پیش بینی قیمت خودرو K132

بروزرسانی در: جمعه 13 تیر 99 ساعت 17:44
پیش بینی قیمت خودرو K132

یک فعال بازار خودرو می‌گوید: به نظر می‌رسد قیمت کارخانه‌ای خودرو K132 نزدیک به ۱۰۰ میلیون  تومان باشد ولی چنانچه قرار باشد این خودرو به بازار عرضه شود مطمئناً قیمت آن به بالای ۲۰۰ میلیون تومان خواهد رسید.

موج قیمت‌های بی‌حساب و کتاب در بازار خودرو موجب شد که برخورد تعزیراتی با گرانفروشان خودروی صفر در بازار آغاز شود. اکنون هفت روز بیشتر از این نوع برخوردهای پلیسی نگذشته که فعالان بازار خودرو از عدم عرضه خودرو از طرف خودروسازان خبر می‌دهند، همین خبر می‌تواند مجدداً موجی از افزایش قیمت خودروها را در بازار به همراه داشته باشد؛ این گفته‌ها در وضعیتی است که بتازگی فرشاد مقیمی، مدیرعامل گروه ایران خودرو در گفت‌وگوی ویژه خبری از عرضه خودرو خودروی «۱۳۲ K» در بهمن ماه خبر داد. آیا با توجه به وضعیت موجود عرضه خودروهای جدید به بازار چقدر جدی است؟

در همین حال یک فعال بازار خودرو در خصوص وضعیت بازار خودرو گفت: تا چندی پیش با بعضی اقدامات بازار خودرو به طور مقطعی به آرامش رسید اما از امروز به بعد زمزمه افزایش نرخ خودرو به گوش می‌رسد. ممکن است طی فردا یا پس فردا نرخ خودروها دوباره نوسان داشته باشد؛ چون که عرضه خودرو مجدداً از طرف خودروسازان کاهش یافته است. طی چند روز اخیر افراد خودروها را ویرایشی می‌فروختند این در حالی است دیگر نمایندگی‌ها هم خودرو ویرایشی نمی‌فروشند.

فیروز نادری افزود: در آستانه تعطیلات عید فطر و تابستان هستیم تقاضا برای خرید خودرو در بازار افزایش یافته است. خودروسازان فعلاً خودرویی برای تحویل به مشتریان ندارند. با یک سری اقدامات رعب و وحشت در بازار ایجاد کردند و همین موضوع منجر به کاهش اجباری نرخ خودروها شد.

او در پیش‌بینی در خصوص قیمت خودروK132  اظهار کرد: به نظر می‌رسد نرخ کارخانه‌ای این خودروی جدید ۱۰۰ میلیون تومان باشد اما چنانچه قرار باشد این خودرو به بازار عرضه شود مطمئناً قیمت آن به بالای ۲۰۰ میلیون تومان خواهد رسید.

تجارت نیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar