پایش روزانه سلامت کارکنان در ایران خودرو

دوشنبه 12 اسفند 98 ساعت 11:10
پایش روزانه سلامت کارکنان در ایران خودرو

با اجرای مصوبات کمیته بحران ایران خودرو و با اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه، تاکنون موفق شده‌ایم زمینه مصونیت بیش از ۲۰هزار نیروی این خودروساز را فراهم کنیم.

مهرداد رامتین‌نیا، رئیس اداره پیشگیری در مدیریت پیشگیری، درمان و رفاه ایران ‌خودرو با ذکر این‌که مجموعه ایران‌خودرو با مدیریت صحیح منابع انسانی توانسته واکنش مناسبی به بحران کرونا داشته باشد افزود: هم‌زمان با شیوع این ویروس در چین، کمیته بحران بیماری‌های واگیر برای پیش‌بینی‌های لازم ایجاد شد تا تصمیمات به موقع اتخاذ و اجرا شود.

وی ادامه داد: با اجرای تصمیمات کمیته بحران و با حمایت‌ها و تاکید مدیرعامل گروه، اقلام مورد نیاز برای هریک از کارکنان تهیه شد و در اختیار آنان قرار گرفت.

رامتین‌نیا اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های تابعه شرکت صنعتی ایران خودرو در این مورد هم انجام گرفت تا تصمیمات به طور یکپارچه و مؤثر در سطح گروه به اجرا گذاشته شود.

رییس اداره پیشگیری مدیریت پیشگیری، درمان و رفاه ایران خودرو همچنین یادآوری کرد: پیامک‌هایی با محتوای آموزشی و یا ارائه گزارش از وضعیت موجود شرکت و اقدامات پیشگیرانه انجام گرفته به زور مستمر به تمامی کارکنان ارسال می‌شود. آموزش کارکنان به طور متون چاپی و یا ارسال از طریق مبادی ارتباط الکترونیک هم به طور روزانه انجام می‌گیرد.

وی گفت: برنامه سنجش دمای بدن کارکنان هم روزانه در مبادی ورودی انجام می‌گیرد و نتایج آن هم به طور پیامک به کارکنان اعلام می‌شود و خوشبختانه همکاری بسیار خوبی از طرف کارکنان انجام می‌گیرد.

رامتین‌نیا در همین حال به این موضوع اشاره کرد که  همه معاونت‌ها و بخش‌های ایران خودرو نهایت تلاش خود را در اجرای تصمیمات کمیته بحران برای مقابله با شیوع کرونا به‌کار بسته‌اند.

وی همچنین  تعامل ایران خودرو با وزارت بهداشت را بسیار مطلوب و مفید ارزیابی کرد و گفت: نمایندگان این وزارت‌خانه از نزدیک روند برنامه‌های پیشگیرانه ایران خودرو را مورد پایش و نظارت قرار داده‌اند.

ایکوپرس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar