برای کشف قیمت معامله این خودرو در بورس کالا، باید قیمت خودروهای هم رده آن را در نظر گرفت. بررسی‌ها نشان می‌دهد که یکی از رقبای هایما S8، دیگنیتی پرایم است.

براساس آگهی‌های فروش خودرو در پلتفرم‌های آنلاین، قیمت دیگنیتی حدود یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان است. چند روز قبل دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا عرضه شد که با قیمت حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروخته شد.

فیدلیتی پرایم ۵ نفره نیز به عنوان دیگر خودرو هم رده، با قیمت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. اگر قرار باشد بازار هایما S8 هم همانند بازار فیدلیتی و دیگنیتی باشد، می‌توان قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی را برای این خودرو در نظر گرفت.

با فرض قیمت ۱.۷ میلیارد تومانی این خودرو در بازار، قیمت پایه ۷۶۵ میلیون تومان ارزان‌تر است. با قیمت گذاری رقابتی این خودرو در بورس کالا، این فاصله کاهش می‌یابد.

این خودرو‌ها ۲۵ فروردین سال آینده تحویل خریداران خواهد شد. یعنی پول خریداران این خودرو ۳ ماه نزد شرکت می‌ماند. در واقع خریداران باید خواب ۳ ماهه پول را در نظر بگیرند.

البته بازار خودرو نیز مانند دیگر بازارها ریسک دارد، بنابراین خریداران با توجه به افت احتمالی بازار اقدام به خرید کنند.

هایما را با چه قیمتی بخریم؟

خریداران خرید هایما باید ریسک سرمایه‌ گذاری ۳ ماهه دارایی خود را در نظر بگیرند. بنابراین متقاضیان خرید هایما S8 باید ریسک افت بازار و خواب پول ۳ ماهه را حساب کنند و از این خرید حداقل ۱۵ درصد سود کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که اگر متقاضیان خرید خودرو قیمت پیشنهادی خود را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ثبت کنند، دریافت چنین سودی تضمین می‌شود.

متقاضیان این خودرو با خرید هایما S8 روی نرخ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، باید ۱۷۰ میلیون تومان مالیات (معادل ۱۳ درصد) و ۴ میلیون تومان هزینه جانبی پرداخت کنند. قیمت نهایی برای خریدار یک میلیارد و ۴۷۴ میلیون تومان تمام می‌شود.

اگر پیش بینی قیمت بازار این خودرو یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان باشد، خریدار حدود ۲۲۶ میلیون تومان سود می‌کند که معادل ۱۵ درصد است.

خریدار باید تا روز ۱۰ دی ماه معادل ۵۰ درصد قیمت پایه را در حساب وکالتی خود واریز کنند. یعنی متقاضیان باید ۴۶۸ میلیون تومان در حساب داشته باشند.

 

بروزرسانی ۵ دی ۱۴۰۱:گروه صنعتی ایران خودرو قرار است یکشنبه هفته آینده ۱۱ دی در مجموع ۴۵۰۰ دستگاه خودرو را در بورس کالا عرضه کند؛ از این تعداد ۵۰۰ دستگاه هایما S8 است که این محصول برای نخستین بار روی تابلو معاملات می رود.

قیمت پایه هایما S8 معادل ۹۳۴ میلیون تومان اعلام شده است.

این خودرو ۲۵ فروردین سال آینده تحویل خریداران خواهد شد.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید هایما S8 پنجاه درصد اعلام شده است.

در مشخصات عرضه این دو خودرو آمده است: هر کد ملی (خریداران حقیقی) صرفا مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو بوده و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند. همچنین اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه در بورس کالا (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا (esale.ikco.ir) اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های جانبی اقدام کنند.

این هزینه در هایما S8 نیز شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴ میلیون ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان به علاوه ۱۲ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی است که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

مکان تحویل هایما S8 انبار کارخانه خراسان رضوی است.

 

بروزرسانی ۴ دی ۱۴۰۱: گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد محصول جدید هایما ۸S را یکشنبه هفته آینده در دی ماه ۱۴۰۱ از طریق بورس کالا به فروش برساند. هایما ۸S که در سایت ایران‌خودرو خراسان به تولید می‌رسد، با عرضه در بورس کالا وارد بازار خواهد شد. 

این محصول از موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که ۱۹۲ اسب بخار نیرو و ۲۹۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گشتاور موتور از دور ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ در دسترس است که بازه بزرگی از دور موتور به حساب می‌آید. از این رو مصرف سوخت هم به ۷.۲ لیتر کاهش پیدا می‌کند که برای یک کراس اوور با این ابعاد بسیار مناسب است. در این خودرو از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک استفاده شده است. 

جزئیات عرضه هایما ۸اس در بورس کالا:

تاریخ عرضه : یکشنبه ۱۱  دی ماه 
قیمت پایه : ۹۳۴ میلیون تومان 
پیش پرداخت : ۵۰ درصد
تعداد:  ۵۰۰ دستگاه
تحویل: ۲۵ فروردین ۱۴۰۲

هایما ۸S

کراس اوور هایما S8 شرکت ایران خودرو رونمایی شد

اولین نمونه از هایما ۸S در ایران خودرو خراسان تولید شد

هایما S8 محصول جدید ایران خودرو در نمایشگاه مشهد

شروع تولید انبوه هایما ۸S از مهر ۱۴۰۱

تولید ۴۰ هزار خودروی شاسی‌ بلند در ایران خودرو خراسان

منتظر محصولات جدید داخلی باشید

انتخاب ۸ رنگ مختلف برای هایما ۸S

تولید انبوه هایما ۸S در ایران‌ خودرو خراسان آغاز شد

تسهیلات متنوع خرید به خریداران هایما ۸S اختصاص خواهد یافت

برنامه مدیران استان برای توسعه ایران‌ خودرو خراسان

قطعات یدکی هایما ۸S قبل از عرضه به بازار توزیع خواهند شد

تحویل هایما ۸S به مشتریان با پوشش نانو سرامیک بدنه

نخستین طرح فروش هایما ۸S در بورس کالا / آذر ۱۴۰۱

توزیع رانت ایران‌ خودرو برای مدیران خود / دی ۱۴۰۱

فروش سری اول هایما ۸S به روش مزایده / دی ۱۴۰۱

قیمت هایما ۸S بورس کالا + شرایط فروش / دی ۱۴۰۱

تحویل هایما ۸S به مشتریان دو ماه زودتر از موعد مقرر

قیمت هایما ۸S در بازار / اسفند ۱۴۰۱

قیمت جدید کارخانه هایما ۸S / شهریور ۱۴۰۲

قیمت هایما ۸S

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar