نوسازی تاکسی‌ های فرسوده با سورن پلاس دوگانه‌ سوز آغاز شد

شنبه 21 آبان 01 ساعت 10:50
نوسازی تاکسی‌ های فرسوده با سورن پلاس دوگانه‌ سوز آغاز شد
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به تعهد نوسازی ۹ هزار تاکسی درون‌ شهری، از آغاز مجدد فرآیند نوسازی پس از دریافت مجوز شماره‌گذاری برای محصول سورن پلاس دوگانه سوز خبر داد.

محمد شفیعی‌نژاد، با بیان این که درحال حاضر سورن پلاس دوگانه سوز برای ناوگان تاکسی‌رانی کشور به تولید می رسد، گفت: با توجه به طولانی شدن فرآیند اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیربط برای تولید محصول، نوسازی تاکسی‌های فرسوده نیز با تاخیر مواجه شده اما در حال حاضر مجوز استاندارد و محیط زیست برای این محصول دریافت شده و در حال انجام فرآیند دریافت مجوز شماره‌گذاری هستیم.
وی تصریح کرد: با کسب مجوز شماره‌گذاری، تا پایان سال نوسازی هزاران دستگاه تاکسی درون‌شهری انجام می‌شود و تاکسی های فرسوده با محصول سورن پلاس دوگانه سوز جایگزین خواهند شد.
شفیعی‌نژاد افزود: سورن پلاس دوگانه‌سوز با هدف نوسازی خودروهای تاکسی به بازار عرضه می‌شود و به‌زودی برای کاربری‌های شخصی نیز تولید خواهد شد.
وی تصریح کرد: سورن دوگانه سوز به عنوان تنها خودروی دوگانه سوز سواری تولیدی در کشور، می‌تواند در کاهش مصرف سوخت در شرایط فعلی نقش موثری داشته باشد.
گفتنی است، با توقف تولید محصول سمند و ۴۰۵ از مدار تولید ایران‌خودرو، سورن دوگانه سوز به عنوان جایگزین این دو محصول وارد ناوگان تاکسی‌رانی کشور شده است.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar