مزیت ون ایران‌ خودرو دیزل در شبکه تاکسیرانی

شنبه 28 آبان 01 ساعت 17:11
مزیت ون ایران‌ خودرو دیزل در شبکه تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران گفت: ون جدید ایران خودرو دیزل از امکانات مناسبی برخوردار بوده و با ظرفیت ۱+۱۲ نفر و سقف بلند و راهروی مناسب شرایط بهتری را برای مسافران فراهم می‌کند.

مهدی اسماعیل بگی در آیین رونمایی از تاکسی‌ون‌های جدید شهرداری تهران با همکاری وزارت کشور با بیان این‌که امروز شاهد ورود ون های جدید به ناوگان حمل و نقل تهران هستیم، اظهار کرد: تاکسی‌های چهار نفره و اتوبوس‌های ۴۰ نفره در تهران فعالیت می‌کنند و فاصله جدی بین این دو دستگاه وجود دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران با بیان این‌که از سال ۱۳۸۶ تعداد هفت هزار ون چینی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه شد، خاطرنشان کرد: ما توانستیم خودروهای تاکسی چهار نفره را نوسازی کنیم اما افقی برای نوسازی ون‌ها نداشتیم و قطعات مورد نیاز در دسترس نبود و مشکل جدی ایجاد می کرد که راندمان این بخش را کاهش می داد.

وی با بیان این‌که امروز با تلاش تولیدکنندگان داخلی شاهد جایگزینی خودروهای جدید هستیم، یادآور شد: ون‌های جدید ایران‌خودرو دیزل با امکانات مناسب، موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم خواهد کرد.

اسماعیل بگی با اعلام این‌که دو هزار دستگاه ون فعال داریم، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم تعداد ون‌ها را به پنج هزار دستگاه افزایش و فشار موجود بر ناوگان اتوبو‌س‌رانی را کاهش دهیم و تا سال آینده بتوانیم ۲۵۰۰ دستگاه ون را اضافه کنیم.

ایکوپرس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar