معرفی ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل

بروزرسانی در: سه شنبه 28 آذر 02 ساعت 17:02
معرفی ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل

در جریان بازدید وزیر راه و ترابری از غرفه شرکت ایران خودرو دیزل در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، ون وانا پلاس ایران خودرو دیزل به عنوان جدیدترین محصول این شرکت به بازار معرفی شد.

ون وانای ایران خودرو دیزل، عنوان پرفروش‌ترین ون بازار ایران را یدک می‌کشد و حالا در نسخه جدید خود شاهد تغییرات ظاهری و برخی تغییرات استانداردی و اضافه شدن امکانات و تجهیزات به‌ویژه در بخش ایمنی است.

مهم‌ترین تغییر ظاهری ون وانا پلاس در مقایسه با ون وانا را می‌توان در جلو پنجره و سپر جلویی این محصول مشاهده کرد که حالا شاهد جلوپنجره‌ای بزرگ و کاملا یک‌پارچه در نمای جلویی خودرو هستیم و طراحی قاب چراغ‌های مه‌شکن جلو نیز هماهنگ با جلو پنجره دست‌خوش تغییر شده و طراحی عمودی به خود گرفته است.

ون وانا پلاس با توجه به الزامات استانداردی به سیستم ترمز اضطراری هوشمند پیش‌گیری برخورد از جلو (AEBS)، سیستم هشدار انحراف از مسیر LDWS و قابلیت روشن شدن خودکار چراغ‌های جلو (اتولایت) مجهز شده است.

در بخش داخل خودرو شاهد جابه‌جایی شیشه‌ سقفی به قسمت عقب کابین سرنشینان و افزایش اندازه و استفاده از شیشه دودی برای راحتی بیش‌تر سرنشینان در آن هستیم، در عین حال چیدمان چراغ‌های سقفی در کابین تغییر پیدا کرده است.

ون وانا پلاس با توجه به تجربه خوب مشتریان هم‌چنان از موتور ۱۵۰ اسب بخاری ۳TZ بهره می‌برد و از جمله دیگر مشخصات آن می‌توان به ترمز دو مدار هیدرولیکی، جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای مجهز به سیستم توزیع متعادل نیروی ترمز (EBD)، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESP) اشاره کرد.

ون وانا پلاس از ظرفیت ۱+۱۲ صندلی برای سرنشینان با ارتفاع اتاق کابین ۱۶۰۰ میلیمتر برخوردار است و از جمله دیگر امکانات این محصول می‌توان به سیستم نمایش‌دهنده فشار باد تایرها (TPMS)، دریچه خروج اضطراری از سقف، کولر و بخاری (جلو و عقب کابین به صورت مستقل) و آینه‌های جانبی برقی اشاره کرد.

ایکوپرس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar