جزئیات واریز سهمیه بنزین مهر ۱۴۰۰

بروزرسانی در: چهارشنبه 31 شهریور 00 ساعت 11:42
جزئیات واریز سهمیه بنزین مهر 1400

به روز رسانی ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ :

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: سهمیه بنزین مهرماه ساعت ۲۴ امشب بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته در کارت‌های سوخت دارندگان خودروهای شخصی و موتور سیکلت واریز می‌شود.

فاطمه کاهی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این ماه نیز همچون ماه های گذشته ۶۰ لیتر سهمیه بنزین به کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی و ۲۵ لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت‌ها با قیمت ۱۵۰۰ تومان واریز می‌شود،  اظهار کرد: سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی نیز مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز خواهد شد.

وی افزود: با توجه به مدت ۹ ماهه تعیین‌شده برای ذخیره‌سازی سهمیه سوخت خودروها، سهمیه واریزی سوخت خودروهای شخصی که سقف ۹ ماهه آنها تکمیل شده باشد و به سقف ۵۴۰ لیتر ذخیره رسیده باشد، اضافه نخواهد شد، بنابراین مالک هر خودرو تنها می‌تواند سهمیه ۹ ماه گذشته را (۵۴۰ لیتر برای خودروهای سواری و ۲۲۵ لیتر برای موتورسیکلت‌ها) در کارت سوخت شخصی خود ذخیره کند.

سخنگوی شرکت پخش فراورده های نفتی با تاکید بر اینکه این مدت ۹ ماه کاهش نیافته است گفت: هموطنان همچنان می‌توانند تا سقف ۹ ماه سهمیه واریزی خود را در کارت سوختشان ذخیره و مصرف کنند.

به روز رسانی ۳۱ تیر ۱۴۰۰ : سهمیه بنزین مرداد ماه ۱۴۰۰ امشب واریز می شود.

سهمیه بنزین مرداد ماه ساعت ۲۴ امشب بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته در کارت‌های سوخت واریز می‌شود.

سهمیه بنزین هر ماه در ساعت صفر اولین روز آن ماه در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود، بر این اساس سهمیه بنزین مرداد ۱۴۰۰، امشب در کارت‌های سوخت واریز خواهد شد.

این سهمیه بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته خواهد بود و تغییری نیز در میزان ذخیره بنزین در کارت‌های سوخت ایجاد نشده است.

سهمیه بنزین برای خودروهای سواری شخصی بنزینی ۶۰ لیتر، خودروهای سواری شخصی دوگانه‌سوز ۳۰ لیتر و برای موتورسیکلت‌ها نیز ۲۵ لیتر در ماه است و می‌توان در هر کارت سوخت، سهمیه ۹ ماه را ذخیره کرد.

سهمیه‌بندی بنزین در کشور از ۲۴ آبان سال ۹۸ با هدف اصلاح الگوی مصرف و افزایش فرصت‌های صادراتی با مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه دوباره آغاز شد.

بر اساس سهمیه‌بندی بنزین، هر لیتر بنزین یارانه‌ای، یک‌هزار و ۵۰۰ تومان و هر لیتر بنزین آزاد سه‌هزار تومان قیمت‌گذاری شد. قیمت بنزین سوپر نیز سه‌هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.

امشب بیست و دومین سهمیه بنزین یارانه‌ای در کارت‌های سوخت واریز خواهد شد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "جزئیات واریز سهمیه بنزین مهر ۱۴۰۰"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
Sadra
مهمان

خب اینکه هر ماه داره اتفاق میافته و همه هم میدونن
آخه اینم خبره واقعا گذاشتین؟؟؟؟
یجوری هم تیتر زدین فکر کردم چیز خاصی اتفاق افتاده
اینهمه خبر توی حوزه خودرو هست اونوقت شما اینو خبر کردین؟؟؟!!!
بیکارینااااا